Firma ALBO w Olsztynie zatrudni:
Pracowników działów: mebli sklepowych i profesjonalnego wyposażenia gastronomii
Zakres obowiązków:
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami
- doradztwo rozwiązań w zakresie oferowanych produktów i usług
- prowadzenie negocjacji handlowych
- bieżące raportowanie wyników pracy
- współpraca z pozostałymi działami w firmie (produkcja, projektanci)
Wymagania:
- zaawansowana umiejętność obsługi komputera i pakietu Office
- umiejętność nawiązywania i podtrzymywania kontaktów handlowych zorientowanie na cel i wyniki doświadczenie w obszarze: handel/ sprzedaż doskonała organizacja pracy
- wyższe wykształcenie
- znajomość języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie komunikatywnym
- dodatkowym atutem będzie znajomość branży wyposażenia sklepów i gastronomii oraz doświadczenie w call center, prawo jazdy
Oferujemy:
- umowę o pracę w renomowanej firmie
- pracę z klientem biznesowym (B2B)
- dobrą atmosferę, szacunek do pracownika i jego pracy
- jasny i czytelny motywacyjny system wynagrodzeń
- pakiet szkoleń produktowych
- wsparcie techniczne i merytoryczne
- pracę w stałych godzinach 8:00 - 16:00
Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij swoje CV.
Zobacz portfolio naszej firmy na: http://albo.com.pl/ oraz http://www.albotek.pl/