Niestety oferta pracy, którą przeglądasz już wygasła.

Inne oferty, które mogą Cię zainteresować

Doradca Techniczno-Handlowy - branża HVACR

Podstawa: 6 850 - 8 350 zł
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
6 850 - 8 350 zł
Samochód Baza kontaktów

Audytor – Przedstawiciel Handlowy (Pompy Ciepła)

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Audytor – Przedstawiciel handlowy (Fotowoltaika)

Podstawa: Nieujawniona
Baza kontaktów
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Baza kontaktów

Doradca Techniczno - Handlowy

ALFA I OMEGA SP Z O O SPÓŁKA KOMANDYTOWA

50

https://aio.com.pl/

Ogłoszenie ważne do: 27-01-2022

Umowa o pracę

Forma zatrudnienia

Przedstawiciel handlowy

Poziom stanowiska

Stacjonarna + Wyjazdy

Rodzaj pracy

3 - 5 lat

Poziom doświadczenia

1

Liczba wakatów

Lokalizacja

Świętokrzyskie

Kluczowe umiejętności

Zarządzanie swoim czasem pracy Orientacja na działanie Znajomość technik sprzedaży

Ogłoszenie archiwalne

Opis stanowiska

Alfa i Omega to firma rodzinna z 30 letnią historią. W naszej firmie stawiamy na relacje międzyludzkie i współpracę. Nieustannie się rozwijamy i tym samym powiększymy nasz zespół. Siedziba firmy oraz centrum dystrybucyjne znajduje się w Głogowie na Dolnym Śląsku.

Alfa i Omega jest ogólnopolskim liderem dostarczającym środki ochrony indywidualnej oraz rozwiązania podnoszące bezpieczeństwo w miejscu pracy.
Od początku naszej działalności zapewniamy bezpieczeństwo pracownikom wszystkich gałęzi przemysłu poprzez profesjonalny dobór środków ochrony indywidualnej
i higieny pracy. Klientom oferujemy szeroką gamę produktów i usług: od rękawic i obuwia ochronnego, środków do ochrony wzroku, słuchu, dróg oddechowych po profesjonalne audyty stanowiskowe oraz wynajem maszyn vendingowych ze środkami ochrony indywidualnej dla zakładów przemysłowych.

Naszą obecnością na konferencjach, spotkaniach i sympozjach kierowanych do służb BHP promujemy zapewnianie bezpieczeństwa i dbanie o zdrowie pracowników.

 

Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Doradcy techniczno - handlowego

na obszar województwa: lubelskiego, świętokrzyskiego, warmińsko-mazurskiego, opolskiego, podlaskiego

 

Twój zakres obowiązków:

  • Wyszukiwanie i pozyskiwanie klientów na powierzonym terenie (jeden handlowiec w każdym województwie).
  • Umawianie i przeprowadzanie spotkań z klientami.
  • Przygotowywanie i przekazywanie ofert handlowych po spotkaniach z klientami.
  • Sprzedaż produktów z asortymentu firmy do pozyskanych klientów.
  • Będziesz odpowiedzialny za aktywną sprzedaż doradczą produktów na terenie dedykowanego województwa. Aktywna sprzedaż oznacza, że sam prowadzisz prospecting mający na celu pozyskanie klienta (cold call, cold mail). Sprzedaż doradcza oznacza, że potrafisz zadając odpowiednie pytania przeprowadzić identyfikację potrzeb klienta i dopasować do jego sytuacji najlepsze rozwiązanie techniczne z oferty firmy.
  • Stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych poprzez udział w cyklicznych szkoleniach produktowych organizowanych przez pracodawcę i partnerów handlowych.
  • Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych.
  • Codzienne raportowanie pracy w systemie CRM.
  • Uzupełnianie bazy klientów w CRM.
  • Doradztwo w zakresie doboru i dostaw środków ochrony indywidualnej.
  • Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami.
  • Praca w systemie Home – Office na terenie powierzonego województwa.
  • Stanowisko wymaga sporadycznych delegacji.

 

Nasze wymagania:

  • 3 - letnie doświadczenie w sprzedaży B2B, w szczególności do firm produkcyjnych i przemysłowych.
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej.
  • Komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów oraz budowania trwałych relacji biznesowych.
  • Prawo jazdy Kat. B, min. 3 - letnie doświadczenie w kierowaniu pojazdem.
  • Znajomość Programu MsOffice.
  • Wykształcenie wyższe, min. licencjat.
  • Udokumentowany przebieg kariery zawodowej.

 

To oferujemy:

  • Zatrudnienie na pełny etat, na podstawie umowy o pracę.
  • Wynagrodzenie składające się z części stałej (od 5 000 brutto) oraz comiesięcznej prowizji od wyników sprzedaży.
  • Trzynastą pensję (po spełnieniu warunków regulaminu).
  • Świadczenie wakacyjne wypłacane przed urlopem wypoczynkowym.
  • Możliwość wykorzystywania auta służbowego do celów prywatnych.
  • Dużą samodzielność działania.
  • Pełen dostęp do firmowego know-how.
  • Szkolenie wdrażające oraz cykliczne szkolenia podnoszące kompetencje.
  • Specjalistyczne szkolenia z zakresu technik sprzedaży, języka korzyści i badania potrzeb klienta.
  • Możliwość awansu w strukturach organizacji.
  • Narzędzia niezbędne do wykonywania obowiązków służbowych, m.in. samochód, komputer, telefon.
  • Możliwość ubezpieczenia grupowego (koszt własny pracownika).
  • Pracę w stale rozwijającej się firmie.

 

Przeczytaj czym będzie się zajmować osoba na stanowisku doradcy techniczno-handlowego.

Na nudę na pewno nie będziesz narzekać. Nasi klienci reprezentują branże, które pozytywnie Cię zaskoczą.

Chcielibyśmy poszerzyć nasz dział sprzedaży o województwa: lubelskie, świętokrzyskie, warmińsko-mazurskie, opolskie, podlaskie

 

Mieszkasz w którymś z wyżej wymienionych województw? Masz doświadczenie w sprzedaży B2B?

Zapraszamy! może to miejsce czeka na Ciebie?

 

Zainteresowała Cię nasza oferta? 

Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij swoje CV!

Przewidywana data zatrudnienia: od zaraz