
Tu zaufanie ma znaczenie. Wyjątkowe miejsce pracy – Inprogress. Miejsce, gdzie cenimy szczerość i zaangażowanie. Gdzie stawiamy na rozwój, a bez elastyczności trudno nam sobie wyobrazić bycie lepszym w tym, czym zajmujemy się na co dzień.
Wysoką jakość oferowanych przez nas szkoleń potwierdzają liczne akredytacje i certyfikaty wg brytyjskich standardów zarządzania, zajmowane miejsca w rankingach firm szkoleniowych, a przede wszystkim uznanie ze strony naszych klientów.
Zapraszamy do aplikowania na stanowisko:
Specjalista/Specjalistka ds. Kluczowych Klientów
Jeśli chciałbyś/chciałabyś realizować zadania, takie jak:
- kompleksowa współpraca z obecnymi i nowymi Klientami, w tym: badanie potrzeb Klienta, dobór optymalnych rozwiązań (szkolenia, projekty) i tworzenie oferty, negocjowanie warunków współpracy; spotkania z Klientami; budowa długofalowych, partnerskich relacji,
- analiza dokumentacji postępowań przetargowych i zapytań: monitorowanie postępowań, analiza specyfikacji, formułowanie ewentualnych zapytań do Zamawiającego, ocena zasadności udziału, decyzja o wzięciu udziału w danym postępowaniu,
- przygotowywanie ofert i dokumentacji przetargowych: kompletowanie potrzebnych dokumentów, przygotowanie oferty z uwzględnieniem specyfiki Zamawiającego, w tym postępowań finansowanych ze środków publicznych,
- administrowanie i zarządzanie procesem sprzedaży zgodnie z wewnątrzfirmowymi procedurami,
w tym m.in.: budowanie bazy klientów w CRM i zarządzanie nią.
Jeśli poniższe kompetencje odpowiadają Twoim:
- umiejętność budowania długotrwałych relacji, tak z klientami, jak i współpracownikami, opartych o szczerość i zaufanie,
- umiejętności negocjacyjne z wysokim poczuciem empatii dla potrzeb klienta,
- elastyczność - nastawienie na rozwiązywanie sytuacji problemowych, umiejętność poszukiwania i kreowania nowych rozwiązań w realizacji celu,
- zaangażowanie - rzetelność, umiejętność pracy zespołowej, wysokie poczucie odpowiedzialności za jakość i terminowość realizowanych zadań,
- rozwój – gotowość do podejmowania wyzwań, postawa proaktywna w dostrzegania potencjału i nowych szans wewnątrz i na zewnątrz,
- łatwość w posługiwaniu się językiem mówionym, pisanym przy zachowaniu tzw. etykiety biznesowej,
- wiedza w zakresie tzw. customer experience branży szkoleniowo – rozwojowej, a także przetargów na usługi szkoleniowe – mile widziana,
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 (certyfikat LanguageCert LTE – mile widziane),
a doświadczenie na podobnym stanowisku nie jest Ci obce.
I jeśli cenisz sobie:
- stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji,
- możliwość rozwoju m.in. dzięki udziałowi w szkoleniach przygotowujących do międzynarodowych egzaminów certyfikacyjnych),
- serdeczną atmosferę w zespole nastawionym równie mocno na cel, jak i na drugiego człowieka,
- warunki pracy zapewniające jednocześnie autonomię i wsparcie,
- przynależność do miejsca, w którym ciągle dzieje się „coś ciekawego".
Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij swoje CV!