Zobacz inne oferty pracy

Specjalista ds. sprzedaży i koordynowania usług

Eltrox sp. z o.o.

350

http://www.eltrox.pl

Ogłoszenie ważne do: 26-11-2024

Umowa o pracę

Forma zatrudnienia

Przedstawiciel handlowy

Poziom stanowiska

Stacjonarna + Wyjazdy

Rodzaj pracy

1 - 3 lat

Poziom doświadczenia

1

Liczba wakatów

Lokalizacja

Lublin  - 1 wakat

Kluczowe umiejętności

Znajomość technik sprzedaży Obsługa klienta Komunikatywność

Opis stanowiska

Eltrox to największa sieć handlowa z branż systemów zabezpieczeń oraz automatyki domowej. Siłą marki są ludzie – ich talenty i ambicje. To oni budują twórcze i skuteczne zespoły, wyznaczają cele i poszukują innowacyjnych sposobów ich realizacji. Dzięki temu odnoszą sukcesy i ciągle się rozwijają.

 

Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. sprzedaży i koordynowania usług

 

Dlaczego miałbyś u nas pracować?

  1. Otrzymasz stabilne zatrudnienie na pełny etat w ramach umowy o pracę.
  2. Będziesz mieć możliwość pracy w wieloletniej, nowoczesnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.

 

Kogo dokładnie szukamy?

  • Poszukujemy kandydatów ze znajomością branży systemów zabezpieczeń i automatyki domowej. Mile widziane jest ok. 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku.
  • Zależy nam na osobach, które nie boją się nawiązywać kontaktów z ludźmi, mają naturalne predyspozycje do budowania długotrwałych relacji biznesowych.
  • Wymagamy wysokich umiejętności prezentacji, planowania i organizowania pracy własnej, szybkiego adaptowania się do zmian, samodzielności i odpowiedzialności w działaniu.
  • Poszukujemy osób o naturalnych predyspozycjach do pracy w terenie (wymagane prawo jazdy kat. B), z umiejętnością zarządzania czasem pracy, logistyką wyjazdów, dyscypliną oraz samokontrolą.
  • Kandydat powinien być skoncentrowany na osiąganiu wyznaczonych celów oraz na ciągłym rozwoju swoich kompetencji sprzedażowych.

               

Czym będziesz się zajmować?

  • Jako Specjalista ds. sprzedaży będziesz odpowiedzialny za sprzedaż produktów (systemy zabezpieczeń, automatyka domowa, OZE itp.) wraz z usługą ich montażu. Będziesz prowadził sprzedaż zarówno do klientów B2C jak i B2B.
  • Do Twoich obowiązków będzie należeć reprezentowanie firmy, obsługa mobilna klientów, doradzenie klientowi w miejscu wykonywania usługi, koordynowanie terminów, wyboru ekipy i warunków współpracy z firmą instalatorską, śledzenie postępów prac, dbanie o wysoką jakość obsługi oraz utrzymywanie dobrym relacji również po zakończeniu usługi.
  • Oprócz aktywnej pracy na szansach sprzedażowych będziesz również budował sieć kontaktów pod obecne i przyszłe instalacje. Firma zapewnia 50% leadów, pozostałe 50% pracownik pozyskuje samodzielnie.
  • Będziesz odpowiedzialny za reprezentowanie firmy w lokalnych wydarzeniach, pozyskiwanie zapytań ofertowych do przetargów, realizowanie montaży w ramach lokalnych akcji marketingowych oraz odpowiadanie za wszelkie materiały produktowe i marketingowe konieczne do realizacji usług.

 

Jak przebiega wdrożenie handlowca do firmy?

  • Onboarding trwa do 3 miesięcy i odbywa się poprzez wdrażanie „pod okiem” sprzedawców stacjonarnych w oddziale oraz pracę „pod okiem” trenera w innym oddziale.
  • W dodatku pracownik odbywa w tym czasie szkolenia na dedykowanej ku temu platformie.

 

Jak zbudowany jest dział handlowy?

  • Liczebność działu handlowego zależy od lokalizacji miejsca pracy. Zespoły liczą kilka osób i są zarządzanie przez Kierownika sprzedaży.
  • Ważna jest dla nas kultura organizacji firmy. Uważamy, że najważniejszym jej zasobem są właśnie ludzie.

 

Jak będziesz wynagradzany?

System wynagradzania składa się z wynagrodzenia podstawowego oraz premii za realizacje celów sprzedażowych. Średnio 70% pensji to wynagrodzenie podstawowe, a 30% to premia.

 

Co jeszcze oferuje firma poza wynagrodzeniem?

  • Niezbędne narzędzia pracy: samochód, laptop, telefon.
  • Dostęp do Streamsoft Verto, MS Teams I MS Office.
  • Szkolenia online na dedykowanej platformie oraz warsztaty stacjonarne, mające na celu wsparcie rozwoju pracowników. Szkolenia odbywają się średnio raz w miesiącu.
  • Spotkania integracyjne.
  • Prywatną opieka medyczna.
  • Dofinansowanie zajęć sportowych.
  • Zniżki na firmowe produkty i usługi.
  • Parking dla pracowników.
  • Kawa i herbata w siedzibie firmy.

 

Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij swoje CV!

Przewidywana data zatrudnienia: od zaraz

Prześlij CV oraz załóż darmowe konto pracownika

Dodaj CV (.pdf, .jpg, .png)

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Specjalista ds. sprzedaży i koordynowania usług

Pensja podstawowa: 5 000 - 6 000 zł

Inne oferty, które mogą Cię zainteresować

Doradca Klienta - Umowa zlecenie

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Przedstawiciel Handlowy

Podstawa: 6 000 - 10 000 zł
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
6 000 - 10 000 zł
Samochód Baza kontaktów

Przedstawiciel Handlowy

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów

Doradca ds. Nieruchomości (szkolimy od podstaw)

Prowizja: Nieujawniona
Baza kontaktów
Pensja prowizja
Nieujawniona
Baza kontaktów

Przedstawiciel Handlowy

Podstawa: 5 500 - 6 500 zł
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
5 500 - 6 500 zł
Samochód Baza kontaktów

Specjalista ds. sprzedaży OZE i termomodernizacji

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów

Kierownik Sali Sprzedaży NOWA

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Regional Sales Manager

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Key Account Manager Hospital Market

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów
  • Medisept
  • B2B
  • FMCG - Chemia i kosmetyki
  • 17-11-2024
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów