Centrum Zaopatrzenia Budowlanego Hadex to firma z mocną pozycją na rynku i znaną marką wśród klientów. Prężnie działa od ponad 35 lat w branży budowlanej zajmując się kompleksową obsługą inwestycji oraz detaliczną sprzedażą materiałów budowlanych i wykończeniowych. Mocnym wsparciem sprzedaży jest własna, nowoczesna flota samochodowa oraz fachowi pracownicy zatrudnieni w dziewięciu Oddziałach na terenie Śląska, Krakowa oraz Łodzi. Jeśli cenisz sobie pracę w solidnej firmie i miłej atmosferze - Dołącz do nas! Poznaj nas na www.hadex.com.pl
Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Przedstawiciel Handlowy
Kogo dokładnie szukamy?
Poszukujemy osób, które:
- Posiadają kilkuletnie doświadczenie sprzedażowe w branży materiałów budowlanych.
- Potrafią aktywnie pozyskiwać klientów biznesowych, a następnie budować i utrzymywać z nimi relacje biznesowe.
- Cechują się dojrzałością biznesową, która przekłada się zarówno na odpowiedzialność za realizację własnych zadań jak i odpowiedzialność za merytoryczny i wartościowy kontakt z Klientem na każdym etapie procesu sprzedaży.
- Są w pełni samodzielne, proponują rozwiązania pojawiających się problemów, aktywnie poszerzają swoją wiedzę, a przede wszystkim są nastawione na zrealizowanie celów sprzedażowych.
Czym będziesz się zajmować?
- Pozyskiwaniem nowych Klientów z segmentu B2C oraz B2B przy wykorzystaniu dowolnych metod prospectingu. Większość leadów Przedstawiciel Handlowy generuje każdego miesiąca samodzielnie.
- Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów będziesz realizował poprzez monitoring firm wykonawczych, współpracę na zasadzie poleceń oraz stałą obecność na rynku inwestycyjnym.
- Budowaniem długofalowych relacji z Klientami, przez co rozumiemy umiejętne i profesjonalne zrozumienie potrzeb Klienta oraz fachowe doradztwo dla Klienta ze strony przedstawiciela handlowego.
- Prowadzeniem procesu sprzedaży od początku do końca procesu oraz realizację planu sprzedaży.
- Będziesz również odpowiadał za budowanie pozytywnego wizerunku oraz promocję firmy na rynku, a także monitorował inwestycje znajdujące się w regionie.
Jak zbudowany jest proces sprzedaży?
Proces sprzedaży składa się z następujących etapów:
- Pozyskanie kontaktu lub wykorzystanie kontaktu dostarczonego przez firmę.
- Przedstawienie Klientowi oferty.
- Złożenie zamówienia oraz ustalenie warunków płatności.
- Dostawa zamówionego materiału do Klienta bądź odbiór własny.
Jak przebiega wdrożenie?
Proces onboardingu obejmuje swoim zakresem:
- Poznanie procesu sprzedaży stacjonarnej przy wsparciu doświadczonego pracownika.
- Szkolenie z procesu sprzedaży (posługiwanie się programem sprzedażowym: oferty, faktury).
- Szkolenie produktowe.
- Szkolenie z technik sprzedaży – nawiązywanie kontaktów handlowych z nowymi Klientami oraz obsługa przekazanych kontaktów przy wsparciu Kierownika Oddziału..
Jak będę wynagradzany?
System wynagradzania składa się z 2 elementów:
- Podstawy.
- Premii zależnej od wysokości sprzedaży ustalonej indywidualnie za wykonany plan liczonej jako procent osiągniętej marży efektywnej (po odjęciu kosztów transportu) i proporcjonalnie do % zapłaconych należności w danym miesiącu (pozostała cześć premii liczona max do dwóch kolejnych miesięcy).
Jak zbudowany jest dział handlowy i jak firma dba o atmosferę?
Dział handlowy na chwilę obecną liczy 2 handlowców stacjonarnych oraz 1 przedstawiciela handlowego. Działem handlowym zarządza kierownik, który bezpośrednio podlega zarządowi.
Atmosfera w zespole handlowym budowana jest poprzez:
- Coroczny wyjazd integracyjny.
- Wspólne omawianie strategii, analizowanie rynku oraz dzielenie się opiniami oraz pomysłami na poprawę efektywności.
- Wzajemną pomoc.
Co jeszcze oprócz wynagrodzenia oferuje firma?
- Umowę o pracę na pełny etat.
- Karta lunchowa o wartości 300 zł.
- Nowoczesne narzędzia pracy: smartfon i laptop.
- Atrakcyjne wyjazdy zagraniczne dla najlepszych handlowców.
- Dofinasowanie do studiów.
Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij swoje CV!