Firma Isopor powstała z pasji do innowacji, ekologii i ciągłego poszukiwania nowych, lepszych rozwiązań w branży budowlanej. Wynikiem połączenia tych elementów jest powstające w procesie recyklingu szkło spienione będące nieuchronną przyszłością branży i już teraz z powodzeniem stosowane jest w wielu realizacjach w kraju i zagranicą. Aktualnie poszukujemy pracowników działu handlowego, którzy będą w aktywny sposób pozyskiwać nowe kontakty handlowe, prowadzić prezentacje produktowe oraz pomagać w budowaniu długofalowej strategii handlowej i marketingowej.
Aktualnie poszukujemy osób na stanowisko
Manager produktu
Kogo szukamy?
Poszukujemy osoby z predyspozycjami handlowymi, potrafiącej łatwo nawiązywać kontakty oraz posiadającej zmysł techniczny, lubiącej nowe technologie, interesującej się budownictwem. Osoba zatrudniona na oferowanym stanowisku będzie odpowiedzialna za kontakt z inwestorami indywidualnymi, deweloperami (budownictwo jedno i wielorodzinne), generalnymi wykonawcami obiektów przemysłowych, zakładami produkcyjnymi (w tym firmy produkujące beton lekki, farby, tynki, kleje, czy też producentami mas do drukarek 3D).
Co będzie należało do twoich zadań?
- Aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych kontaktów handlowych
- Przygotowywaniem ofert handlowych, prezentacji i materiałów informacyjnych
- Wspomaganie działu marketingu
- Pomaganie klientom na etapie projektowania, a także zaproponowanie zmian w przypadku zaprojektowanych już budynków
- Prowadzenie rozmów techniczno-handlowych
Jakie są wymagania?
- Wysokie zdolności interpersonalne i komunikacyjne
- Techniczny zmysł (idealnym kandydatem będzie osoba z technicznym wykształceniem)
- Umiejętność aktywnego pozyskiwania kontaktów handlowych
- Bardzo dobra organizacja pracy i samodzielność w działaniu
- Mile widziana znajomość j. angielskiego
- Kreatywność, umiejętność analitycznego myślenia
- Bardzo dobra obsługa komputera oraz umiejętność efektywnego poszukiwania informacji online
- Prawo jazdy kat. B i gotowość do odbywania wyjazdów służbowych 1-2 dni w tygodniu
Jak będziesz wynagradzany?
Pracowników w większości zatrudniamy w oparciu o umowę o pracę – ale jesteśmy tu elastyczni, jeżeli masz inne preferencje. System wynagrodzenia składa się z 2 elementów:
- Podstawa – pensja podstawowa uzależniona jest od umiejętności oraz doświadczenia i mieści się w zakresie 4 000 – 7 500 zł brutto.
- Prowizja miesięczna – jest to prowizja uzależniona od wartości zamkniętych sprzedaży. Prowizja jest wyliczana w prosty sposób jako % od wartości netto na fakturze dla klienta końcowego wystawionej w danym miesiącu. Nie ma maksymalnego progu prowizji. W praktyce, prowizja stanowi często ponad 30% całkowitego miesięcznego wynagrodzenia naszych doświadczonych pracowników.
Co jeszcze oferujemy?
- Szkolenia i możliwość zdobycia wysoce specjalistycznej wiedzy
- Niezbędne narzędzia pracy
- Pracę w firmie o bardzo spłaszczonej strukturze organizacyjnej z bezpośrednim kontaktem z zarządem firmy
Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij swoje CV!