
TOMAX to firma z ponad 20-letnim doświadczeniem w sprzedaży B2B oraz współpracy z liderami swojej branży. Oferujemy szeroki wybór narzędzi i elektronarzędzi branży budowlanej, ogrodniczej i pokrewnych.
Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Przedstawiciel Handlowy B2B
Praca mobilna - województwo podlaskie
Dlaczego miałbyś u nas pracować?
- Działamy na rynku od ponad 20 lat i jesteśmy firmą rozpoznawalną w branży.
- Mamy szeroki asortyment oraz dużą bazę stałych odbiorców, dzięki czemu wyniki sprzedażowe są dostępne na wyciągnięcie ręki już od pierwszego miesiąca pracy.
- Oferujemy zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
Kogo dokładnie szukamy?
- Szukamy osób (wykształcenie min. średnie), które posiadają co najmniej 2 letnie doświadczenie w sprzedaży B2B. Dodatkowym atutem będzie doświadczenie i znajomość branży budowlanej, ale nie jest to warunek konieczny.
- Zależy nam, abyś był dobrze zorganizowany i wykazywał się zaangażowaniem w realizację założonych celów oraz pro aktywnością w działaniu.
- Oczekujemy od Ciebie prowadzenia procesu sprzedaży, w szczególności umiejętności budowania bazy klientów, nawiązywania relacji oraz umiejętności negocjacyjnych.
- Ze względu na pracę mobilną powinieneś posiadać prawo jazdy kategorii B oraz cechować się dyspozycyjnością.
- W pracy będziesz wykorzystywał język angielski w stopniu umożliwiającym swobodną rozmowę.
Czym będziesz się zajmować?
- Będziesz odpowiedzialny za utrzymanie relacji handlowych i wsparcie techniczne klientów B2B (sklepy stacjonarne) z podległego regionu.
- Oprócz pracy na stałej bazie klientów będziesz pozyskiwał nowych odbiorców naszych produktów (narzędzia, elektronarzędzia, osprzęt, narzędzia ogrodowe).
- Będziesz prowadził proces sprzedaży w systemie ERP/B2B, przygotowywał oferty i wyceny dla Klientów wsparte negocjacjami.
- Będziesz monitorował rynek i konkurencję oraz dbał o pozytywny wizerunek firmy na rynku.
Jak przebiega wdrożenie?
- Wdrożenie trwa 3 miesiące i w tym okresie będziesz odpowiedzialny za wizytację bazy stałych klientów w podległym regionie i sprawdzenie możliwości pozyskania nowych.
- Okres ten będzie służył do zapoznania się z asortymentem firmy poprzez liczne szkolenia wewnętrzne, systemem ERP/B2B oraz nauką przygotowywania ofert we współpracy z koordynatorem sprzedaży.
Jak zbudowany jest dział handlowy i proces sprzedaży?
- Dział handlowy składa się z osób pracujących stacjonarnie oraz mobilnie i jest zarządzany bezpośrednio przez właściciela firmy. Do wystawiania dokumentów sprzedażowych przeznaczona jest dodatkowa osoba. Zespół jest młody i zorientowany na sukces.
- Atmosfera w dziale handlowym jest bardzo przyjazna, co wyraża się przez indywidualne podejście do każdego pracownika, brak branżowych tematów tabu, możliwość uczestniczenia w projektach firmowych, udział w zagranicznych i krajowych spotkaniach z klientami, wewnątrz firmowe eventy integracyjne.
- Proces sprzedaży polega na pozyskaniu klienta lub obsłudze stałych klientów. Zdobycie zamówienia następuje podczas wizyty handlowej połączonej z prezentacją oferty handlowej, w sposób telefoniczny lub e-mailem.
Jak będziesz wynagradzany?
System wynagrodzeń składa się z 3 elementów:
- Pensji podstawowej – czyli kwoty bazowej wynoszącej 4000 zł brutto.
- Prowizji od zysku – do ok. 15 tys. zł brutto w zależności od indywidualnych wyników sprzedażowych.
- Premii rocznej – zgodnej z regulaminem wynagradzania.
Co jeszcze oferujemy poza wynagrodzeniem?
- Umowę o pracę.
- Niezbędne narzędzia do pracy (samochód, tablet, telefon).
- Szkolenia produktowe i rozwojowe, np.: szkolenia z organizacji pracy, szkolenia z technik negocjacji itp.
Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij swoje CV!