Technomed sp. z o.o. to dostawca sprzętu medycznego na teranie całego kraju. Świadczymy kompleksowe usługi, począwszy od sprzedaży urządzeń medycznych, po opiekę gwarancyjną, pogwarancyjną, doradztwo oraz szkolenia zarówno z samej obsługi urządzeń jak i z wykonywania wybranych badań. Mamy w swojej ofercie zarówno urządzenia nowe jak i używane.
Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Przedstawiciel handlowy
Dlaczego miałbyś u nas pracować?
- Praca u nas to praca w zespole, w którym możesz liczyć na wsparcie i dobre słowo. Odpowiednia atmosfera jest kluczem do osiągania wysokich wyników.
- Pomożemy Ci odpowiednio przygotować się do nowej pracy. Podczas jednotygodniowego szkolenia przejdziesz szereg szkoleń wdrożeniowych.
- Nie zostawimy Cię bez odpowiednich narzędzi do pracy. Otrzymasz od nas samochód służbowy oraz laptop i telefon.
- Zadbamy o Twój ciągły rozwój i poszerzanie Twojej wiedzy. Będziesz mieć możliwość uczestnictwa w targach branżowych, konferencjach, szkoleniach oraz warsztatach z danej dyscypliny medycznej organizowanych przez naszą firmę, gdzie wykładowcami są uznani specjaliści z danej dziedziny.
- W dodatku oferujemy kartę Multisport, dzięki której zadbasz o swoją aktywność fizyczną i tym samym zdrowie.
Kogo dokładnie szukamy?
- Poszukujemy kandydatów z 3 letniego doświadczenia w sprzedaży urządzeń elektro - mechanicznych, doświadczenia w sprzedaży sprzętu medycznego będzie dodatkowym atutem.
- Zależy nam, aby kandydat miał odpowiednią wiedzę, by mógł samodzielnie dobierać urządzenia do potrzeb klienta oraz odpowiednio mu je zaprezentować. Ważne aby z zaangażowaniem podchodził do poszerzania swojej wiedzy poprzez poznawanie nowych urządzeń z asortymentu firmy.
- Kandydat powinien mieć swobodę w nawiązywaniu kontaktów oraz umiejętność skutecznego docierania do osób decyzyjnych w firmach.
- Nasz Przedstawiciel handlowy powinien posiadać wykształcenie średnie lub wyższe,
- Kluczowe jest posiadanie czynnego prawa jazdy kat. B, w tym dyspozycyjność i gotowość do wyjazdów służbowych.
- Ważna jest również znajomość obsługi komputera.
Czym będziesz się zajmować?
- Jako Przedstawiciel handlowy będziesz odpowiedzialny za sprzedaż produktów z asortymentu firmy: narzędzi chirurgicznych, lamp operacyjnych i zabiegowych, pomp infuzyjnych, napędów ortopedycznych oraz sprzętu elektrochirurgicznego. Po nabyciu wystarczającego doświadczenia jest możliwość dołączenia kolejnych produktów, tzn. sprzętu anestezjologicznego, endoskopowego, z zakresu zaawansowanej elektrochirurgii oraz monitoringu pacjenta.
- Praca polega na aktywnym pozyskiwaniu nowych klientów B2B, składanie wizyt u nich jak i u dotychczasowych kontrahentów.
- Podczas wizyty Przedstawiciel handlowy przeprowadza rozmowę z klientem, podczas której poznaje jego potrzeby i na tej podstawie oferuje odpowiednio dobrany sprzęt medyczny. Następnie przeprowadza negocjacje handlowe oraz dąży do podpisania umowy.
- Celem pracy Przedstawiciela handlowego jest realizacja wyznaczonych ilościowych i jakościowych planów sprzedażowych oraz budowanie trwałych relacji z klientami.
- Co tydzień planuje swój plan pracy, a następnie przedstawia go przełożonemu.
- W dodatku jest odpowiedzialny za bieżące monitorowanie rynku oraz działań konkurencji.
- Przedstawiciel handlowy reprezentuje firmę podczas targów branżowych, konferencji oraz szkoleń.
Jak będziesz wynagradzany?
Wynagrodzenie składa się z dwóch czynników:
- pensji podstawowej mieszczącej się w przedziale 5 000 – 7 000 zł, w zależności od kompetencji kandydata,
- prowizji uzyskanej za wyniki sprzedażowe.
Regiony na które możesz aplikować:
- region 1 - mazowieckie, lubelskie, podlaskie, warmińsko - mazurskie, łódzkie
- region 2 - świętokrzyskie, podkarpackie, małopolskie, śląskie, opolskie
- region 3 - wielkopolskie, kujawsko - pomorskie, pomorskie, zachodnio - pomorskie, lubuskie
Zainteresowała Cię ta oferta?
Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij swoje CV!