TIP-TOPOL Sp. z o. o. istnieje ponad 30 lat. Jesteśmy największym polskim producentem membran do zawieszeń pneumatycznych do samochodów ciężarowych i autobusów, a także wiodącym dostawcą materiałów naprawczych, eksploatacyjnych czy wyposażenia dla serwisów oponiarskich. Działalność firmy to także produkcja ciężarków do wyważania kół samochodów, produkcja urządzeń dla serwisów oponiarskich, usługi serwisowe. Zatrudniamy ponad 300 pracowników w Pobiedziskach (woj. wielkopolskie) oraz na terenie Polski. Firma posiada certyfikaty ISO 14001, IATF 16949 a także wyróżnienia „Gazele Biznesu”, "Rozważna firma", "Przedsiębiorstwo Fair Play", "Wielkopolska Nagroda Jakości".
Poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Doradca Techniczno-Handlowy
Teren pracy : woj. zachodniopomorskie
Kogo dokładnie szukamy?
- Szukamy osoby z wykształceniem min. średnim (preferowane techniczne), która posiada ok. 5 letnie doświadczenie na stanowisku przedstawiciela handlowego w branży motoryzacyjnej i ok. 3 letnie doświadczenie w sprzedaży wyposażenia warsztatowego (serwisy mechaniczne oraz wulkanizacyjne).
- Do realizacji codziennych zadań wymagane będzie czynne prawo jazdy kat. B oraz znajomość rynku, produktów, konkurencji dot. produktów warsztatowych.
Czym będę się zajmować?
- Zajmiesz się poszukiwaniem Klientów B2B zainteresowanych zakupem wyposażenia warsztatowego na przydzielonym terenie oraz sprzedażą urządzeń warsztatowych do serwisów oponiarskich, mechanicznych takich jak: urządzenia do geometrii, urządzenia do obsługi układów klimatyzacyjnych aut, testery diagnostyczne, podnośniki warsztatowe, wyważarki, montażownice.
- Będziesz odpowiedzialny również za zaprezentowanie sprzedawanych urządzeń oraz instalację i szkolenie przy ich uruchomieniu dla Klienta.
- Do Twoich obowiązków będzie należała również opieka nad Klientem, w tym opieka finansowa (kontrola spływu należności) oraz regularna współpraca z Dyrektorem Regionu.
Jak wygląda wdrożenie, jak zorganizowany jest proces sprzedaży i dział handlowy?
Wdrożenie składa się z III etapów:
- I etap (pierwsze 3 dni) – szkolenie stanowiskowe (od BHP po poznanie wszystkich osób z kluczowych działów)
- II etap (pierwsze 3 miesiące) – szkolenie produktowe (80% czasu z doświadczonym ekspertem handlowym, 20% pracy samodzielnej)
- III etap (kolejne 6 miesięcy) – doszkolenie w trybie 80% pracy samodzielnej i 20% pracy z ekspertem handlowym.
W okresie wdrożenia (3 miesiące) – wynagrodzenie podstawowe + prowizja jest gwarantowana bez względu na wyniki sprzedażowe.
Proces handlowy składa się z następujących kroków: kontakt z leadem, pierwsze spotkanie z Klientem, przygotowanie oferty oraz jej omówienie na kolejnym spotkaniu, zamówienie / dostawa oraz uruchomienie. Handlowiec pracuje na kilkutysięcznej bazie kontaktów, którą zapewnia firma, dodatkowo pozyskiwane są zapytania w wyniku celowanych kampanii realizowanych przez dział marketingu oraz w wyniku indywidualnych działań prospectingowych handlowca.
Dział handlowy jest zarządzany przez Dyrektora Sprzedaży do którego podlegają Dyrektorzy regionalni. Łącznie jest to ok. 50 osób.
Jak będę wynagradzany?
System wynagradzania składa się z podstawy + prowizji:
- % od obrotu
- % za realizację planu
- % - cele okresowe i roczne
W okresie wdrożenia (3 miesiące) – wynagrodzenie podstawowe + prowizja jest gwarantowana bez względu na wyniki sprzedażowe.
Co jeszcze oferuje firma poza wynagrodzeniem?
- umowę o pracę,
- prywatną Opiekę Medyczną
- służbowy telefon do użytku prywatnego
- służbowy samochód do użytku prywatnego,
- dofinansowanie do wypoczynku
- paczki świąteczne,
- program rekomendacji pracowników,
- pikniki rodzinne.
Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij swoje CV!