Niestety oferta pracy, którą przeglądasz już wygasła.

Inne oferty firmy PZU SA

Specjalista ds. Ubezpieczeń Korporacyjnych

Podstawa: Nieujawniona
Baza kontaktów
  • PZU SA
  • B2C
  • Finanse - Ubezpieczenia
  • 13-03-2023
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Baza kontaktów

Inne oferty, które mogą Cię zainteresować

Przedstawiciel Handlowy

Podstawa: Nieujawniona
Samochód
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód

Doradca Techniczno - Handlowy

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów Profil działu handlowego
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów

Asystent Przedstawiciela Handlowego

Podstawa: 6 000 - 9 000 zł
Samochód
Pensja podstawowa
6 000 - 9 000 zł
Samochód

Specjalista ds. sprzedaży

Podstawa: 6 000 zł
Baza kontaktów
Pensja podstawowa
6 000 zł
Baza kontaktów

Doradca / Doradczyni Klienta Biznesowego

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Młodszy Przedstawiciel / Przedstawiciel Handlowy

Podstawa: Nieujawniona
Baza kontaktów
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Baza kontaktów

Doradca Energetyczny

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów

Specjalista ds. eMobility

Prowizja: 5 000 - 50 000 zł
Pensja prowizja
5 000 - 50 000 zł

Konsultant/-ka w Sklepie Firmowym T-Mobile w Legionowie (CH Błękitne) NOWA

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Specjalista ds. Obsługi Klienta

PZU SA

40000

https://www.pzu.pl/

Ogłoszenie ważne do: 18-02-2023

Umowa o pracę

Forma zatrudnienia

Doradca / Obsługa Klienta

Poziom stanowiska

Stacjonarna

Rodzaj pracy

1 - 3 lat

Poziom doświadczenia

1

Liczba wakatów

Lokalizacja

Warszawa

Kluczowe umiejętności

Profesjonalna obsługa klienta Umiejętności interpersonalne Realizacja planów sprzedażowych

Ogłoszenie archiwalne

Opis stanowiska

 

Specjalista Obsługi Klienta 

 

Twój zakres obowiązków:

  • Obsługa Klienta z dbałością o najwyższe standardy, celem zwiększenia zadowolenia oraz satysfakcji Klienta z obsługi
  • Organizacja pomocy na drodze w zakresie posiadanego przez Klienta ubezpieczenia oraz analiza kosztów i podejmowanie decyzji o wyborze usługodawcy
  • Rejestracja zgłoszenia szkód i świadczeń oraz udzielanie informacji związanych z procesem likwidacji szkody Klientowi
  • Obsługa klienta segmentu Premium oraz VIP PZU
  • Udział w projektach pilotażowych

 

Nasze wymagania:

  • Masz 3 miesiące doświadczenia w Obsłudze Klienta/Contact Center
  • Jesteś absolwentem uczelni wyższej lub jesteś w trakcie studiów
  • Znasz produkty ubezpieczeniowe, zwłaszcza te oferowane przez PZU
  • Dbasz o wysokie standardy obsługi Klienta i wykazujesz się relacyjnością w rozmowach z Klientem
  • Jesteś osobą zaangażowaną i chętnie wykazującą się własną inicjatywą celem usprawnienia pracy własnej oraz zespołu
  • Znasz podstawowe przepisy prawa w zakresie ubezpieczeń

 

To oferujemy:

  • Pracę w modelu hybrydowym z elastycznymi godzinami rozpoczęcia
  • Umowę o pracę
  • Motywujący system wynagrodzeń
  • Pracowniczy Program Emerytalny w wysokości 7% opłacany przez pracodawcę
  • Opiekę medyczną w PZU Zdrowie
  • Zniżkę pracowniczą do 50% na ubezpieczenia (m. in. PZU DOM, PZU AUTO)
  • Platformę benefitową m.in. kartę sportową, bilety do kin i teatrów, vouchery zakupowe
  • Elastyczną ofertę grupowego ubezpieczenie na życie w wielu wariantach
  • Dostęp do bazy szkoleń cyfrowych oraz nowoczesnych platform edukacyjnych
  • Szkolenia i programy rozwojowe dla pracowników i menedżerów
  • Coroczne konferencje i inicjatywy promujące rozwój kompetencji przyszłości, z udziałem uznanych prelegentów
  • Programy i działania wellbeingowe dla pracowników
  • 2 dni w roku na wolontariat pracowniczy (możesz zrealizować autorski projekt wolontariacki lub wziąć udział w akcji zorganizowanej przez Fundację PZU)
  • Możliwość rozwoju pasji sportowych w ramach 15 sekcji PZU Sport Team (od Badmintona – po Żeglarstwo)

 

Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij swoje CV!

 

Przewidywana data zatrudnienia: od zaraz