
 
Firma ALBO w Olsztynie zatrudni:
Pracowników działów: mebli sklepowych i profesjonalnego wyposażenia gastronomii
 
Zakres obowiązków:
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami
 
- doradztwo rozwiązań w zakresie oferowanych produktów i usług
 
- prowadzenie negocjacji handlowych
 
- bieżące raportowanie wyników pracy
 
- współpraca z pozostałymi działami w firmie (produkcja, projektanci)
 
 
Wymagania:
- zaawansowana umiejętność obsługi komputera i pakietu Office
 
- umiejętność nawiązywania i podtrzymywania kontaktów handlowych zorientowanie na cel i wyniki doświadczenie w obszarze: handel/ sprzedaż doskonała organizacja pracy
 
- wyższe wykształcenie
 
- znajomość języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie komunikatywnym
 
- dodatkowym atutem będzie znajomość branży wyposażenia sklepów i gastronomii oraz doświadczenie w call center, prawo jazdy
 
 
Oferujemy:
- umowę o pracę w renomowanej firmie
 
- pracę z klientem biznesowym (B2B)
 
- dobrą atmosferę, szacunek do pracownika i jego pracy
 
- jasny i czytelny motywacyjny system wynagrodzeń
 
- pakiet szkoleń produktowych
 
- wsparcie techniczne i merytoryczne
 
- pracę w stałych godzinach 8:00 - 16:00
 
 
Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij swoje CV.
Zobacz portfolio naszej firmy na: http://albo.com.pl/ oraz http://www.albotek.pl/