Zobacz inne oferty pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta

PZU SA

40000

https://www.pzu.pl/

Ogłoszenie ważne do: 18-02-2023

Umowa o pracę

Forma zatrudnienia

Doradca / Obsługa Klienta

Poziom stanowiska

Stacjonarna

Rodzaj pracy

1 - 3 lat

Poziom doświadczenia

1

Liczba wakatów

Lokalizacja

Warszawa  - 1 wakat

Kluczowe umiejętności

Profesjonalna obsługa klienta Umiejętności interpersonalne Realizacja planów sprzedażowych

Opis stanowiska

 

Specjalista Obsługi Klienta 

 

Twój zakres obowiązków:

  • Obsługa Klienta z dbałością o najwyższe standardy, celem zwiększenia zadowolenia oraz satysfakcji Klienta z obsługi
  • Organizacja pomocy na drodze w zakresie posiadanego przez Klienta ubezpieczenia oraz analiza kosztów i podejmowanie decyzji o wyborze usługodawcy
  • Rejestracja zgłoszenia szkód i świadczeń oraz udzielanie informacji związanych z procesem likwidacji szkody Klientowi
  • Obsługa klienta segmentu Premium oraz VIP PZU
  • Udział w projektach pilotażowych

 

Nasze wymagania:

  • Masz 3 miesiące doświadczenia w Obsłudze Klienta/Contact Center
  • Jesteś absolwentem uczelni wyższej lub jesteś w trakcie studiów
  • Znasz produkty ubezpieczeniowe, zwłaszcza te oferowane przez PZU
  • Dbasz o wysokie standardy obsługi Klienta i wykazujesz się relacyjnością w rozmowach z Klientem
  • Jesteś osobą zaangażowaną i chętnie wykazującą się własną inicjatywą celem usprawnienia pracy własnej oraz zespołu
  • Znasz podstawowe przepisy prawa w zakresie ubezpieczeń

 

To oferujemy:

  • Pracę w modelu hybrydowym z elastycznymi godzinami rozpoczęcia
  • Umowę o pracę
  • Motywujący system wynagrodzeń
  • Pracowniczy Program Emerytalny w wysokości 7% opłacany przez pracodawcę
  • Opiekę medyczną w PZU Zdrowie
  • Zniżkę pracowniczą do 50% na ubezpieczenia (m. in. PZU DOM, PZU AUTO)
  • Platformę benefitową m.in. kartę sportową, bilety do kin i teatrów, vouchery zakupowe
  • Elastyczną ofertę grupowego ubezpieczenie na życie w wielu wariantach
  • Dostęp do bazy szkoleń cyfrowych oraz nowoczesnych platform edukacyjnych
  • Szkolenia i programy rozwojowe dla pracowników i menedżerów
  • Coroczne konferencje i inicjatywy promujące rozwój kompetencji przyszłości, z udziałem uznanych prelegentów
  • Programy i działania wellbeingowe dla pracowników
  • 2 dni w roku na wolontariat pracowniczy (możesz zrealizować autorski projekt wolontariacki lub wziąć udział w akcji zorganizowanej przez Fundację PZU)
  • Możliwość rozwoju pasji sportowych w ramach 15 sekcji PZU Sport Team (od Badmintona – po Żeglarstwo)

 

Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij swoje CV!

 

Przewidywana data zatrudnienia: 01.03.2023
Aplikuj

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Pensja podstawowa: Nieujawniona

Inne oferty, które mogą Cię zainteresować

Manager Sprzedaży

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów

Menedżer ds. Klienta Indywidualnego

Podstawa: Nieujawniona
Baza kontaktów
  • 3 lokalizacje -> 3 wakaty
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Baza kontaktów

Przedstawiciel handlowy

Podstawa: 6 500 - 10 000 zł
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
6 500 - 10 000 zł
Samochód Baza kontaktów
Profil działu handlowego

Dyrektor Sprzedaży

Podstawa: Nieujawniona
Profil działu handlowego
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Doradca Techniczno-Handlowy

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów

Menedżer ds. Klienta Indywidualnego (Inwestycje)

Podstawa: Nieujawniona
Baza kontaktów
  • 3 lokalizacje -> 3 wakaty
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Baza kontaktów