Ogłoszenie archiwalne
Sky-Shop to platforma sklepów internetowych działająca od 2009 roku z której do tej pory skorzystało ponad 35 000 sklepów internetowych. Rozwijamy się w szybkim tempie na polskim rynku e-commerce.
Aktualnie poszukujemy kandydata/ki na stanowisko:
Będziesz odpowiedzialny/a za sprzedaż naszych usług czyli oprogramowania do prowadzenia sklepu internetowego dostępnego w abonamencie (SaaS). Sprzedaż odbywa się poprzez kontakt telefoniczny i mailowy z naszymi potencjalnymi Klientami którzy założyli 14 dniowy sklep testowy. Twoja praca będzie polegała na rozpoznaniu potrzeb naszych Klientów, zbudowaniu z nimi relacji oraz przedstawieniu im najlepszej możliwej oferty w celu dokonania sprzedaży naszych usług.
Nieodzowną częścią pracy będzie również przedłużanie korzystania z naszych usług przez obecnych Klientów poprzez utrzymywanie relacji i przedstawianie dogodnych ofert dla Klientów.
Od czasu do czasu będziesz prowadził/a również webinary sprzedażowe oraz uczestniczył/a na targach oraz naszych autorskich eventach Sky-Shop Day.
Ważne jest dla nas abyś miał/a doświadczenie na stanowisku handlowym związanym z pozyskiwaniem i utrzymaniem klientów B2B najlepiej w branży IT/E-Commerce.
Współpracujemy z takimi markami jak: mBank, Google, Facebook, Media-Tech, Grycan, Allegro, InPost czy Ceneo.
W 2016 roku zdobyliśmy podium w konkursie Ekomers na najlepszą platformę sklepową w Polsce :)
Dołącz do naszego zespołu!