Niestety oferta pracy, którą przeglądasz już wygasła.

Inne oferty, które mogą Cię zainteresować

Regionalny Kierownik Sprzedaży ds. OZE

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów Profil działu handlowego
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Doradca klienta

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Doradca Klienta - Sklep RTV/AGD/IT

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Doradca Klienta

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Doradca ds. Nieruchomości (szkolimy od podstaw)

Prowizja: Nieujawniona
Baza kontaktów
Pensja prowizja
Nieujawniona
Baza kontaktów

Doradca klienta

Podstawa: Nieujawniona
  • 3 lokalizacje -> 6 wakatów
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Doradca klienta

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Doradca Klienta

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Specjalista ds. Sprzedaży

GreenWay Polska sp. z o.o.

74

http://www.greenwaypolska.pl

Ogłoszenie ważne do: 31-05-2022

Super oferta

Umowa o pracę

Forma zatrudnienia

Specjalista ds. sprzedaży

Poziom stanowiska

Stacjonarna + Wyjazdy

Rodzaj pracy

1 - 3 lat

Poziom doświadczenia

1

Liczba wakatów

Lokalizacja

Gdynia

Kluczowe umiejętności

Zdolność szybkiego uczenia Komunikatywność Otwartość na zmiany

Ogłoszenie archiwalne

Opis stanowiska

GreenWay Polska Sp. z o.o. to firma z branży nowych technologii zajmująca się budową i zarządzaniem infrastruktury ładowania samochodów elektrycznych w Europie. Z ponad 400 publicznymi stacjami ładowania w Polsce i dzięki rozległej sieci partnerów roamingowych w 25 krajach, jest największą siecią oferującą elektromobilne rozwiązania w swoim rejonie.

Misją GreenWay jest czystsza i zdrowsza Europa Środkowo-Wschodnia mniej zależna od ropy naftowej, dzięki powszechnemu wykorzystaniu pojazdów elektrycznych.

 

W związku z intensywnym rozwojem naszej działalności, szukamy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. Sprzedaży

Miejsce pracy: Gdynia

 

Dlaczego miałbyś u nas pracować?

  • W zależności od Twojego rozwoju i predyspozycji możesz awansować na stanowisko „New Business Managera” lub inne stanowisko w ramach struktury naszej firmy.
  • Weźmiesz aktywny udział w rewolucji technologicznej branży motoryzacyjnej. „Nasza” branża jest stosunkowo nowa oraz innowacyjna, co otwiera przed Tobą duże możliwości rozwoju.

 

Kogo dokładnie szukamy? 

  • Szukamy osób, które posiadają min. półroczne doświadczenie w sprzedaży oraz swobodnie porozumiewają się w języku angielskim.
  • Zależy nam na osobach, które są w pełni zaangażowane, proponują rozwiązania pojawiających się problemów, aktywnie poszerzają swoją wiedzę, a przede wszystkim są nastawione na rozwój swoich kompetencji.
  • Idealny kandydat to osoba otwarta, umiejąca poruszać się w terenie (wymagane prawo jazdy kat. B), pomysłowa, lubiąca kontakt z innymi ludźmi i łatwo nawiązująca z nimi rozmowę.
  • Dodatkowym plusem jest zainteresowanie elektromobilnością oraz biegłe posługiwanie się pakietem MS Office.

 

Czym będę się zajmować?

  • Będziesz odpowiedzialny za nawiązywanie nowych kontaktów handlowych (aktywny prospecting przy wykorzystaniu telefonu, maila, osobistych kontaktów przy okazji wizyt na imprezach targowych, social sellingu, itp.) i sprzedaż stacji ładowania samochodów elektrycznych wraz z usługami powiązanymi.
  • Prowadzeniem procesu sprzedaży od momentu pozyskania Klienta poprzez prezentacje produktów, ofertowanie, negocjacje aż do momentu podpisania umowy.
  • Budowaniem pozytywnych relacji z Klientami w całym procesie sprzedażowym w celu uzyskania rekomendacji do kolejnych Klientów.
  • Prowadzeniem procesu sprzedaży w systemie CRM (ZOHO CRM) i dbaniem o jego prawidłowy przebieg.

 

Jak przebiega wdrożenie do pracy oraz jak zbudowany jest dział handlowy?

Okres wdrożenia trwa ok. 3 miesięcy i obejmuje swoim zakresem następujące elementy:

  • Szkolenie z produktu.
  • Szkolenie z procesu sprzedaży.
  • Szkolenie z dostępnych narzędzi.
  • Uczestnictwo w pierwszych spotkaniach z przydzielonymi leadami przy wsparciu bardziej doświadczonej osoby.
  • Przygotowanie ofert handlowych.

Dział handlowy liczy 12 sprzedawców, 5 New Business Managerów oraz jednego Team Leadera.

 

Jak będę wynagradzany?

 System wynagrodzeń składa się z 3 składników:

  • Podstawy – zależnej od Twojego doświadczenia i umiejętności.
  • Premii kwartalnej – % wynagrodzenia rocznego w podziale na kwartały.
  • Premii rocznej.

 

Co jeszcze oferuje firma poza wynagrodzeniem?

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Elastyczne godziny pracy i możliwość pracy z domu.
  • Spotkania integracyjne.
  • Dofinansowanie do pakietu ubezpieczenia medycznego.
  • Dofinansowanie nauki języka angielskiego.
  • Dofinansowanie do karty MultiSport.
  • Dofinansowanie do programu PPK.
  • Program Poleceń Pracowniczych.
  • Narzędzia pracy (samochód służbowy, telefon, komputer).
  • Szkolenia uzeleżnione od potrzeb biznesowych.

 

Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij swoje CV

Przewidywana data zatrudnienia: od zaraz