

Kompas Inwestycji - Lider informacji o inwestycjach budowlanych w Polsce. Od kilkunastu lat dostarczamy naszym klientom rozwiązania IT wspierające procesy pozyskiwania kontrahentów i sprzedaży na rynku budowlanym. Odbiorcami naszych usług są firmy budowlane, w tym wykonawcze, instalacyjne, dostawcy oraz producenci. Dodatkowo oferujemy narzędzia analityczne będące wsparciem przy planowaniu budżetów sprzedażowych.
W związku z dynamicznym rozwojem zespołu handlowego poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko:
Doradca Biznesowy (branża inwestycji budowlanych)
Dlaczego miałbyś u nas pracować?
- Spojrzysz na sektor budowlany z szerokiej perspektywy, jednocześnie poznasz szczegóły funkcjonowania każdej z jego branż.
- Poznasz nowoczesne sposoby komunikowania w procesie sprzedaży w oparciu o rozwiązania IT i pracę online z klientem.
- Otrzymasz bazę leadów, która będzie już po wstępnej weryfikacji.
- Możliwość dalszego rozwoju na pozycji Key Account Managera.
- Możliwość Indywidualnego coachingu zgodnie z potrzebami, przeprowadzonego przez firmę doradczą.
Kogo dokładnie szukamy?
Poszukujemy osób, które:
- Posiadają doświadczenie w sprzedaży B2B i przeprowadzaniu prezentacji online, znają rynek budowlany i jego strukturę.
- Posiadają wykształcenie wyższe ekonomiczne lub budowlane.
- Skutecznie i wytrwale poszukują dróg komunikowania się z drugą osobą. Podejmują działania korzystne dla rozwoju współpracy przy jednoczesnym uwzględnieniu zysków i korzyści dla firmy.
- Sprawnie i efektywnie zarządzają swoim czasem.
- Prowadzą działalność gospodarczą lub są gotowe do jej założenia.
- Są nastawione na działanie, wiedzą jak wygląda proces sprzedaży i umieją dobrać odpowiedni język korzyści dla konkretnych potrzeb.
- Są otwarte na pogłębianie umiejętności handlowych i zdobywanie wiedzy o tym zawodzie, czytają literaturę fachową, słuchają podcastów i są gotowe korzystać z doświadczenia innych członków zespołu.
Czym będę się zajmować?
- Twoim głównym zadaniem będzie sprzedaż dostępu do serwisu (portalu), w którym zgromadzone są dane o nowych inwestycjach budowlanych oraz firmach, które nimi zarządzają wraz z kontaktami do osób decyzyjnych.
- Sprzedaż będziesz realizował poprzez umawianie na spotkania z Klientami w formie telekonferencji.
- Będziesz budował pozytywne relacje z Klientami w całym procesie sprzedażowym w celu uzyskania rekomendacji do kolejnych Klientów.
Jak przebiega wdrożenie do pracy?
Okres wdrożeniowy trwa około 3 miesięcy i obejmuje swoim zakresem:
- Szkolenie wprowadzające do firmy.
- Szkolenie z narzędzi/ programów na jakich będziesz pracować.
- Omówienie z przełożonym zakresu obowiązków, know-how, ustalenia zasad współpracy, raportowania.
- Szkolenie z zakresu produktów, jakimi będziesz się zajmował.
- Szkolenie z liderem Zespołu Handlowego.
Jak zbudowany jest dział Handlowy?
Dział Handlowy składa się z 6 handlowców oraz 2 asystentów i zarządza nim lider. Jedna z osób również odpowiada za wsparcie marketingowe. Obecnie otwieramy nowy dział Doradców „Ocieplania Leadów”, do którego właśnie Ciebie poszukujemy.
W strukturze firmy jest również dział Utrzymania Klienta, który zajmuje się przedłużeniami abonamentu po pierwszym roku. Składa się z 3 Handlowców oraz 2 asystentów odpowiedzialnych za przygotowanie ofert i umów, ustawianie kont klientów i pomoc w logowaniu do serwisu, wystawianie faktur.
Jak będę wynagradzany?
System wynagrodzeń składa się z dwóch składników
- Stałego wynagrodzenia podstawowego - 8000 zł netto.
- Prowizji liczonej od ilości umówionych i przeprowadzonych przez Key Account Managera prezentacji.
Co jeszcze oferuje firma poza wynagrodzeniem?
- Kontrakt B2B.
- Zwrot kosztów wyjazdów do klientów.
- Ubezpieczenie zdrowotne Allianz, pakiet Optimum dla Ciebie.
- Karta Benefit Multisport Plus.
- Telefon służbowy.
- Słuchawkę bezprzewodową Jabra.
Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij swoje CV!