Sprawdź jak pracuje się w dziale handlowym firmy Foodcom S.A. Przeczytaj więcej o organizacji działu handlowego, systemach używanych w codziennej pracy, budowie procesu sprzedaży, osobach zarządzających, strukturze organizacyjnej, systemie wynagrodzeń, procesie onboardingu oraz możliwościach rozwoju kariery zawodowej.
Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą handlową, pośredniczącą w transakcjach w branży spożywczej, paszowej, FMCG i chemicznej (chemia industrialna). Współpracujemy z firmami w ponad 120 krajach na całym świecie, tworząc międzynarodowe środowisko pełne profesjonalistów i pasjonatów. Jesteśmy miejscem, gdzie liczy się pasja i motywacja, a nie pochodzenie, doświadczenie czy historia. To u nas możesz rozwinąć swoje skrzydła!
Od 2021 roku nasz zespół rozrósł się z 35 specjalistów do ponad 150 pracowników. Nasza główna siedziba mieści się w sercu Warszawy przy Rondzie Daszyńskiego. Otworzyliśmy także cztery regionalne biura – w Hiszpanii, Wrocławiu, Krakowie i Lublinie. Dzięki naszemu innowacyjnemu podejściu nieustannie się rozwijamy i teraz szukamy osoby, która dołączy do naszego zespołu jako: International Commodity Trader.
Chcesz dowiedzieć się więcej o Foodcom S.A.? Zobacz, jak się u nas pracuje!
Jakie będą Twoje obowiązki?
Nawiązywanie relacji handlowych z nowymi Klientami B2B na podległych rynkach
Sprzedaż produktów paszowych/spożywczych/chemii przemysłowej/FMCG klientom specjalizującym się w branży produkcyjnej
Samodzielne prowadzenie negocjacji handlowych
Nadzorowania procesu sprzedaży towaru do klienta
Utrzymywanie dobrych relacji z dostawcami i Klientami
Badanie źródeł nowych potencjalnych Klientów na podległych rynkach i określenie ich potencjału
Koordynowanie spraw związanych z obsługą procesu zakupu / sprzedaży towaru (min. poprawność przygotowanych kontraktów, faktury sprzedaży i zakupu, dokumenty transportowe)
Współpraca z działem logistyki, finansów i administracji
Kogo szukamy?
Masz 2 lata doświadczenia popartego niezależnymi sukcesami w sprzedaży
Posługujesz się komunikatywnie językiem angielskim. Wykorzystujemy ten język do codziennych rozmów z Klientami i współpracownikami. Znajomość innych języków będzie dodatkowym atutem.
Potrafisz samodzielnie i efektywnie organizować swój czas pracy
Jesteś nastawiony/a na ciągły rozwój
Posiadasz praktyczne umiejętności pozyskiwania nowych klientów i silną motywację do realizacji postawionych przed Tobą celów sprzedażowych.
Mile widziane: posiadanie własnej bazy klientów
Mile widziane: Doświadczenie w pozyskiwaniu klientów w branży FMCG, surowców spożywczych, pasz, chemii przemysłowej lub pokrewnych (kakao, kawa, nasiona, przyprawy, API, chemia industrialna)
Co na Ciebie czeka?
Atrakcyjny system wynagradzania (wynagrodzenie zasadnicze + wysoka prowizja, która stanowi 10% od wygenerowanego zysku netto).
Zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się, międzynarodowej organizacji o stabilnej pozycji na rynku znajdującej się w samym sercu Warszawy (Rondo Daszyńskiego)
Dopłata do prywatnej opieki medycznej oraz zajęć sportowych FitProfit
Dbamy o work-life balance
Spotkania integracyjne, m.in. piwne piątki, imprezy świąteczne
Szkolenia wdrożeniowe oraz możliwość rozwoju umiejętności sprzedażowych pod okiem Buddiego, który jest doświadczonym handlowcem