Komunikatywność i budowanie relacji z klientami
Znajomość oprogramowania ms office (w szczególności ms excel) na poziomie średnio zaawansowanym
Umiejętność prowadzenia rozmów handlowych i negocjacji
Opis stanowiska
Centrum Produkcyjne Pneumatyki ”PREMA” Spółka Akcyjna powstało w 1976 r. w Kielcach. Jego głównym filarem działalności jest projektowanie i produkcja elementów hydrauliki, pneumatyki siłowej i sterującej, mającej zastosowanie przy mechanizacji i automatyzacji procesów produkcyjnych w wielu gałęziach przemysłu. Firma dodatkowo świadczy usługi automatyzacji produkcji oraz budowy maszyn specjalnego przeznaczenia biorąc pełną odpowiedzialność za każdą z faz projektu. Szeroka gama wyrobów oraz współpraca z renomowanymi producentami podzespołów i elementów automatyki umożliwia budowę układów sterowania ściśle dostosowanych do wymagań Klienta. Zapewniamy najwyższą jakość wykonania dzięki wdrożeniu i stosowaniu Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z wymogami normy ISO 9001:2015.
Aktualnie szukamy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Techniczno-Handlowych
Miejsce pracy: 1. woj. dolnośląskie, opolskie, 2 woj. warmińsko-mazurskie, podlaskie
Oferujemy:
Pracę w firmie, która jest polskim producentem pneumatyki siłowej i sterującej o ugruntowanej pozycji na rynku,
Możliwość rozwoju zawodowego,
Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i realizowanych zadań,
Szkolenia oraz niezbędne narzędzia do wykonywania pracy,
Dodatkowe benefity (m.in. darmowy parking, dofinansowanie wakacji, bony świąteczne dla dzieci),
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
Wymiar czasu pracy: 1,0 etatu,
Region sprzedaży na wyłączność,
Termin rozpoczęcia pracy: do uzgodnienia,
Wynagrodzenie: do uzgodnienia,
Niezbędne narzędzia pracy (m.in. telefon, laptop, samochód służbowy).
Wymagamy:
Wykształcenia technicznego lub doświadczenia na stanowisku o podobnym zakresie obowiązków w branży technicznej/przemysłowej,
Znajomości elementów pneumatyki siłowej,
Znajomości hydrauliki, automatyzacji produkcji (będzie dodatkowym atutem),
Umiejętności prowadzenia rozmów handlowych i negocjacji,
Dyspozycyjności, samodzielności w podejmowaniu decyzji i silnej motywacji do pracy,
Znajomości programu pakietu MS Office (w szczególności MS Excel) na poziomie średnio zaawansowanym.
Twój zakres podstawowych obowiązków:
Doradztwo oraz obsługa sprzedażowa obecnych i potencjalnych Klientów Spółki wraz z przygotowywaniem ofert,
Ścisła współpraca z doradcami stacjonarnymi,
Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami,
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi Klienta,
Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy,
Realizacja założonych celów sprzedaży.
Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij swoje CV!
Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. (41) 366 95 17.