Ogłoszenie archiwalne
Jako firma LOGO jesteśmy producentem odzieży roboczej i ochronnej, na rynku działamy od 30 lat i w tym czasie staliśmy się rozpoznawalną, specjalistyczną marką. Wyróżnia nas produkcja wyłącznie na terenie Polski, stosowanie najwyższej klasy tkanin i dodatków, stała kontrola jakości potwierdzona branżowymi certyfikatami oraz wysoka jakość obsługi klienta. Postawa fair play, stabilizacja, bezpieczeństwo, zaangażowanie, dobra atmosfera i długoterminowy rozwój to wartości, które gwarantujemy naszym klientom, ale przede wszystkim naszym pracownikom.
Jeśli powyższe zasady są ważne również dla Ciebie i chciałbyś pracować w naszej firmie to zapraszamy Cię do aplikowania na stanowisko:
Miejsce pracy: Warszawa - Białołęka
Jeśli to Ciebie zatrudnimy będziesz zajmować się:
W tym celu dostarczymy Ci opiekę doświadczonych kolegów podczas okresu wdrożeniowego oraz niezbędne narzędzia pracy: telefon, notebook oraz samochód służbowy.
Pierwsze wdrożenie trwa ok. 1 miesiąca. W tym czasie nowy pracownik zapoznaje się z ofertą firmy, poznaje procesy realizacji zamówień i uczestniczy w spotkaniach z klientami jako obserwator. Pełne wdrożenie handlowca do firmy trwa 6 – 9 miesięcy.
Po okresie wdrożeniowym od handlowców oczekujemy aktywnego pozyskiwania nowych klientów i wysokiego poziomu obsługi istniejących klientów. Raz pozyskany klient zostaje w rękach handlowca cały czas. Pozyskiwanie nowych polega na kontaktowaniu się z leadami otrzymanymi od firmy (ok. 20%) oraz samodzielnym pozyskiwaniu nowych (ok. 80%).
Proces sprzedaży składa się z następujących etapów:
Podstawowymi systemami wspierającymi proces sprzedaży są:
Na Dział Handlowy składa się obecnie 5 osób (4 handlowców + 1 osoba wsparcia sprzedaży). Dział handlowy zarządzany jest bezpośrednio przez jednego z właścicieli.
System wynagrodzeń składa się z 2 składników:
Zatrudniamy zawsze na pełen etat oraz zawsze na umowę o pracę.