

SELLPOINT jest częścią notowanej na warszawskiej giełdzie papierów wartościowych Grupy Kapitałowej Arteria S.A., lidera polskiego rynku outsourcingu sprzedaży, wsparcia sprzedaży i obsługi klienta.
Wieloletnia obecność na rynku usług outsourcingowych, umiejętność szybkiego i precyzyjnego szacowania potencjału i kosztów, a także szerokie doświadczenie, pozwala nam być nie tylko dostawcą usługi dla Naszych Klientów, ale również realnym wsparciem i partnerem w biznesie. Zaplecze operacyjno-techniczne oraz wsparcie Grupy Kapitałowej Arteria S.A gruntuje Naszą pozycję wśród największych spółek na rynku polskim.
Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Przedstawiciel Handlowy
Kogo dokładnie szukamy?
- Poszukujemy osoby, która posiada wykształcenie wyższe (może być w trakcie) oraz doświadczenie handlowe. Idealnie gdyby było to doświadczenie handlowe z naszego sektora FMCG, ale tak samo cenimy również doświadczenie handlowe z innych branż.
- Preferowany kandydat to osoba otwarta, pomysłowa, lubiąca kontakt z innymi ludźmi i łatwo nawiązująca z nimi rozmowę.
- Zależy nam na osobach, które umieją pracować w zespole oraz potrafią nawiązywać nowe kontakty z Klientami i skutecznie z nimi rozmawiać.
- Celujemy w osoby, które są w pełni zaangażowane, proponują rozwiązania pojawiających się problemów, aktywnie poszerzają swoją wiedzę, a przede wszystkim są nastawione na rozwój swoich kompetencji.
- Ważne jest dla nas, abyś był w pełni samodzielnym Przedstawicielem Handlowym pod kątem organizacji swojego czasu pracy, realizacji celów sprzedażowych, raportowania wyników sprzedaży oraz budowania pozytywnego wizerunku firmy.
Czym będziesz się zajmować?
- Twoim głównym zadaniem będzie sprzedaż produktów firmy zestawów startowych – kart sim stałej bazie Klientów oraz dodatkowo aktywne pozyskiwanie nowych Klientów (sprzedaż realizowana na spotkaniach).
- Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów będziesz wykonywał poprzez monitoring firm, współpracę na zasadzie poleceń oraz stałą obecność na rynku.
- Będziesz budował długofalowe relacje z Klientami, przez co rozumiemy umiejętne i profesjonalne zrozumienie potrzeb Klienta oraz fachowe doradztwo dla Klienta ze strony handlowca.
- Regularnym prowadzeniem i raportowaniem swoich działań sprzedażowych w aplikacji Eleader.
Jak zbudowany jest dział handlowy?
Dział handlowy liczy 50 Przedstawicieli Handlowych pracujących w 5 regionach. Każdy oddział jest zarządzany przez Kierownika, który raportuje do szefa terenowych sił sprzedaży.
Atmosfera w zespole handlowym budowana jest poprzez:
- Wspólne omawianie strategii, analizowanie rynku, dzielenie się opiniami oraz pomysłami na poprawę efektywności.
- Wzajemną pomoc.
- Regularne coachingi nakierowane na rozwój umiejętności Przedstawicieli Handlowych.
Jak przebiega wdrożenie?
Okres wdrożenia trwa ok. miesiąca i obejmuje swoim zakresem następujące elementy:
- Szkolenie z produktu.
- Szkolenie z procesu sprzedaży.
- Szkolenie z dostępnych narzędzi.
- Uczestnictwo w pierwszych spotkaniach przy wsparciu bardziej doświadczonej osoby.
Jak będę wynagradzany?
System wynagradzania składa się z 3 elementów:
- Podstawy
- Prowizji zależnej od wysokości sprzedaży.
- Konkursów.
Co jeszcze oprócz wynagrodzenia oferuje firma?
- Umowę o pracę.
- Niezbędne narzędzia pracy (samochód, telefon).
- Szkolenia realizowane przez kierowników w systemie On The Job.
- Szkolenia teoretyczne w systemie Classroom.
Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij swoje CV!