Kompas Inwestycji - Lider informacji o inwestycjach budowlanych w Polsce. Od kilkunastu lat dostarczamy naszym Klientom rozwiązania IT wspierające procesy pozyskiwania kontrahentów i sprzedaży na rynku budowlanym. Odbiorcami naszych usług są firmy budowlane, w tym wykonawcze, instalacyjne, dostawcy oraz producenci. Dodatkowo oferujemy narzędzia analityczne będące wsparciem przy planowaniu budżetów sprzedażowych.
W związku z dynamicznym rozwojem zespołu handlowego poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko:
Handlowiec w zespole Utrzymania Klienta
(branża inwestycji budowlanych)
Dlaczego miałbyś u nas pracować?
- Spojrzysz na sektor budowlany z szerokiej perspektywy, jednocześnie poznasz szczegóły funkcjonowania każdej z jego branż.
- Poznasz nowoczesne sposoby komunikowania w procesie sprzedaży w oparciu o rozwiązania IT i pracę online z Klientem.
- Otrzymasz realny budżet do wykonania, oparty na wyliczeniach z wcześniejszej sprzedaży.
- Możliwość Indywidualnego coachingu zgodnie z potrzebami, przeprowadzonego przez firmę doradczą.
- Możliwość dalszego rozwoju.
Kogo dokładnie szukamy?
Poszukujemy osoby, która:
- Posiada doświadczenie w sprzedaży usług dla branży budowlanej lub pracowała w dziale marketingu, analiz dla branży budowlanej.
- Zna rynek inwestycji budowlanych oraz proces inwestycyjny na każdym poziomie.
- Skutecznie i wytrwale poszukuje dróg komunikowania się z drugą osobą. Podejmuje działania korzystne dla rozwoju współpracy przy jednoczesnym uwzględnieniu zysków i korzyści dla Firmy.
- Nie obawia się pracy w systemie home office, rozmów przez telefon oraz prezentacji online.
- Sprawnie i efektywnie zarządza swoim czasem.
- Jest samodzielna i odpowiedzialna za powierzone zadania.
- Prowadzi działalność gospodarczą lub jest gotowa do jej założenia.
- Jest nastawiona na działanie, wie jak wygląda proces sprzedaży i umie dobrać odpowiedni język korzyści dla konkretnych potrzeb.
- Znajomość portalu www.kompasinwestycji.pl mile widziana.
Czym będziesz się zajmować?
- Twoim głównym zadaniem będzie sprzedaż dodatkowych usług aktualnym Klientom, badanie ich potrzeb i analizowanie bieżącej aktywności Klientów w zakresie korzystania z bazy KompasInwestycji.pl.
- Dodatkowym zadaniem będzie kontakt z byłymi Klientami, w celu ponownego zakupu dostępu do bazy.
- Sprzedaż będziesz realizował poprzez kontakt telefoniczny z Klientami.
- Będziesz budował pozytywne relacje z Klientami w całym procesie sprzedażowym w celu uzyskania rekomendacji do kolejnych Klientów.
Jak przebiega wdrożenie do pracy?
Okres wdrożeniowy trwa około 3 miesiące i obejmuje swoim zakresem:
- Szkolenie wprowadzające do firmy.
- Szkolenie z narzędzi/ programów, na jakich będziesz pracować.
- Omówienie z przełożonym zakresu obowiązków, know-how, ustalenia zasad współpracy, raportowania.
- Szkolenie z zakresu produktów, jakimi będziesz się zajmował.
- Szkolenie z liderem Zespołu Utrzymania Klienta.
Jak zbudowany jest dział Utrzymania Klienta?
Dział Utrzymania Klienta składa się z 3 handlowców oraz 2 asystentów odpowiedzialnych za przygotowanie ofert i umów, konfigurowanie kont Klientów i pomoc w logowaniu do serwisu, wystawianie faktur. Zespołem zarządza lider.
Jak będę wynagradzany?
- Otrzymasz stałe wynagrodzenie na podstawie umowy B2B.
Co jeszcze oferuje firma poza wynagrodzeniem?
- Kontrakt B2B.
- Zwrot ewentualnych kosztów wyjazdów do Klientów.
- Ubezpieczenie zdrowotne Allianz, pakiet Optimum dla Ciebie.
- Kartę Benefit MultiSport Plus.
- Telefon służbowy.
- Słuchawkę bezprzewodową Jabra.
Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij swoje CV!