Prezentacje handlowe
Budowanie relacji
Zarządzanie swoim czasem pracy
Opis stanowiska
INTERLAB Sp. z o.o. to firma o długiej historii, specjalizująca się w dostarczaniu nowoczesnych rozwiązań pomiarowych. Firma funkcjonuje nieprzerwanie od 1987 roku i należy do czołowych dostawców instrumentów pomiarowych dla firm telekomunikacyjnych, uczelni wyższych oraz przemysłu. Firma prowadzi swoje działania sprzedażowe poprzez 4 działy handlowe – telekomunikacyjnych urządzeń pomiarowych, urządzeń laboratoryjnych, urządzeń czujnikowych oraz urządzeń do pomiarów psycho-fizjologicznych. Zatrudniamy 23 osoby i aktualnie poszukujemy pracowników, którzy będą w aktywny sposób prowadzić działania handlowe i marketingowe w dziale telekomunikacyjnych urządzeń pomiarowych.
Poszukujemy osób z predyspozycjami handlowymi, lubiących kontakt z ludźmi i potrafiących łatwo nawiązywać kontakty. Osób, nie bojących się nowych technologii, posiadających zdolność samodzielnego poszukiwania i przyswajania wiedzy, determinację do realizacji założeń i osiągania celów sprzedażowych.
Co będzie należało do twoich zadań?
Obsługa zapytań ofertowych (mailowych i telefonicznych), przygotowywanie wycen, ofert i materiałów informacyjnych
Przeprowadzanie prezentacji produktowych (często w siedzibie klienta) oraz prowadzenie szkoleń po sprzedażowych
Udział w branżowych konferencjach oraz prezentacjach produktowych na terenie całej polski
Pomaganie klientom w doborze optymalnych rozwiązań do planowanych zastosowań
Prowadzenie działań marketingowych związanych z obsługiwanymi produktami oraz budowanie wizerunku obsługiwanych marek produktowych
Jakimi produktami będziesz się zajmować?
W naszej firmie będziesz odpowiadać za rozwój sprzedaży w dziale polowych urządzeń pomiarowych i spawarek światłowodowych. Są to urządzenia wykorzystywane w szeroko pojętej branży telekomunikacyjnej podczas budowy oraz utrzymania infrastruktury sieciowej.
Jakie są podstawowe wymagania?
Wysokie zdolności interpersonalne i komunikacyjne oraz wysoka kultura osobista
Umiejętność prowadzenia prezentacji produktowych i zdolności retoryczne
Wysoka motywacja do poznania nowego rynku i wdrożenia się w techniczny produkt oraz łatwość przyswajania wiedzy
Czynne prawo jazdy kat. B i gotowość do częstych wyjazdów służbowych
Jak wygląda wynagrodzenie?
Jesteśmy otwarci na formę zatrudnienia w postaci umowy o pracę lub kontraktu B2B w zależności od preferencji. System wynagrodzenia składa się z 2 elementów:
Podstawa – pensja podstawowa uzależniona jest od umiejętności oraz doświadczenia. W przypadku umowy o pracę zwiera się w przedziale od 6 100 do 6 800 PLN brutto. W przypadku kontraktu B2B 7 000 - 8 500 netto (+VAT).
Premia sprzedażowa – jest to premia uzależniona od wartości zamkniętych sprzedaży. Premia jest wyliczana w prosty sposób jako % od wartości netto na fakturze dla klienta końcowego wystawionej w danym miesiącu. Premia wypłacana miesięcznie. Przy realizacji minimalnego planu sprzedaży premia wynosi ok 1 000 pln netto przy kontrakcie B2B. Premia doświadczonych sprzedawców wynosi ok 4 500 netto. Nie ma maksymalnego progu premii sprzedażowej.
Co jeszcze oferujemy?
Szkolenia i możliwość zdobycia wysoce specjalistycznej wiedzy i umiejętności
Udział w branżowych konferencjach i szkoleniach
Współpracę z doświadczonymi pracownikami, którzy będą koordynować wdrożenie nowego pracownika oraz bezpośredni kontakt z zarządem firmy
Niezbędne narzędzia pracy: laptop, telefon, Office 365, Pipedrive CRM, samochód służbowy (po okresie próbnym i wdrożeniu także do użytku prywatnego)
Benefity pracownicze: karta sportowa, ubezpieczenie grupowe, prywatna opieka medyczna
Pracę w firmie o bardzo spłaszczonej strukturze organizacyjnej z bezpośrednim kontaktem z osobami z zarządu firmy, otwartej na inicjatywę pracowników
Możliwość okazjonalnej pracy zdalnej - 24 dni w roku
Jak wygląda proces rekrutacyjny?
I etap – rozmowa online na platformie Ms Teams
II etap – rozmowa kwalifikacyjna w siedzibie spółki wraz z zadaniem weryfikującym zdolności prezentacyjne
Jak będzie przebiegało wdrożenie?
Podstawowy okres wdrożenia pracownika w zależności od indywidualnych predyspozycji i doświadczenia trwa od 1 do 3 miesięcy i składa się z następujących etapów:
Szkolenia produktowe, których celem jest zapoznanie się z oferowanymi urządzeniami, analiza rynku i dostępnych rozwiązań konkurencyjnych
Szkolenia technologiczne, pozwalające na uzyskanie niezbędnej wiedzy z zakresu technologii pomiarowych
Poznanie narzędzi oraz systemów informatycznych używanych w procesie sprzedaży
Zapoznanie się z procedurami sprzedażowymi oraz procedurami realizacji zamówień
Uczestnictwo w prezentacjach handlowych oraz szkoleniach produktowych prowadzonych przez doświadczonych pracowników działu handlowego
Stopniowe przejmowanie do obsługi zapytań ofertowych oraz prowadzenie cyklu sprzedaży przy wsparciu doświadczonych pracowników działu
Zapraszamy do rekrutacji! Kliknij "Aplikuj" i prześlij CV!