Ogłoszenie archiwalne
SiDLY to innowacyjna, polska firma technologiczna. Spółka powstała w 2014 roku z potrzeby życiowej Edyty Kocyk - Założycielki i Prezes spółki. Głównym produktem firmy jest system teleopieki oparty o autorskie urządzenie medyczne w formie opaski na nadgarstek, platformę telemedyczną, oraz aplikację. Spółka jest certyfikowanym producentem wyrobów medycznych wg normy PN:EN ISO 13458: 2016. Od momentu powstania zespół założycielski silnie ukierunkowuje firmę na ciągły rozwój technologii odpowiadający na potrzeby klienta. Spółka otrzymała ponad 30 nagród na arenie światowej za swoje dotychczasowe osiągnięcia w obszarze rozwoju rynku nowych technologii. Zespół spółki tworzą młodzi, zaangażowani ludzie, którym przyświecają wspólne cele - realizować misję firmy. SiDLY Sp. z o.o. inicjuje rozwój nowych usług w obszarze telemedycyny oraz jest największym i najskuteczniejszą firmą wdrażającą usługi teleopieki w Polsce i Europie.
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko:
które będą rozwijały sprzedaż usług teleopieki głównie w obszarze samorządów, skutecznie wdrażały projekty teleopieki do kolejnych podmiotów, potrafiły słuchać klienta i skutecznie budować oferty.
Wymagania:
Pracowitość, zaangażowanie i zorientowanie na cel są dla nas głównymi zasadami, jakimi kierujemy się w codziennej pracy. Dużo oczekujemy od siebie ale również adekwatnie wynagradzamy.
Jeżeli jesteś:
i masz minimum 3-letnie doświadczenie w sprzedaży dla samorządów, jednostek publicznych - dołącz do naszego zespołu.
W zamian za Twoje zaangażowanie oferujemy: