Niestety oferta pracy, którą przeglądasz już wygasła.

Inne oferty, które mogą Cię zainteresować

Project Manager - branża meblowa

Podstawa: 5 000 - 6 000 zł
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
5 000 - 6 000 zł
Samochód Baza kontaktów

Przedstawiciel Handlowy

Podstawa: Nieujawniona
Samochód
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód

Doradca Techniczno - Handlowy

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów Profil działu handlowego
  • 0 lokalizacji -> 0 wakatów
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów

Doradca / Doradczyni Klienta Biznesowego

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Doradca Energetyczny

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów

Specjalista ds. eMobility

Prowizja: 5 000 - 50 000 zł
Pensja prowizja
5 000 - 50 000 zł

Konsultant/-ka w Sklepie Firmowym T-Mobile w Krakowie (Królewska 67)

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Key Account Manager (rynek krajowy)

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów

Account Manager

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów

Doradca ds. Sprzedaży i Usług

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Specjalista / Specjalistka ds. Kluczowych Klientów

INPROGRESS Sp. z o.o.

35

https://inprogress.pl/

Ogłoszenie ważne do: 10-03-2022

Umowa o pracę

Forma zatrudnienia

Specjalista ds. sprzedaży

Poziom stanowiska

Stacjonarna + Wyjazdy

Rodzaj pracy

1 - 3 lat

Poziom doświadczenia

1

Liczba wakatów

Lokalizacja

Kraków

Kluczowe umiejętności

Umiejętność budowania długotrwałych relacji Umiejętności negocjacyjne z wysokim poczuciem empatii dla potrzeb klienta Umiejętność poszukiwania i kreowania nowych rozwiązań w realizacji celu

Ogłoszenie archiwalne

Opis stanowiska

Tu zaufanie ma znaczenie. Wyjątkowe miejsce pracy – Inprogress. Miejsce, gdzie cenimy szczerość i zaangażowanie. Gdzie stawiamy na rozwój, a bez elastyczności trudno nam sobie wyobrazić bycie lepszym w tym, czym zajmujemy się na co dzień.

Wysoką jakość oferowanych przez nas szkoleń potwierdzają liczne akredytacje i certyfikaty wg brytyjskich standardów zarządzania, zajmowane miejsca w rankingach firm szkoleniowych, a przede wszystkim uznanie ze strony naszych klientów.

 

Zapraszamy do aplikowania na stanowisko:

Specjalista/Specjalistka ds. Kluczowych Klientów

 

Jeśli chciałbyś/chciałabyś realizować zadania, takie jak: 

  • kompleksowa współpraca z obecnymi i nowymi Klientami, w tym: badanie potrzeb Klienta, dobór optymalnych rozwiązań (szkolenia, projekty) i tworzenie oferty, negocjowanie warunków współpracy; spotkania z Klientami; budowa długofalowych, partnerskich relacji,
  • analiza dokumentacji postępowań przetargowych i zapytań: monitorowanie postępowań, analiza specyfikacji, formułowanie ewentualnych zapytań do Zamawiającego, ocena zasadności udziału, decyzja o wzięciu udziału w danym postępowaniu,
  • przygotowywanie ofert i dokumentacji przetargowych: kompletowanie potrzebnych dokumentów, przygotowanie oferty z uwzględnieniem specyfiki Zamawiającego, w tym postępowań finansowanych ze środków publicznych,
  • administrowanie i zarządzanie procesem sprzedaży zgodnie z wewnątrzfirmowymi procedurami,
    w tym m.in.: budowanie bazy klientów w CRM i zarządzanie nią.

 

Jeśli poniższe kompetencje odpowiadają Twoim: 

  • umiejętność budowania długotrwałych relacji, tak z klientami, jak i współpracownikami, opartych o szczerość i zaufanie,
  • umiejętności negocjacyjne z wysokim poczuciem empatii dla potrzeb klienta,
  • elastyczność - nastawienie na rozwiązywanie sytuacji problemowych, umiejętność poszukiwania i kreowania nowych rozwiązań w realizacji celu,
  • zaangażowanie - rzetelność, umiejętność pracy zespołowej, wysokie poczucie odpowiedzialności za jakość i terminowość realizowanych zadań,
  • rozwój – gotowość do podejmowania wyzwań, postawa proaktywna w dostrzegania potencjału i nowych szans wewnątrz i na zewnątrz,
  • łatwość w posługiwaniu się językiem mówionym, pisanym przy zachowaniu tzw. etykiety biznesowej,
  • wiedza w zakresie tzw. customer experience branży szkoleniowo – rozwojowej, a także przetargów na usługi szkoleniowe – mile widziana,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 (certyfikat LanguageCert LTE – mile widziane),

a doświadczenie na podobnym stanowisku nie jest Ci obce.

 

I jeśli cenisz sobie:

  • stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji,
  • możliwość rozwoju m.in. dzięki udziałowi w szkoleniach przygotowujących do międzynarodowych egzaminów certyfikacyjnych),
  • serdeczną atmosferę w zespole nastawionym równie mocno na cel, jak i na drugiego człowieka,
  • warunki pracy zapewniające jednocześnie autonomię i wsparcie,
  • przynależność do miejsca, w którym ciągle dzieje się „coś ciekawego".

 

Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij swoje CV!

Przewidywana data zatrudnienia: od zaraz