
W BTH Elstar Sp. z o. o. specjalizujemy się w dostawach armatury ze stali nierdzewnej dla różnych gałęzi przemysłu.
Wiodącymi obszarami naszej działalności jest kompletacja dostaw:
- armatury dla przemysłu spożywczego
- armatury gwintowanej
- armatury spawanej
- zaworów dla przemysłu
- rur i wyrobów hutniczych
Szeroki zakres oferowanych produktów, m.in. zawory klapowe, zawory kulowe, elementy złącz, kształtki, filtry, wzierniki, rury i profile pozwala zaspokoić potrzeby odbiorców z różnych gałęzi przemysłu, m.in. przemysł mleczarski, browarniczy, cukierniczy, soków i napojów, kosmetyczny, energetyczny, samochodowy, farb i lakierów.
Obecnie poszukujemy do naszego zespołu:
Doradcy techniczno-handlowego
Kogo dokładnie szukamy?
- Poszukujemy osoby, która posiada wykształcenie min. średnie oraz doświadczenie handlowe. Idealnie gdyby było to doświadczenie handlowe z branży stalowej, ale tak samo cenimy również doświadczenie handlowe z innych branż.
- Idealny kandydat to osoba otwarta, umiejąca poruszać się w terenie (wymagane prawo jazdy kat. B), pomysłowa, lubiąca kontakt z innymi ludźmi i łatwo nawiązująca z nimi rozmowę. Ponieważ jest to samodzielne stanowisko cenimy dobrą organizację pracy, dyscyplinę oraz wytrwałość w realizacji codziennych zadań.
- Ważnym aspektem jest dla nas również wysoki stopień komunikatywności oraz umiejętność nawiązywania kontaktów z potencjalnymi klientami.
Czym będę się zajmował?
- Pozyskiwaniem klientów biznesowych (B2B) oraz doradztwem i aktywną sprzedaż armatur i wyrobów ze stali nierdzewnej. W pozyskiwaniu klientów znacznie pomoże Ci nasz proces sprzedaży, który dostarczy dla Ciebie ok. 90% leadów.
- Budowaniem długofalowych relacji z Klientami, przez co rozumiemy umiejętne i profesjonalne zrozumienie potrzeb Klienta oraz fachowe doradztwo dla Klienta ze strony handlowca.
- Prowadzeniem procesu sprzedaży od momentu pozyskania Klienta poprzez ofertowanie, negocjacje aż do podpisania umowy.
- Regularnym prowadzeniem swoich działań sprzedażowych w systemie CRM.
Jak przebiega wdrożenie handlowca do firmy?
Proces onboardingu trawa około 3 miesięcy i obejmuje swoim zakresem:
- szkolenie z produktu,
- szkolenie z procesu sprzedaży,
- szkolenie z dostępnych narzędzi,
- uczestnictwo w pierwszych spotkaniach z przedzielonymi leadami przy wsparciu osoby bardziej doświadczonej.
Jak zbudowany jest dział handlowy i jak się w nim pracuje?
Dział handlowy liczy obecnie 6 osób: 3 Doradców Techniczno – Handlowych, 2 osoby wspierające (back office) oraz Managera, który zarządza zespołem.
Atmosfera w zespole handlowym budowana jest poprzez:
- Zapewnienie stałego kontaktu biura z handlowcami w terenie.
- Spotkania integracyjne.
- Wspólne omawianie strategii, analizowanie rynku oraz dzielenie się opiniami oraz pomysłami na poprawę efektywności.
- Wzajemną pomoc.
- Brak dress code’u.
Jak zbudowany jest proces sprzedaży?
Proces sprzedaży składa się z kilku etapów:
- Badanie rynku na podstawie dostępnych baz.
- Spotkania z Klientami.
- Obsługa/negocjacje z nowymi oraz obecnymi Klientami.
- Podpisanie umowy z Klientem.
Jak będę wynagradzany?
System wynagrodzeń w naszej firmie składa się z 2 elementów:
- Stałej podstawy.
- Prowizji – uzależnionej od wyników sprzedażowych.
Co oprócz wynagrodzenia oferuje firma?
- Elastyczny czas pracy.
- Spotkania integracyjne.
- Brak dress code’u.
- Parking dla pracowników.
- Samochód służbowy, laptop i telefon.
Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij swoje CV!