Timac Agro Polska to firma handlowa działająca w branży rolniczej, należąca do francuskiej grupy kapitałowej Roullier. W Polsce Timac Agro działa od 2005 roku stawiając na doradztwo, innowację i partnerstwo. Każdego dnia nasz zespół dociera do producentów w całym kraju, pomagając sprostać zmiennym wymaganiom rynkowym. Współpraca z licznymi gospodarstwami jest dla nas źródłem stałej motywacji w poszukiwaniu nowych rozwiązań, służącym polskim producentom.
Obecnie budując i rozwijając cały czas nasz zespół oferujemy zatrudnienie na stanowisku:
Regionalny Dyrektor Sprzedaży
Teren pracy: woj. warmińsko-mazurskie
Twój zakres obowiązków:
- Udział we wdrażaniu najnowocześniejszych technologii w branży,
- Swobodne budowanie i zarządzanie zespołem Doradców Techniczno-Handlowych w sposób indywidualny, przy wykorzystaniu dedykowanych narzędzi wspierających ten proces,
- Dbanie o rozwój regionu, m.in. poprzez organizację szkoleń, konferencji czy spotkań polowych dla kontrahentów,
- Rozwijanie i zarządzanie siecią dystrybucji,
- Racjonalne dysponowanie budżetem marketingowym,
- Bezpośrednia współpraca z szefami działów wspierających (Logistyka, Marketing, Finanse, HR),
- Współtworzenie strategii marketingowej i handlowej Grupy Roullier, m.in. podczas expert training’ów w HQ w Saint Malo (Francja) i licznych projektów szkoleniowych.
Nasze wymagania:
- Wykształcenie wyższe (mile widziane rolnicze lub pokrewne),
- Umiejętność zarządzania zespołem,
- Orientacja na wynik i determinacja do osiągania wyznaczonych celów,
- Doskonałe umiejętności interpersonalne oraz organizacyjne,
- Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację,
- Umiejętności handlowe i zainteresowanie rolnictwem,
- Inicjatywa i samodzielność w działaniu.
To oferujemy:
- Umowę o pracę na pełen etat - pierwsza umowa na 6 miesięcy.
- Atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze oraz premie zależne od efektów pracy.
- Możliwość dołączenia do zespołu światowego lidera innowacyjności branży AGRO.
- Dużą swobodę we wdrażaniu własnych, autorskich pomysłów.
- Dopasowaną do indywidualnych potrzeb ścieżkę kariery i możliwości rozwojowe w międzynarodowym środowisku.
- Ciekawą i pełną wyzwań pracę, wspieraną przez kompetentny zespół managerów oraz licznymi, skrojonymi na miarę szkoleniami.
- Bogaty pakiet socjalny m.in. bezpłatna opieka medyczna w Medicover, dopłata do karnetu Multisport, dopłaty do wypoczynku i rekreacji...
- Niezbędne narzędzia m.in. komputer, telefon, samochód z pełną swobodą ich wykorzystania.
Proces rekrutacji:
Rekrutacja jest dwuetapowa.
Niezależnie od wyników rozmów, oddzwaniamy do wszystkich kandydatów, z którymi się spotkaliśmy.
Zainteresowała Cię nasza oferta?
Kliknij "Aplikuj" i prześlij CV!