Jesteśmy liderem oprogramowania Unified Communication & Customer Experience w Polsce. Jako pierwsi stworzyliśmy zaawansowaną platformę SaaS do kompleksowego zarządzania wielokanałową komunikacją oraz zgłoszeniami klientów. Nasze innowacyjne rozwiązania i ekspercka wiedza od 2008 roku pozwalają naszym Klientom osiągnąć ponadprzeciętne wyniki biznesowe. Wielokrotnie zdobywaliśmy nagrody i wyróżnienia w rankingu Deloitte Technology Fast 50 Central Europe. Więcej informacji o nas znajdziesz na www.focustelecom.pl
Obecnie poszukujemy:
Managera Call Center / Outbound Marketing Managera!
W ramach oferowanego stanowiska będziesz dbać o to aby Twój zespół regularnie przekazywał do zespołu handlowego potencjalnych Klientów biznesowych zainteresowanych produktami firmy. Twój zespół będzie pracował zarówno na hot leadach jak również prowadził prospecting za pomocą cold callingu.
Twoje główne zadania to:
Zwiększenie liczby generowanych szans sprzedażowych oraz poprawa ich jakości
Rozbudowa zespołu call center oraz dbanie o jego efektywność
Zwiększenie konwersji w poszczególnych kampaniach
Uruchomienie nowych źródeł pozyskiwania leadów
Pełny zakres obowiązków:
Zarządzanie podległym zespołem zajmującym się generowaniem szans sprzedażowych
Realizacja celów ilościowych, wartościowych i jakościowych poprzez podległy zespół
Wyznaczanie indywidualnych celów oraz przeprowadzanie ocen miesięcznych
Nadzorowanie poprawności i jakości pracy podległego zespołu oraz prowadzenie coachingów
Dbanie o konwersję na hot leadach oraz prowadzenie działań prospectingowych poprzez kampanie cold callingowe
Bieżące raportowanie wyników pracy
Poszukiwanie i współpraca z zewnętrznymi firmami dostarczającymi leady
Poszukiwanie sposobów zwiększenia liczby szans sprzedażowych
Ścisła współpraca z działem Handlowym, Produktu i Marketingu
Oczekiwania:
Doświadczenie w sprzedaży w firmach typu: B2B, SaaS, IT
Minimum dobra znajomość MS Excel
Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (minimum 12 miesięcy)
Samodzielność, kreatywność, terminowość i orientacja na realizację celów,
Umiejętność myślenia poza schematami i wyszukiwania rozwiązań,
Umiejętność pracy w systemach call center i CRM
Znajomość systemu Focus Contact Center będzie dodatkowym atutem
Znajomość metodyki SPIN Selling będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
Długofalową współpracę w oparciu o umowę B2B
Stałe wynagrodzenie podstawowe + atrakcyjny system premiowy
Pakiet medyczny na preferencyjnych warunkach
Przyjazną, partnerską atmosferę i dynamiczne środowisko pracy
Wspólne świętowanie sukcesów
Możliwość rozwoju i awansu w ramach struktury firmy