AS-PL jest europejskim przedsiębiorstwem prężnie działającym w branży rozruszników i alternatorów. Firma została założona w Gdańsku w 1992 roku jako Auto-Starter. Obecnie Spółka zatrudnia ponad 400 osobową profesjonalną kadrę wykwalifikowanych pracowników. Firma współpracuje z dystrybutorami oraz hurtownikami części zamiennych z całego świata w obszarze rynku aftermarket, czyli dystrybucji części zamiennych i akcesoriów do pojazdów. Posiada w swojej ofercie ponad 27 000 pozycji asortymentowych, odpowiadających blisko 720 000 numerom referencyjnym, które zapewniają Klientom szeroki wybór produktów począwszy od części oryginalnych, aż po zamienniki oferowane w konkurencyjnych cenach. W ofercie znajdują się części i podzespoły do samochodów osobowych, ciężarowych, maszyn rolniczych, jednostek pływających, motocykli oraz dla rynku przemysłowego.
Wieloletnie kontakty handlowe i sprzedaż do około 100 krajów na całym świecie sprawia, że Spółka znajduje się w czołówce wiodących dostawców części i podzespołów elektrycznych do pojazdów.
Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Młodszy specjalista ds. sprzedaży międzynarodowej
Dlaczego miałbyś u nas pracować?
- Jesteśmy firmą o ugruntowanej pozycji na rynku, posiadającą zagraniczne oddziały oraz w 100% polski kapitał.
- Gwarantujemy Ci stabilne zatrudnienie na postawie umowy o pracę.
- Chcemy, abyś czuł się u nas jak najlepiej. Możesz liczyć na wsparcie na każdym etapie naszej współpracy, zarówno od współpracowników jak i przełożonych. W dodatku będziesz mógł brać udział w organizowanych przez firmę imprezach integracyjnych.
- Dbamy o rozwój naszych pracowników. Będziesz brał udział w szkoleniach, które pozwolą Ci rozwinąć Twoje kompetencje.
- W dodatku mamy dla Ciebie benefity w postaci opieki medycznej, dofinansowania karty Multisport a nawet dofinansowania wczasów.
Kogo dokładnie szukamy?
- Poszukujemy kandydatów, którzy pracowali już w sprzedaży i nie odczuwają nadmiernego stresu w związku z dzwonieniem do nieznanych osób, za to łatwo nawiązują z nimi kontakt.
- Zależy nam na osobach, które posługują się językiem angielskim (minimum na poziomie B2), gdyż będą go używać w swojej codziennej pracy. Znajomość innych języków jest mile widziana.
- W wykonywaniu Twoich obowiązków pomoże Ci znajomość pakietu MS Office.
- Niezbędne jest posiadanie prawa jazdy kat. B.
- Ważne jest dla nas w dodatku, aby kandydat mógł rozpocząć u nas pracę od zaraz.
Czym będziesz się zajmować?
- Jako Specjalista ds. sprzedaży będziesz zajmować się sprzedażą klientom B2B części zamiennych, w tym rozruszników, alternatorów i podzespołów.
- Na początku będziesz kontaktował się z klientami telefoniczne lub mailowo i rozmawiał z nimi na temat oferty firmy. 80% wszystkich leadów dostarcza firma, pozostałe 20% są zaś do zdobycia przez handlowca.
- W przypadku zainteresowania klienta, w oparciu o jego potrzeby i wymagania przygotujesz ofertę handlową.
- Do czasu podpisania przez klienta umowy będziesz monitorować jego zainteresowanie ofertą i odpowiadać na ewentualne pytania oraz wątpliwości.
- Jeśli klient podejmie pozytywną decyzję, podpiszesz z nim umowę, a następnie zajmiesz się obsługą złożonego zamówienia.
- Oprócz sprzedaży, będziesz brać udział w zagranicznych wyjazdach służbowych i międzynarodowych targach branżowych.
- W wykonywaniu Twoich obowiązków pomoże Ci system operacyjny Falcon, CRM oraz LinkedIn
Jak przebiega wdrożenie handlowca do firmy?
- Okres wdrożenia trwa zazwyczaj do jednego miesiąca, jednak głównie czas jego trwania uzależnia samodzielność wprowadzanej osoby. Onboarding zostaje zakończony wtedy, gdy nowa osoba ma pewność, że zna i potrafi wykonywać swoje obowiązki samodzielnie.
- Podczas onboardingu nowo zatrudniony wykonuje swoje przyszłe, codzienne obowiązki. Nad jego pracą czuwa inny pracownik, który dokładnie tłumaczy ich wykonywanie oraz pomaga w razie ewentualnych wątpliwości.
Jak zbudowany jest dział handlowy?
Dział handlowy, do którego szukamy pracownika, liczy obecnie 9 osób.
Jak będziesz wynagradzany?
Wynagrodzenie będzie składało się z:
- pensji podstawowej,
- premii kwartalnej, uzależnionej od wzrostu sprzedaży. Premia ta może osiągnąć maksymalnie równowartość dwóch pensji w ciągu całego roku.
Widełki wynagrodzenia mieszczą się w przedziale 5400-6800 zł brutto.
Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij swoje CV!