
Jesteśmy firmą handlową skupiającą się na sprzęcie medycznym wykorzystywanym na blokach operacyjnych, oddziałach szpitalnych, poradniach i w gabinetach zabiegowych. Nasz zespół specjalistów zajmuje się dostarczaniem do jednostek publicznych i prywatnych sprzętu medycznego od ponad 40 lat. Z firmą Hebu Medical GmbH – wiodącym producentem narzędzi chirurgicznych współpracujemy od 2007 roku a od 2012 posiadamy wyłączności na terenie Polski.
Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Przedstawiciel handlowy
Dlaczego miałbyś u nas pracować?
- U nas dobra atmosfera to podstawa! Chcemy, żebyś czuł się w firmie jak najlepiej. Pracując z nami będziesz mógł liczyć na wsparcie zarówno współpracowników jak i przełożonych na każdym etapie sprzedaży.
- Szybko się rozwijamy jako firma, a wraz z nami rozwijają się nasi pracownicy. Mamy nadzieję, że i Ty również rozwiniesz u nas swoje skrzydła, co poskutkuje awansem na stanowisko managerskie.
- Zapewnimy Ci wszystkie niezbędne do wykonywania Twoich obowiązków narzędzia pracy i materiały, w tym samochód, laptop oraz telefon służbowy, wszelkie próbki i produkty demo, broszury, katalogi oraz foldery.
- Stawiamy na rozwój naszych pracowników. Regularnie organizujemy szkolenia wewnętrzne, które utrwalają i rozwijają wiedzę o firmowych produktach, zarówno tych dotychczasowych jak i nowo wprowadzonych do oferty. W dodatku będziesz mógł czerpać wiedzę z naszego firmowego systemu, w których zamieściliśmy kompletną bazę wiedzy, jaką powinien posiadać Przedstawiciel handlowy.
Kogo dokładnie szukamy?
- Poszukujemy osób z minimum rocznym doświadczeniem w sprzedaży urządzeń i produktów wykorzystywanych na oddziałach i blokach operacyjnych (z pominięciem produktów farmaceutycznych). Doświadczenie to powinno być poparte udokumentowanymi sukcesami sprzedażowymi.
- Osoba pracująca na tym stanowisku powinna znać przynajmniej podstawowe procedury przetargowe w ochronie zdrowia.
- Preferujemy osoby z wykształceniem wyższym.
- Kandydat powinien być osobą komunikatywną, w tym czuć się swobodnie podczas rozmowy z klientem oraz przekazywać wiedzę na temat produktów w sposób zrozumiały dla klienta. Kluczowa jest również wysoka kultura osobista.
- Ważne jest dla nas umiejętna organizacja własnego czasu pracy w taki sposób, aby połączyć potrzeby klientów z optymalizacją wyjazdową.
- Przedstawiciel handlowy powinien dążyć do ciągłego rozwoju oraz stawiać sobie do osiągania coraz wyższe cele.
- Do wykonywania Twoich obowiązków niezbędne będzie posiadanie czynnego prawa jazdy kat. B oraz przynajmniej podstawowa znajomość programów pakietu MS Office - Excel oraz Word.
- Konieczny jest w dodatku brak przeciwskazań do przebywania na sali operacyjnej podczas zabiegów czy operacji.
Czym będziesz się zajmować?
- Jako Przedstawiciel handlowy będziesz zajmować się sprzedażą takich produktów jak narzędzia chirurgiczne oraz laparoskopowe, asortyment elektrochirurgiczny oraz aparaty elektrochirurgiczne na terenie publicznych oraz prywatnych szpitali.
- Wszelkie działania handlowiec raportuje w firmowym systemie CRM.
- Obowiązkiem osoby pracującej na tym stanowisku będzie również regularnie analizowanie działań podejmowanych konkurencję i wyciąganie z nich odpowiednich wniosków.
Jak przebiega proces sprzedaży?
- Wszystkich klientów regularnie odwiedzamy i pytamy o potrzeby i/lub proponujemy nowe produkty, które są dodawane do oferty firmy. Po informacji o chęci zakupu przez klienta tworzona jest oferta. Po akceptacji oferty towar kompletowany jest przez dział zamówień. Po częściowej lub pełnej kompletacji towar wysyłany jest do klienta.
- Cykliczne pozyskiwanie umów (podpisywanych raz na 12 lub 24 miesiące) na produkty firmy stosowane na blokach operacyjnych. W pierwszej kolejności należy klientowi przedstawić nasze produkty, które pasują do jego wymagań, pozostawić próbki na testy, a następnie upewnić się, że zostaniemy dopuszczeni do możliwości składania ofert przetargowych. W trakcie trwania umowy należy regularnie interesować się tematem, aby klient chciał z nami podpisać kolejną umowę na coraz to bardziej rozszerzony asortyment.
Jak przebiega wdrożenie handlowca do firmy?
- Wdrożenie trwa około dwóch tygodni.
- W trakcie tego okresu Przedstawiciel handlowy odbywa szkolenie w centrali firmy oraz bierze udział wraz z jego przełożonym we wspólnych wizytach u klientów.
Jak zbudowany jest dział handlowy?
- Aktualnie dział handlowy liczy pięciu Przedstawicieli handlowych oraz jednego Managera ds. handlowych.
- Co tydzień odbywają się rozmowy telefoniczne z przełożonym w celu omówienia minionego tygodnia i planów na następny. Raz na miesiąc prowadzone są indywidualne rozmowy podsumowujące miniony okres i planujące następny. Co kwartał odbywają się spotkania działu handlowego w siedzibie firmy, na których omawiane są kwestie napotykanych przeszkód jak i planów rozwojowych.
Jak będziesz wynagradzany?
Wynagrodzenie za pracę składa się z:
- Wynagrodzenia podstawowego, które wynosi od 5 do 6 tysięcy złotych netto,
- Premii od sprzedaży bezpośredniej, od kwoty netto po przekroczeniu 100% założonego targetu (nie ma górnej granicy premii),
- Premii za wykonanie wyznaczonych marketingowych celów kwartalnych (rozliczanej kwartalnie,
- Premii uznaniowych i świątecznych.
Kliknij "Aplikuj" i prześlij CV!
Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Proces rekrutacyjny będzie się składał z weryfikacji CV, wideo rozmowy kwalifikacyjnej, drugiej rozmowy osobistej