Niestety oferta pracy, którą przeglądasz już wygasła.

Inne oferty, które mogą Cię zainteresować

Regionalny Kierownik Sprzedaży ds. OZE

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów Profil działu handlowego
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów

Kierownik Elektromarketu

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Kierownik Sklepu - Nowy Elektromarket

Podstawa: Nieujawniona
  • 2 lokalizacje -> 2 wakaty
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Doradca klienta

Podstawa: Nieujawniona
  • 3 lokalizacje -> 3 wakaty
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Konsultant/-ka w Sklepie Firmowym T-Mobile w Krakowie (Galeria Krakowska)

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Doradca Klienta - Sklep RTV/AGD/IT

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Doradca Klienta

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Doradca ds. Nieruchomości (szkolimy od podstaw)

Prowizja: Nieujawniona
Baza kontaktów
Pensja prowizja
Nieujawniona
Baza kontaktów

Doradca klienta

Podstawa: Nieujawniona
  • 2 lokalizacje -> 4 wakaty
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Specjalista ds. obsługi Klienta

Phinance S.A.

1000

https://www.phinance.pl/

Ogłoszenie ważne do: 06-03-2023

Kontrakt B2B

Umowa zlecenia

Forma zatrudnienia

Doradca / Obsługa Klienta

Poziom stanowiska

Stacjonarna + Wyjazdy

Rodzaj pracy

1 - 3 lat

Poziom doświadczenia

1

Liczba wakatów

Lokalizacja

Kraków

Kluczowe umiejętności

Zarządzanie swoim czasem pracy Odporność na stres Komunikatywność

Ogłoszenie archiwalne

Opis stanowiska

Specjaliści firmy Phinance S.A. już  od 20 lat szukają najlepszych rozwiązań finansowych dla Klientów indywidualnych, jak i biznesowych. Nasze grono pracowników to dziś ponad 1200 doradców finansowych, którym zapewniamy doskonałe możliwości rozwoju. Obecnie  prowadzimy współpracę wieloma podmiotami finansowymi, co pozwala nam na oferowanie naszym Klientom aż 970 różnych produktów finansowych, których komplikacja w jednym miejscu dostępna jest jedynie w naszej firmie. Odpowiednie prowadzone doradztwo finansowe jest dla nas kluczowe i przekłada się na zadowolenie naszych Klientów. Naszym priorytetem jest trafnie dopasować produkty inwestycyjne do oczekiwań i potrzeb Klientów. 

 

 W związku z powiększaniem zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi Klienta

 Miejsce pracy: Kraków

 

Co otrzymujesz od nas:

  • Dostęp do najlepszych szkoleniowców na rynku finansowym
  • Indywidualny plan tygodnia pracy, dopasowany do Ciebie
  • Wsparcie biznesowe na każdym etapie rozwoju: plan wdrożenia, pomoc mentora oraz zespołu szkoleniowego
  • Atrakcyjny i przejrzysty system wynagrodzeń - brak górnego limitu
  • Przejrzyste 4 ścieżki awansów w firmie, dostosowane do własnego tempa rozwoju
  • Liczne programy motywacyjne i konkursy z prestiżowymi nagrodami (premie finansowe, wyjazdy zagraniczne)
  • Przyjazną atmosferę pracy w pełnym energii zespole
  • Benefity w tym karta MultiSport i ubezpieczenie zdrowotne

 

Nasze oczekiwania:

  • Komunikatywność i wysoki poziom kultury osobistej
  • Wytrwałość i silna orientacja na realizację celów
  • Gotowość do prowadzenia spotkań z klientami
  • Zdolności interpersonalne
  • Niekaralność
  • Wykształcenie minimum średnie (wymagana matura)

 

Twoje obowiązki:

  • Zaangażowanie i zdobywanie wiedzy na szkoleniach produktowych
  • Pozyskiwanie nowych Klientów i ich długoterminowa obsługa
  • Analiza potrzeb Klienta oraz doradztwo w zakresie umów finansowych
  • Przygotowywanie dokumentów niezbędnych do zawarcia kontraktów z Klientami
  • Praca w systemie CRM oraz systemach informatycznych naszych partnerów
  • Stały rozwój kwalifikacji i uzupełnianie wiedzy w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi

 

Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij swoje CV!

 

Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych osobowych przez Phinance S.A. uzyskałem/am na stronie internetowej www.phinance.pl/dane_osobowe.

Przewidywana data zatrudnienia: 27.02.2023