Leroy Merlin to sieć sklepów budowlano-dekoracyjnych należąca do ADEO, składającej się z 32 przedsiębiorstw, działających w 14 krajach. Oferuje materiały budowlane, artykuły do majsterkowania, wystroju wnętrz i ogrodnictwa.
Firma rozpoczęła swoją działalność w Polsce w 1996 roku w Piasecznie pod Warszawą. Od tamtego czasu prężnie się rozwija i obecnie może pochwalić się 75 sklepami w Polsce, gdzie zatrudnienie znajduje ponad 13 000 pracowników i dostępnych jest ponad 100 000 produktów dla domu i ogrodu.
Jesteśmy różni i chcemy być różni. Na różnorodności Pracowników budujemy naszą markę. Jesteśmy Pracodawcą rów(ż)nych możliwości - niezależnie od tego kim jesteś, co robisz, ile masz lat czy posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności - czekamy na Ciebie. Nasza firma to przyjazne miejsce pracy: rozwijamy ludzi, dajemy im samodzielność i możliwość podejmowania decyzji, doceniamy zaangażowanie, dzielimy się wspólnie wypracowanymi zyskami. Od 2016 roku razem kibicujemy Reprezentacji Polski w piłce nożnej.
Dla Leroy Merlin istotną sprawą jest kwestia rozwoju. Każdy pracownik może skorzystać z licznych kursów, szkoleń oraz programów rozwojowych, by podnieść swoje kompetencje. Ponadto firma nawiązała współpracę z platformą eTutor, która pozwala pracownikom naukę języka angielskiego, niemieckiego i hiszpańskiego.
Leroy Merlin oferuje bogatą ofertę szkoleniową oraz możliwość zrealizowania projektu biznesowego w oparciu o własny pomysł.
Firma udostępnia 3 rodzaje programów, w zależności od aktualnego poziomu doświadczenia pracownika. Są to:
Ścieżka kariery rozpoczyna się od stanowiska doradcy klienta, czyli pracownika, który dzięki odpowiednim szkoleniom, staje się ekspertem od oferownych produktów i usług. Kolejny szczebel rozwoju to koordynator ds. sprzedaży - odpowiedzialny za organizację pracy doradców oraz bezpośrednią sprzedaż, zaspokajającą indywidualne potrzeby klientów. Następnym etapem jest kierownik sektora, który ma za zadanie budować relacje i zaufanie do marki na rynku lokalnym, poprzez odpowiednie administrowanie zespołem oraz zasobami sklepu. Najwyższe stanowisko to dyrektor sklepu - odpowiedzialny za zarządzenie handlowe i administracyjne sklepu.
Leroy Merlin stawia na jawność wynagrodzeń brutto - jako pracownik poznasz widełki pracowe dla swojego stanowiska.
Firma w 2022 roku planuje przeznaczyć około 60 milionów złotych na podwyżki wynagrodzeń, 68 milionów na Premie za Progresję.Każdy pracownik ma aż dwa razy w roku szansę na podwyżkę, uzależnioną od wzrostu kompetencji czy stażu pracy. Co kwartał dodatkowo, można uzyskać Premię za Progresję, czyli dodatkowe środki finansowe, naliczane w zależności od osiągniętego obrotu.
Ponadto, można liczyć na benefity, takie jak: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie zajęć sportowych i służbowy smartfon, który można wykorzystywać do celów prywatnych.
Po przesłaniu przez Ciebie aplikacji, tak szybko jak to możliwe, spotkasz się z pracownikiem działu rekrutacji. Kolejnym etapem jest bezpośrednia rozmowa z przełożonym. Następnie Leroy Merlin zaprosi Cię na spotkanie z dyrektorem sklepu lub pionu. I voilà, udało się - dołączasz do zespołu!
Nie stresuj się procesem rekrutacyjnym. Jeśli chcesz być dobrze przygotowany, zapoznaj się z filozofią, wartościami oraz krótką historią firmy. Postaraj się jak najlepiej zaprezentować samego siebie - pomyśl, jakie masz mocne strony, osiągnięcia i doświadczenia. Ubierz się komfortowo. I przede wszystkim, zabierz ze sobą pozytywne nastawienie!