INTERLAB Sp. z o.o. to firma o długiej historii, specjalizująca się w dostarczaniu nowoczesnych rozwiązań pomiarowych. Firma funkcjonuje nieprzerwanie od 1987 roku i należy do czołowych dostawców instrumentów pomiarowych dla firm telekomunikacyjnych, uczelni wyższych oraz przemysłu. Firma prowadzi swoje działania sprzedażowe poprzez 4 działy handlowe – telekomunikacyjnych urządzeń pomiarowych, urządzeń laboratoryjnych, urządzeń czujnikowych oraz urządzeń do pomiarów psycho-fizjologicznych. Zatrudniamy 23 osoby i w związku z ciągłym rozwojem działów światłowodowej aparatury pomiarowej poszukujemy pracowników, którzy będą w aktywny sposób prowadzić działania handlowe i marketingowe.
Aktualnie poszukujemy osób na stanowisko:
Starszy specjalista ds. sprzedaży aparatury badawczej
Kogo szukamy?
Poszukujemy osób z predyspozycjami handlowymi i minimum 3 letnim doświadczeniem w specjalistycznym handlu B2B, potrafiących łatwo nawiązywać kontakty oraz posiadających zmysł techniczny. Osób, nie bojących się nowych technologii, posiadających zdolność samodzielnego poszukiwania i przyswajania wiedzy, determinację do realizacji założeń i osiągania celów sprzedażowych. Z uwagi ścisłą współpracę z międzynarodowymi producentami sprzedawanej aparatury wymagana jest znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację.
Jakie będą Twoje codzienne zadania?
- Obsługa zapytań ofertowych, przygotowywanie ofert handlowych, prezentacji i materiałów informacyjnych
- Aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych kontaktów handlowych, prezentacje rozwiązań technologicznych oraz ich możliwych zastosowań
- Udział w branżowych konferencjach, sympozjach naukowych, prezentacjach produktowych na terenie całej polski
- Pomaganie klientom w doborze optymalnych rozwiązań do planowanych zastosowań
- Przygotowywanie wycen i kalkulacji
- Prowadzenie negocjacji handlowych
- Przygotowywanie dokumentacji przetargowych i specyfikacji technicznych
- Koordynację szkoleń po sprzedażowych
Jakimi produktami będziesz się zajmować?
Będziesz odpowiadać za sprzedaż światłowodowej aparatury pomiarowej wykorzystywanej w laboratoriach uczelni wyższych, centrach R&D oraz na produkcji komponentów oraz kabli światłowodowych. Będziesz także zaangażowany w promowanie urządzeń wykorzystywanych do zastosowań czujnikowych które jako czujnik wykorzystują włókno światłowodowe.
Jakie są nasze wymagania?
- Minimum 3 letnie doświadczenie na stanowisku handlowym związanym z handlem specjalistycznym
- Wysokie zdolności interpersonalne i komunikacyjne oraz wysoka kultura osobista
- Umiejętność prowadzenia prezentacji produktowych i zdolności retoryczne
- Bardzo dobra organizacja pracy i samodzielność w działaniu
- Dobra znajomość j. angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację oraz prowadzenie prezentacji i rozmów handlowych
- Zmysł techniczny i zdolność szybkiego przyswajania wiedzy technicznej
- Otwartość na nowe technologie
- Punktualność, rzetelność i kreatywność
- Czynne prawo jazdy kat. B i gotowość do odbywania częstych wyjazdów służbowych
Jak będziesz wynagradzany?
Jesteśmy otwarci na formę zatrudnienia w postaci umowy o pracę lub kontraktu B2B w zależności od preferencji. System wynagrodzenia składa się z 2 elementów:
- Podstawa – pensja podstawowa uzależniona jest od umiejętności oraz doświadczenia. W przypadku umowy o pracę zwiera się w przedziale od 6 200 do 10 000 PLN brutto. W przypadku kontraktu B2B 8 000 - 12 000 netto (+VAT).
- Premia sprzedażowa – jest to premia uzależniona od wartości zamkniętych sprzedaży. Premia jest wyliczana w prosty sposób jako % od wartości netto na fakturze dla klienta końcowego wystawionej w danym miesiącu. Nie ma żadnego maksymalnego progu prowizji. Premia wypłacana miesięcznie
Co jeszcze oferujemy?
- Szkolenia i możliwość zdobycia wysoce specjalistycznej wiedzy i umiejętności
- Udział w branżowych konferencjach i szkoleniach
- Współpracę z doświadczonymi pracownikami, którzy będą koordynować wdrożenie nowego pracownika oraz bezpośredni kontakt z zarządem firmy
- Niezbędne narzędzia pracy: laptop, telefon, Office 365, Pipedrive CRM
- Benefity pracownicze: karta sportowa, ubezpieczenie grupowe, prywatna opieka medyczna
- Pracę w firmie o bardzo spłaszczonej strukturze organizacyjnej z bezpośrednim kontaktem z osobami z zarządu firmy
Jak wygląda proces rekrutacyjny?
I etap – wstępna rozmowa telefoniczna
II etap – spotkanie online
III etap – zadanie weryfikujące zdolności prezentacyjne i językowe – przygotowanie krótkiej prezentacji PowerPoint i prezentacja w języku angielskim
Jak przebiega wdrożenie?
- Podstawowy okres wdrożenia pracownika trwa 3 miesiące i obejmuje następujące elementy
- Szkolenia produktowe, których celem jest zapoznanie się z oferowanymi urządzeniami, analiza rynku i dostępnych rozwiązań konkurencyjnych
- Szkolenia technologiczne, pozwalające na uzyskanie niezbędnej wiedzy z zakresu technologii pomiarowych
- Poznanie narzędzi oraz systemów informatycznych używanych w procesie sprzedaży
- Stopniowe przejmowanie do obsługi zapytań ofertowych oraz prowadzenie cyklu sprzedaży przy wsparciu doświadczonych pracowników działu
Zapraszamy serdecznie do aplikowania!
Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij swoje CV!