Zapraszamy do Agencji Nieruchomości Homelander – Twojego partnera w świecie nieruchomości. Z ponad 20-letnim doświadczeniem i licencjonowanymi pośrednikami specjalizujemy się w sprzedaży domów, działek i mieszkań, oraz inwestycjach deweloperskich. Nasza misja to dopasowanie idealnej nieruchomości do Twoich potrzeb i marzeń. Jesteśmy gotowi pomóc Ci w każdym kroku procesu nieruchomościowego. Zapraszamy do współpracy.
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko:
Doradca ds. nieruchomości
Dlaczego miałbyś u nas pracować?
- Ponieważ otrzymasz wysokie wynagrodzenie w formie prowizji od sprzedaży, która pozwoli Ci na realizowanie swoich marzeń.
- Będziesz mógł rosnąć i rozwijać się razem z firmą, dzięki bezpośredniemu dostępowi do osób zarządzających i wprowadzać swoje pomysły życie.
Kogo dokładnie szukamy?
- Poszukujemy osoby pracowitej i uczciwej, zaangażowanej. Preferujemy doświadczenie w branży nieruchomości, ale jesteśmy również otwarci na inne doświadczenia sprzedażowe.
- Idealny kandydat to osoba otwarta, umiejąca poruszać się w terenie, pomysłowa, lubiąca kontakt z innymi ludźmi i łatwo nawiązująca z nimi rozmowę. Ponieważ jest to samodzielne stanowisko cenimy dobrą organizację pracy, dyscyplinę oraz wytrwałość w realizacji codziennych zadań.
- Zwracamy również dużą uwagę na kwestie dot. chęci danej osoby do dalszego rozwoju zarówno pod względem merytorycznym jak i nabywania kompetencji miękkich.
Czym będę się zajmował?
- Twoja praca będzie w głównej mierze polegać na pozyskiwaniu, prezentacji i prowadzeniu procesu sprzedaży Klientom ich nieruchomości.
- Będziesz odpowiedzialny za nawiązywanie nowych kontaktów przy wykorzystaniu telefonu, maila, osobistych kontaktów.
Jak przebiega wdrożenie handlowca do firmy?
- Okres wdrożeniowy trwa w naszej firmie ok. 2 tygodni. W jego trakcie zapewniamy pełne przeszkolenie w zakresie procesu sprzedaży oraz zakresu prawnego obrotu nieruchomościami.
- Po okresie wdrożenia będziesz działał jako samodzielny pracownik, który realizuje proces sprzedaży w praktyce przy wykorzystaniu systemu CRM, oraz miał wsparcie całego zespołu w całym procesie.
Jak zbudowany jest dział handlowy i jak się w nim pracuje?
Dział handlowy liczy kilka osób i jest prowadzony bezpośrednio przez Managerów zarządzających całościowo firmą.
Atmosfera w zespole handlowym budowana jest poprzez:
- Wspólne omawianie strategii sprzedażowej.
- Wsparcie przełożonego.
- Wzajemną pomoc.
Jak będę wynagradzany?
- System wynagrodzeń w naszej firmie składa się z prowizji od sprzedaży. W zależności od wyników od 40 do 60 %.
- Wysokość jest ustalana indywidualnie na rozmowie rekrutacyjnej.
Co oprócz wynagrodzenia oferuje firma?
- Zatrudnienie w ramach umowy B2B
- Po zakończeniu okresu stażowego i na podstawie osiągniętych szkolenia branżowe, produktowe
- Sfinansowanie kursu na licencję pośrednika w obrocie nieruchomościami
- Narzędzia pracy - telefon komórkowy, CRM, Sprzęt foto, spersonalizowane materiały marketingowe.
Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij CV!