Niestety oferta pracy, którą przeglądasz już wygasła.

Inne oferty, które mogą Cię zainteresować

Regionalny Kierownik Sprzedaży ds. OZE

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów Profil działu handlowego
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów

Kierownik Elektromarketu

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Doradca klienta

Podstawa: Nieujawniona
  • 3 lokalizacje -> 3 wakaty
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Konsultant/-ka w Sklepie Firmowym T-Mobile w Krakowie (Galeria Krakowska) NOWA

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Doradca Klienta - Sklep RTV/AGD/IT

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Key Account Manager

Podstawa: Nieujawniona
Baza kontaktów
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Baza kontaktów

Doradca Klienta

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Doradca ds. Nieruchomości (szkolimy od podstaw)

Prowizja: Nieujawniona
Baza kontaktów
Pensja prowizja
Nieujawniona
Baza kontaktów

Doradca klienta

Podstawa: Nieujawniona
  • 2 lokalizacje -> 4 wakaty
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Umowa o pracę

Forma zatrudnienia

Specjalista ds. sprzedaży

Poziom stanowiska

Stacjonarna

Rodzaj pracy

1 - 3 lat

Poziom doświadczenia

1

Liczba wakatów

Lokalizacja

Oświęcim

Kluczowe umiejętności

Komunikatywność

Ogłoszenie archiwalne

Opis stanowiska

Nicromet to polska firma działająca nieprzerwanie od 1990 r. w branży produkcji aluminium wtórnego, dostarczamy swoje produkty do wiodących producentów w Europie. Transportuje także stopy aluminium w formie ciekłej w nowoczesnych, specjalnie przystosowanych samochodach, bezpośrednio do maszyn odlewniczych w fabryce klienta. Stawiamy na ciągły rozwój, aby z każdym rokiem rosła liczba zakończonych sukcesem przedsięwzięć oraz zadowolonych klientów. Chcemy, aby nasze produkty odzwierciedlały wartości firmy i umożliwiały partnerom biznesowym zaspokajanie potrzeb własnych odbiorców.

 

Obecnie, do naszego zakładu w Oświęcimiu poszukujemy kandydatów/-ek na stanowisko:

Specjalista ds. sprzedaży

Nr ref. SPRZEDAŻ/2023

Miejsce pracy: Oświęcim

 

Zakres obowiązków:

  • Realizowanie krótko i długoterminowych celów sprzedażowych,
  • Budowanie i podtrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z obecnymi klientami, a także pozyskiwanie nowych odbiorców (w tym ocena ryzyka handlowego),
  • Nadzór nad realizacją kontaktów i bieżąca kompleksowa obsługa klientów zagranicznych (przyjmowanie i realizacji zamówień, analiza umów i kontraktów, tworzenie i zarządzanie dokumentacją sprzedażową, reklamacje),
  • Rozpoznanie, analiza oraz dystrybucja specyficznych wymagań klienta wewnątrz organizacji oraz ciągłe podnoszenie poziomu obsługi klienta,
  • Samodzielne prowadzenie procesu sprzedażowego oraz negocjowanie warunków handlowych,
  • Zarządzanie płatnościami klientów i redukcja przeterminowanych płatności,
  • Przygotowanie raportów z zakresu prowadzonych projektów oraz działań w obszarze sprzedaży,
  • Reprezentowanie firmy na spotkaniach biznesowych, obsługa wizyt klientów,
  • Ścisła współpraca z innymi komórkami firmy (Zakupy, Logistyka, Technologia, Jakość, Produkcja).

 

Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (preferowany) lub angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację biznesową - warunek konieczny,
  • Co najmniej 2-letnie doświadczenie w sprzedaży w branży Automotive z klientami zagranicznymi (doświadczenie w sprzedaży surowców będzie dodatkowym atutem),
  • Wykształcenie wyższe (ekonomiczne lub techniczne),
  • Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne – komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu relacji biznesowych z klientami,
  • Wysoko rozwinięte zdolności negocjacyjne (potwierdzenie stosownymi szkoleniami będzie dodatkowym atutem),
  • Umiejętność pracy pod presją czasu - odporność na stres,
  • Samodzielność oraz ambicja w dążeniu do założonych celów oraz chęć do doskonalenia się,
  • Umiejętności analityczne – łatwość w wyciąganiu wniosków i podejmowaniu decyzji,
  • Efektywna organizacja pracy własnej, umiejętność pracy nad kilkoma projektami równocześnie,
  • Znajomość w teorii i praktyce wymagań IATF,
  • Znajomość MS Office (w szczególności Excel, Word, PowerPoint) oraz systemów ERP.

 

Oferujemy: 

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Dużą samodzielność w pracy,
  • Elastyczny czas pracy 7-15 lub 8-16,
  • Możliwość uczestniczenia w targach branżowych,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Program poleceń pracowniczych,
  • Ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach.

 

Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij swoje CV!

Firma zastrzega sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje.

 

Przewidywana data zatrudnienia: od zaraz