Jesteśmy rodzinną firmą, która powstała w 1981 roku. Jesteśmy producentami wysokiej jakości artykułów gospodarstwa domowego. Od początku stawiamy na funkcjonalność, bogactwo formy, wzornictwa i kolorystyki tworzyw sztucznych, również na rozwiązania technologiczne, zautomatyzowaną produkcję. Jesteśmy znanym i cenionym w branży producentem, co pozwoliło nam zdobyć silną pozycję na rynku AGD i owocowało budowaniem trwałych, partnerskich relacji z Klientami.
Przekazuje swoje wartości rodzinie i pracownikom takie jak odpowiedzialność, pracowitość, uczciwość, profesjonalizm, elastyczne podejście do handlu, dbanie o konstruktywne relacje z Partnerami, wysoki standard Obsługi Klienta, terminowość, a co najważniejsze – szacunek zarówno do rzemiosła jak i innych osób.
Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. sprzedaży eksportowej
Dlaczego miałbyś u nas pracować?
- Jesteśmy rodzinną firmą z ugruntowaną pozycją na rynku. Istniejemy już od ponad 43 lat!
- Nie mamy podejścia korporacyjnego. W naszej firmie liczą się ludzie oraz to, jak się czują w zespole. Gwarantujemy pełne wsparcie zarówno w okresie wdrożenia jak i po nim.
Kogo dokładnie szukamy?
- Poszukujemy osoby z minimum 3-letnim doświadczeniem na podobnym stanowisku, niekoniecznie w branży. Ważne jest w dodatku doświadczenie w kontaktach zagranicznych z klientem. Zdobyta wiedza i umiejętności powinna przełożyć się na umiejętność prowadzenia rozmów z klientami w taki sposób, aby finalnie przekonać ich do zakupu i jednocześnie zbudować z nimi pozytywne relacje biznesowe.
- Kandydat powinien znać język angielski w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację z klientami, w tym znać słownictwo branżowe oraz płynnie opowiadać o produktach z asortymentu firmy.
- Kandydata powinna cechować komunikatywność, aby łatwo potrafił nawiązać kontakt z klientem oraz prowadzić z nim rozmowę.
- W dodatku nie powinieneś mieć problemu z pracą zespołową, w tym porozumiewaniem się z zespołem w celu odpowiedniego rozdysponowania obowiązków oraz własnym zaangażowaniem w swoją część projektu.
- Ważna jest dobra znajomość „Microsoft Excel”, aby pracownik bez problemu potrafił się nim posługiwać podczas codziennej pracy.
- Do wykonywania Twoich obowiązków niezbędne będzie prawo jazdy kat. B.
- Powinieneś być również gotowy na wyjazdy w celu udziału w targach branżowych.
Czym będziesz się zajmować?
- Jako Specjalista ds. sprzedaży eksportowej będziesz zajmować się sprzedażą produktów AGD, wyposażenia kuchni, łazienki oraz domu.
- Twoim zadaniem będzie poszukiwanie nowych kontrahentów, głównie na rynkach zagranicznych, oraz dbanie o dobre relację i współpracę z obecnymi klientami. Kontakt z kontrahentami będziesz podejmował mailowo oraz telefonicznie.
- Podczas rozmowy będziesz zapoznawał się z potrzebami klientów, proponował odpowiednie rozwiązania z asortymentu firmy oraz negocjował warunki handlowe, co ma celu doprowadzić do dokonania zakupu przez klienta. Zadbasz następnie o odpowiednią dokumentację sprzedaży.
- Po złożeniu zamówienia będziesz nadzorować jego prawidłową relację, współpracując przy tym z pozostałymi działami firmy.
- Będziesz monitorował rynek oraz analizował działania konkurencji, aby być na bieżąco ze wszelkimi nowościami.
- W dodatku Twoim zadaniem będą wyjazdy na targi branżowe, zarówno te krajowe jak i zagraniczne.
Kliknij "Aplikuj" i prześlij CV!