Firma POLPATRON Sp. z o.o. została założona w 1993 roku na podstawie koncesji nr L-0134/00 wydanej przez MSWiA. Bazujemy na polskim kapitale i jesteśmy ogólnokrajowym dostawcą rozwiązań w dziedzinie ochrony i sprzątania.
Specjalizujemy się w realizacji zintegrowanych systemów obsługi obiektów w ramach:
- ochrony osób i mienia
- ochrony przeciwpożarowej
- zabezpieczeń technicznych
Dodatkowo, naszym klientom oferujemy kompleksowe usługi porządkowo – czystościowe.
Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Przedstawiciel handlowy
Kogo dokładnie szukamy?
- Szukamy osoby, która cechuje się wysoką kultura osobistą i łatwością w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych.
- Praca na stanowisku Przedstawiciela handlowego łączy w sobie 2 obszary, dlatego zależy nam na osobach, które posiadają:
- Umiejętność przedstawienia Klientowi w sposób precyzyjny technicznego aspektu produktu (sprzedaż doradcza).
- Umiejętność aktywnego i samodzielnego poszukiwania Klientów na rynku przy wykorzystaniu dowolnych metod prospectingowych (ok. 30% leadów zapewnia firma, pozostałe generuje handlowiec)
- Idealna osoba powinna cechować się przede wszystkim samodzielnością, systematycznością, sumiennością i zaangażowaniem w realizację celów sprzedażowych.
- Wymagamy prawa jazdy kat. B, własnego samochodu oraz dobrej znajomości pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point).
Czym będę się zajmować?
- Będziesz odpowiedzialny za nawiązywanie nowych kontaktów handlowych (aktywny prospecting przy wykorzystaniu telefonu, maila, osobistych kontaktów przy okazji wizyt na imprezach targowych, social sellingu, itp.).
- Prowadzeniem procesu sprzedaży doradczej B2B - przygotowanie ofert sprzedażowych, negocjowanie warunków, zawieranie kontaktów handlowych oraz realizację planu sprzedaży.
- Budowaniem pozytywnych relacji z Klientami w całym procesie sprzedażowym w celu uzyskania rekomendacji do kolejnych Klientów.
Jak przebiega wdrożenie?
Proces onboardingu obejmuje swoim zakresem:
- Szkolenie z produktu.
- Szkolenie z procesu sprzedaży.
- Szkolenie z dostępnych narzędzi.
- Uczestnictwo w pierwszych spotkaniach przy wsparciu osoby bardziej doświadczonej.
Jak zbudowany jest dział handlowy?
Dział handlowy aktualnie liczy 15 osób i zarządza nim Dyrektor Handlowy.
Atmosfera w zespole handlowym budowana jest poprzez:
- Wspólne omawianie strategii, analizowanie rynku oraz dzielenie się opiniami oraz pomysłami na poprawę efektywności.
- Wzajemną pomoc i szacunek.
- Otwartość na sugestie.
Jak będę wynagradzany?
System wynagrodzeń składa się z trzech składników:
- Podstawy – dostosowanej do Twoich umiejętnośći i doświadczenia.
- Prowizji od podpisanych kontraktów - uzależnionej od wysokości podpisanej umowy.
- Systemu premiowo-motywacyjnego – przyznawane są nagrody finansowe w okresie miesięcznym.
Co jeszcze oferuje firma poza wynagrodzeniem?
- Umowę o pracę.
- Zwrot kosztów poniesionych na paliwo wykorzystane do celów służbowych (możliwość uzyskania samochodu służbowego w dalszej współpracy).
- Możliwość dołączenia do pakietu Medicover sport na preferenvyjnych warunkach
- Prywatna opieka medyczna
- Darmowy parking dla pracowników
- Elastyczny czas pracy
- Wyjścia integracyjne
- Nagrody za zaangażowanie w życie ffirmy
- Niezbędne narzędzia pracy (telefon, laptop).
Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij swoje CV!