Niestety oferta pracy, którą przeglądasz już wygasła.

Inne oferty, które mogą Cię zainteresować

Doradca Techniczno - Handlowy

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów Profil działu handlowego
  • 0 lokalizacji -> 0 wakatów
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów

Specjalista ds. sprzedaży

Podstawa: 6 000 zł
Baza kontaktów
Pensja podstawowa
6 000 zł
Baza kontaktów

Doradca / Doradczyni Klienta Biznesowego

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Doradca d/s dofinansowań

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów

Doradca Energetyczny

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów

Specjalista ds. eMobility

Prowizja: 5 000 - 50 000 zł
Pensja prowizja
5 000 - 50 000 zł

Konsultant /-ka w Sklepie Firmowym T-Mobile w Opolu (CH Solaris)

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Kierownik sprzedaży regionalnej

Podstawa: 7 000 - 10 000 zł
Samochód
Pensja podstawowa
7 000 - 10 000 zł
Samochód

Przedstawiciel Handlowy w branży OZE - GreenMax TEAM

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Specjalista ds. produktów lendingowych (kredyty, leasingi, faktoring)

Prowizja: 4 000 - 25 000 zł
Baza kontaktów
Pensja prowizja
4 000 - 25 000 zł
Baza kontaktów

Przedstawiciel Handlowy w branży motoryzacyjnej

TIP-TOPOL

320

https://tiptopol.pl/pl/

Ogłoszenie ważne do: 20-01-2022

Super oferta

Umowa o pracę

Forma zatrudnienia

Przedstawiciel handlowy

Poziom stanowiska

Wyjazdowa

Rodzaj pracy

Brak

Poziom doświadczenia

1

Liczba wakatów

Lokalizacja

Opolskie

Kluczowe umiejętności

Znajomość technik sprzedaży

Ogłoszenie archiwalne

Opis stanowiska

TIP-TOPOL Sp. z o.o. istnieje ponad 30 lat. Jesteśmy największym polskim producentem membran do zawieszeń pneumatycznych do samochodów ciężarowych i autobusów, a także wiodącym dostawcą materiałów naprawczych, eksploatacyjnych czy wyposażenia dla serwisów oponiarskich. Działalność firmy to także produkcja ciężarków do wyważania kół samochodów, produkcja urządzeń dla serwisów oponiarskich, usługi serwisowe.

Zatrudniamy ponad 300 pracowników w Pobiedziskach (woj. wielkopolskie) oraz na terenie Polski. Firma posiada certyfikaty ISO 14001, IATF 16949 a także wyróżnienia „Gazele Biznesu”, "Rozważna firma", "Przedsiębiorstwo Fair Play", "Wielkopolska Nagroda Jakości".

 

Poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Przedstawiciel handlowy w branży motoryzacyjnej

 

Kogo dokładnie szukamy?

  • Szukamy osoby z wykształceniem min. średnim (preferowane techniczne), która posiada ok. 5 letnie doświadczenie zawodowe w branży motoryzacyjnej.
  • Do realizacji codziennych zadań wymagane będzie czynne prawo jazdy kat. B oraz znajomość lokalnego rynku, produktów, konkurencji dot. produktów warsztatowych.

 

Czym będę się zajmować?

  • Zajmiesz się poszukiwaniem Klientów B2B zainteresowanych zakupem materiałów naprawczych i eksploatacyjnych oraz wybranych urządzeń warsztatowych (podnośniki warsztatowe, wyważarki, montażownice) do serwisów oponiarskich oraz serwisów mechanicznych.
  • Zamawianiem, za pośrednictwem programu, materiałów, które wysyłane są kurierem z magazynu centralnego.
  • Do Twoich obowiązków będzie należała również opieka nad Klientem, w tym opieka finansowa (prowadzenie kasy i wystawianie dokumentów kasowych oraz kontrola spływu należności).
  • Będziesz regularnie monitorował działania konkurencji oraz współpracował z Dyrektorem Regionu oraz Doradcą Techniczno-Handlowym.

 

Jak wygląda wdrożenie?

Wdrożenie składa się z III etapów:

  • I etap (pierwsze 3 dni) – szkolenie stanowiskowe (od BHP po poznanie wszystkich osób z kluczowych działów)
  • II etap (pierwsze 3 miesiące) – szkolenie produktowe (80% czasu z doświadczonym ekspertem handlowym, 20% pracy samodzielnej)
  • III etap (kolejne 6 miesięcy) – doszkolenie w trybie 80% pracy samodzielnej i 20% pracy z ekspertem handlowym.

W okresie wdrożenia (3 miesiące) – wynagrodzenie podstawowe + prowizja jest gwarantowana bez względu na wyniki sprzedażowe.

 

Jak zorganizowany jest proces sprzedaży i dział handlowy?

Proces handlowy składa się z następujących kroków: kontakt z leadem, pierwsze spotkanie z Klientem, przygotowanie oferty oraz jej omówienie na kolejnym spotkaniu, zamówienie / dostawa oraz uruchomienie. Handlowiec pracuje na kilkutysięcznej bazie kontaktów, którą zapewnia firma, dodatkowo pozyskiwane są zapytania w wyniku celowanych kampanii realizowanych przez dział marketingu oraz w wyniku indywidualnych działań prospectingowych handlowca.

Dział handlowy jest zarządzany przez Dyrektora Sprzedaży do którego podlegają Dyrektorzy regionalni. Łącznie jest to ok. 50 osób.

 

Jak będę wynagradzany?

Otrzymasz wynagrodzenie w przedziale 4 000 – 10 000 zł brutto.

System wynagradzania składa się z podstawy + prowizji:

  • % od obrotu
  • % za realizację planu
  • % - cele okresowe i roczne

W okresie wdrożenia (3 miesiące) – wynagrodzenie podstawowe + prowizja jest gwarantowana bez względu na wyniki sprzedażowe.

 

Co jeszcze oferuje firma poza wynagrodzeniem?

  • umowę o pracę,
  • cykliczne szkolenia,
  • spotkania integracyjne,
  • prywatną Opiekę Medyczną
  • służbowy telefon do użytku prywatnego
  • służbowy samochód do użytku prywatnego,
  • dofinansowanie do wypoczynku
  • paczki świąteczne,
  • program rekomendacji pracowników,
  • pikniki rodzinne,
  • inicjatywy dobroczynne.

 

Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij swoje CV!

Przewidywana data zatrudnienia: od zaraz