

Wystartuj z Benefit Systems!
Dyscyplina: Sprzedaż
Zawodnik: Specjalista ds. Sprzedaży B2B
Co nas wyróżnia?
- Bardzo dobrze ułożony proces sprzedaży, zapewaniający prowizję od każdej sprzedanej karty.
- Elastyczny czas pracy (mecz rozpoczynasz każdego dnia między 7.30 a 9 i kończysz po 8h).
- Szeroka gama benefitów, świadczeń pozapłacowych (opisana szczegółowo w sekcji „Co oprócz wynagrodzenia oferuje firma”).
Jakiego profilu Zawodnika szukamy?
- Szukamy Zawodnika, który przede wszystkim posiada min. 2 letnie doświadczenie w pozyskiwaniu Klientów B2B w formie telefonicznej i potrafi, za pośrednictwem tego kanału sprzedaży, budować z nimi relacje.
- Szczególnie zwracamy uwagę na kompetencje sprzedażowe Zawodnika, dot. identyfikacji potrzeb Klientów, rozpoznawania obiekcji Klientów i ich zwalczania na zasadzie WIN-WIN.
- Zawodnik powinien być również otwarty na zmiany i kolejne zadania, aktywnie proponować nowe rozwiązania oraz prezentować postawę, w której dzieli się wiedzą i doświadczeniem ze współpracownikami oraz Klientami.
Czym będę się zajmował?
- Rolą Specjalisty ds. sprzedaży jest w pierwszej kolejności pozyskanie nowego Klienta biznesowego, a w kolejnym kroku pozyskanie końcowych użytkowników na karty MultiSport lub/i produkt MultiLife.
- Twoimi codziennymi zadaniami będą przede wszystkim kontakty telefoniczne z Klientami, badanie ich potrzeb, przygotowywanie i przedstawianie ofert oraz umawianie i odbywanie spotkań handlowych.
- Otrzymasz niezbędny ekwipunek w postaci telefonu, laptopa oraz wygodnego stanowiska.
Jak zorganizowany jest proces sprzedażowy?
Proces sprzedażowy w praktyce składa się z następujących kroków / etapów:
- Pozyskanie osoby kontaktowej za pomocą zimnego telefonu.
- Rozpoznanie potrzeb Klienta.
- Przygotowanie spersonalizowanej oferty.
- Podpisanie umowy z Klientem.
- Działania, mające na celu zdobycie jak największego wysycenia produktami (karty Multisport / MultiLife) wśród zatrudnionych w firmie pracowników.
- Przekazanie Klienta do obsługi posprzedażowej.
Jak przebiega wdrożenie Specjalisty ds. sprzedaży do firmy?
Onboarding trwa ok. 2 tygodni i w jego trakcie wyposażymy Cię w wiedzę o naszych usługach oraz pokażemy Ci naszą strategię sprzedaży. Odbędzie się to w następujących etapach:
- 2-dniowy onboarding ogólnofirmowy. Jest to okazja do nabycia ogólnej wiedzy o firmie i zapoznania się z jej wartościami.
- Kolejne 4 dni to zapoznanie z organizacją i zasadami pracy (zakres obowiązków, zasady wynagradzania, system prowizyjny, cele strategiczne i taktyczne) oraz szkolenia produktowe (repozytorium wiedzy handlowej), dotyczące systemu CRM, genaratora ofert, Emplo.
- Następne kilkanaście dni to czas poświęcony na praktyczne aspekty procesu sprzedaży (warsztaty sprzedażowe, odsłuchy rozmów, scenki sytuacyjne) oraz przekazanie bazy Klientów i omówienie zasad pracy na bazie wraz z częścią dot. pracy na umowach.
Na wsparcie całego zespołu możesz liczyć również w okresie po wdrożeniu (wsparcie kierownika oraz członków zespołu, pomoc przy weryfikacji umów i przy obsłudze trudnych Klientów, wsparcie na spotkaniach z Klientami, pomoc w obsłudze systemu, np. tworzenie okazji biznesowych do przekazania Klienta do obsługi posprzedażowej).
Jak zbudowany jest dział handlowy i jak się w nim pracuje?
- Nasz Dział handlowy składa się z 9 zespołów sprzedażowych rozlokowanych w różnych regionach Polski.
- Zespoły sprzedażowe to super pomocni handlowcy, którzy dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem, zarówno w trakcie okresu wdrożenia, jak i w późniejszym okresie (służą temu dedykowane spotkania dot. dzielenia się wiedzą).
- Dzięki szkoleniom ogólnorozwojowym, produktowym oraz sprzedażowym np. Sandler Selling System będziesz rozwijać swoje umiejętności handlowe. Masz również możliwość nauki j. angielskiego poprzez interaktywną platformę.
Jak będę wynagradzany?
Będziesz wynagradzany w systemie 3 składnikowym:
- Pensja podstawowa.
- Prowizja wypłacana miesięcznie za każdą sprzedaż, niezależnie od realizacji celów kwartalnych. Wysokość prowizji bez górnego limitu.
- Premia kwartalna.
Co oprócz wynagrodzenia oferuje firma?
- Umowę o pracę.
- Jesteśmy różni i lubimy wstawać o rożnych porach - pracę zaczynamy między 7:30 a 9:00 i cenimy sobie work-life balance.
- Poziom energii uzupełniamy aromatyczną kawą i herbatą, a rano czekają na nas śniadania w biurze, dofinansowane przez pracodawcę.
- Na większy głód mamy 30 minutowe przerwy, które wliczamy do czasu pracy. Korzystamy również z karty BenefitLunch.
- Razem możemy zwiedzać świat – w ubiegłych latach odwiedziliśmy już Wyspy Zielonego Przylądka, Chiny, Zanzibar. Dołącz do naszej kolejnej wyprawy.
- W ramach konkursów sprzedażowych możesz otrzymać dodatkowe nagrody, n: wycieczka marzeń dla najlepszych handlowców, konkurs na start dla nowych handlowców – nagroda kwotowa.
- Aktywnie zadbamy o Twoja kondycję fizyczną, dzięki licznym możliwościom uczestnictwa w zajęciach sportowych dla pracowników.
- Mamy dla Ciebie kartę MultiSport oraz możliwość zakupu karty dla Twoich najbliższych.
- Otrzymasz dodatkowe dni urlopu, adekwatne do stażu pracy Benefit Systems.
- Możesz dołączyć do grupowego ubezpieczenia oraz skorzystać z prywatnej opieki medycznej.
- Jako rodzic możesz skorzystać z dofinansowania do żłobków i przedszkoli oraz wyprawki do szkoły dla Twoich dzieci.
- Otrzymasz dostęp do programu kafeteryjnego MyBenefit oraz możliwość kupienia tańszych biletów do kina i teatru.
- W BS Twój weekend będzie dłuższy – w piątki pracujemy krócej 😊.
Kliknij przycisk "Aplikuj", prześlij swoje CV i zostań Zawodnikiem naszego zespołu!