Nasza historia zaczęła się w 2003r. Zajmujemy się importem akcesoriów do telefonów komórkowych i ich dalszą odsprzedażą tylko w kanale B2B. Na skutek nieustannego rozwoju, w dniu dzisiejszym jesteśmy jedną z największych hurtowni akcesoriów GSM w Polsce. Jako dostawca do sklepów i hurtowni jesteśmy także obecni w wielu krajach Europy. Nasz zespół to przede wszystkim młodzi ludzie z dużym doświadczeniem i specjalistyczną wiedzą w branży GSM. Stawiamy na jakość produktów i obsługę klienta na najwyższym poziomie. Naszym najważniejszym celem jest satysfakcja klientów ze współpracy z nami.
Obecnie w związku z intensywnym rozwojem poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. sprzedaży B2B
Dlaczego miałbyś u nas pracować?
- Siedziba firmy to miejscowość Szeligi powiat Ożarów, ale tak naprawdę mieścimy się 500 m od Warszawy na poziomie Bemowa przy trasie S8, co przekłada się na bardzo dobry dojazd.
- W branży działamy już od 20 lat i jesteśmy bardzo mocno znani na rynku Warszawskim.
- Otrzymasz samochód służbowy celów prywatnych na zasadach ustalonych w firmie.
Kogo dokładnie szukamy?
- Szukamy osoby, która posiada kilkuletnie doświadczenie w sprzedaży B2B (idealnie z branży GSM) oraz wysoki stopień komunikatywności umożliwiający nawiązanie kontaktu z potencjalnymi Klientami (osoby bez doświadczenia również mile widziane).
- Zależy nam na osobie, która cechuje się dojrzałością biznesową, przekładającą się zarówno na odpowiedzialność za realizację własnych zadań oraz na wartościowy kontakt z Klientem na każdym etapie procesu sprzedaży.
- Celujemy w osoby, które biegle posługują się komputerem (znajomość WF-MAG mile widziana).
- Idealny kandydat to osoba otwarta, pomysłowa, lubiąca kontakt z innymi ludźmi i łatwo nawiązująca z nimi rozmowę.
- Doceniamy znajomość j. angielskiego lub innych języków obcych.
Czym będę się zajmować?
- Będziesz odpowiedzialny za rozwój i utrzymanie relacji handlowych z klientami biznesowymi (B2B) z Polski. Nie zajmujemy się akwizycją ani obsługą klienta detalicznego. Kontakt z klientem odbywa się głównie przez telefon, mail, komunikatory, ale możliwe są też delegacje na terenie Polski.
- Będziesz pozyskiwał nowych Klientów w kanale B2B poprzez budowę wartości produktu dla Klienta (prezentacje naszych akcesoriów podczas spotkań z Klientami, identyfikacja potrzeb i oczekiwań Klienta).
- Będziesz obsługiwał Klientów, którzy już współpracują z naszą firmą oraz utrzymywał dobre relacje mające wpływ na kolejne zamówienia.
- Będziesz prowadził proces sprzedaży w systemie WF-MAG, dbał o jego prawidłowy przebieg oraz podejmował aktywne działania mające na celu zwiększenie sprzedaży (inicjatywa i pomysły).
Jak przebiega wdrożenie do pracy?
Proces onboardingu obejmuje swoim zakresem:
- Szkolenie z produktu.
- Szkolenie z procesu sprzedaży.
- Szkolenie z dostępnych narzędzi.
- Uczestnictwo w pierwszych spotkaniach z Klientami przy wsparciu bardziej doświadczonego Handlowca.
Jak zbudowany jest dział handlowy oraz jak firma dba o atmosferę?
Dział handlowy liczy 10 osób.
Atmosfera w zespole budowana jest poprzez:
- Wspólne omawianie strategii, analizowanie rynku, dzielenie się opiniami oraz pomysłami na poprawę efektywności.
- Wzajemną pomoc.
Jak będę wynagradzany?
System wynagrodzenia składa się z 3 składników:
- Podstawy
- Prowizji – liczonej od wypracowanego zysku zgodnie z ustalonym targetem.
- Premii – również na okresie próbnym.
Co jeszcze oprócz wynagrodzenia oferuje firma?
- Możliwość realizacji własnych pomysłów.
- Pracę od pon. do pt. w godzinach 9-17.
- Samochód służbowy celów prywatnych na zasadach ustalonych w firmie.
Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij swoje CV!
Dla nas najważniejsza jest inicjatywa, zaangażowanie i zmysł handlowca o resztę się nie martw - zostaw to nam