

Firma Renters od 2018 r. wspiera właścicieli apartamentów w zarządzaniu wynajmem krótkoterminowym. Pomagamy zarabiać więcej na nieruchomościach. Wynajmujemy je, aranżujemy, kompleksowo o nie dbamy i sprawiamy, że przynoszą zyski. Obsługujemy apartamenty w kilkudziesięciu lokalizacjach na wybrzeżu i w największych miastach. Wywodzimy się z Pomorza Zachodniego, gdzie zajmowaliśmy się najmem krótkoterminowym od 2005 roku. Znamy się na wynajmie i zarządzaniu nieruchomościami, a naszym Klientom zapewniamy pełen relaks i spokój związany z dbałością o apartamenty, które są nam powierzane.
W związku z rozwojem firmy poszukujemy osób na stanowisko:
Handlowiec / Doradca Klienta
Dlaczego miałbyś u nas pracować?
- Nasza firma posiada gotową bazę Klientów, dzięki czemu od razu będziesz mógł się skupić na wynikach sprzedażowych.
- Gwarantujemy Ci dużą samodzielność w działaniu, co oznacza swobodę w podejmowaniu decyzji oraz kreatywnym myśleniu i wdrażaniu własnych pomysłów.
- Będziesz samodzielnie prowadził biuro naszej firmy w Zakopanem i miał bezpośredni wpływ na jego rozwój i kształt.
Kogo dokładnie szukamy?
- Szukamy osoby, która posiada doświadczenie w bezpośredniej pracy z Klientem i umiejętność budowania relacji biznesowych z Klientami.
- Oczekujemy od Ciebie bardzo dobrej organizacji pracy własnej, umiejętności działania bez nadzoru oraz zaangażowania i odpowiedzialności za powierzone zadania.
- Powinieneś być komunikatywny i posiadać wysoki poziom kultury osobistej, który wykorzystasz w kontaktach z Klientami.
- Do prowadzenia biura wymagamy konsekwencji w działaniu, umiejętności analitycznego myślenia, znajomości pakietu MS Office, a dodatkowym atutem będzie znajomość branży najmu krótkoterminowego.
- Nasi Klienci pochodzą z różnych krajów i do komunikacji z nimi wykorzystasz swoją komunikatywną znajomość j. angielskiego.
Czym będę się zajmował?
- Będziesz samodzielnie prowadził biuro firmy w Zakopanem i odpowiadał za wszystkie procesy organizacyjno-sprzedażowo-rozwojowe z tym związane.
- W praktyce będziesz pozyskiwał apartamenty pod wynajem oraz pośredniczył w wynajmie krótkoterminowym.
- Będziesz realizował zarówno proces sprzedaży (spotkania z klientami, oferty handlowe, negocjacje warunków współpracy, podpisywanie umów) jak i obsługi posprzedażowej (dokumentacja rozliczeniowa, wsparcie poprzez infolinię, e-mail, czat).
- Od strony operacyjnej będziesz pomagał Klientom w przygotowywaniu apartamentów pod wynajem, włącznie z przygotowaniem do sesji zdjęciowych, odbiorem kluczy i stworzeniem protokołu przekazania mieszkania.
Jak przebiega wdrożenie handlowca do firmy?
- Zaczniesz od tygodniowego szkolenia w Centrali Firmy w Warszawie, które jest kluczowe dla poznania naszych standardów i procedur w zakresie sprzedaży i najmu krótkoterminowego.
- Po zakończeniu szkolenia rozpoczniesz samodzielną pracę stacjonarną w biurze w centrum Zakopanego.
- Cały czas będziesz uczestniczył w cyklicznych szkolenia wewnętrznych, które pomogą Ci udoskonalić Twoje umiejętności.
Jak zbudowany jest dział handlowy oraz jak przebiega proces sprzedaży?
Nasz dział handlowy składa się z kilkunastu osób. Podlegają one bezpośrednio kierownikowi sprzedaży, który jest odpowiedzialny za monitorowanie wyników pracy podległego mu działu, opracowywanie strategii sprzedażowych i zarządzanie budżetem.
Proces sprzedaży przebiega następująco:
- Właściciele apartamentów przesyłają zapytania dotyczące naszej oferty poprzez różne kanały, takie jak strona internetowa, e-mail lub telefon.
- Zapytanie trafia do handlowca, który jest odpowiedzialny za realizację procesu sprzedaży. Handlowiec kontaktuje się z Klientem, by uzyskać szczegółowe informacje na temat jego potrzeb i oczekiwań. Na podstawie zebranych informacji handlowiec przygotowuje spersonalizowaną ofertę, negocjuje warunki współpracy i podpisuje umowę.
Jak będę wynagradzany?
System wynagrodzenia w naszej firmie składa się z dwóch elementów:
- Podstawy - czyli stałej kwoty, którą pracownik otrzymuje regularnie co miesiąc.
- Prowizji - przyznawanej pracownikowi za każdą zamkniętą umowę.
Co jeszcze oferuje firma poza wynagrodzeniem?
- Prywatną opiekę medyczną oraz kartę MultiSport.
- Niezbędne narzędzia do pracy, takie jak: telefon i laptop.
- Zniżki na nasze usługi firmowe.
Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij swoje CV!