Niestety oferta pracy, którą przeglądasz już wygasła.

Inne oferty, które mogą Cię zainteresować

Przedstawciel Handlowy

Podstawa: Nieujawniona
Samochód
  • SIG Sp. z o.o.
  • B2B, B2C
  • Estate - Usługi i produkty dot. budownictwa
  • 15-04-2024
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód

Regionalny Kierownik Sprzedaży ds. OZE

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów Profil działu handlowego
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów

Specjalista ds. sprzedaży - Branża FMCG

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów
  • SMART-HR
  • B2B
  • FMCG - Art. Spożywcze i napoje / karma i art. dla zwierząt
  • 15-04-2024
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów

Doradca Klienta - Sklep RTV/AGD/IT

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Sprzedawca Wewnętrzny

Podstawa: Nieujawniona
  • SIG Sp. z o.o.
  • B2B, B2C
  • Estate - Usługi i produkty dot. budownictwa
  • 15-04-2024
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Doradca klienta- umowa zlecenie

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Doradca Klienta

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Doradca ds. Nieruchomości (szkolimy od podstaw)

Prowizja: Nieujawniona
Baza kontaktów
Pensja prowizja
Nieujawniona
Baza kontaktów

Doradca klienta

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Doradca klienta

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Specjalista ds. sprzedaży

Rnew Sp. z o.o.

35

http://rnew.pl

Ogłoszenie ważne do: 08-12-2021

Kontrakt B2B

Umowa o pracę

Umowa zlecenia

Forma zatrudnienia

Specjalista ds. sprzedaży

Poziom stanowiska

Stacjonarna

Rodzaj pracy

1 - 3 lat

Poziom doświadczenia

1

Liczba wakatów

Lokalizacja

Bydgoszcz

Kluczowe umiejętności

Budowanie relacji Umiejętność słuchania Zarządzanie swoim czasem pracy

Ogłoszenie archiwalne

Opis stanowiska

RNEW od czterech lat buduje zespół ludzi z pasją do sprzedaży. Sprzedajemy poleasingowy sprzęt komputerowy ciesząc się reputacją firmy, która stawia na jakość - produktu, obsługi klienta, relacji w zespole. Kierując się powyższym w tym krótkim okresie czasu osiągnęliśmy pozycję lidera na rynku lokalnym i znaczącą pozycję na rynku krajowym.

 

Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. sprzedaży

Miejsce pracy: Bydgoszcz centrum

 

Dlaczego warto u nas pracować?

  • Oferujemy zawsze pracę na pełen etat oraz dowolność w formie zatrudnienia
  • Mamy przyjazne miejsce pracy ulokowane w centrum Bydgoszczy charakteryzujące się zgranym zespołem oraz regularnymi godzinami pracy -> pon – pt: 8:00-18:00, sob 10:00-14:00
  • Nasza branża nie jest zagrożona rozwojem pandemii Covid-19. Masowe przejście na pracę zdalną sprzyja rozwojowi sprzedaży naszych produktów.

 

Kogo szukamy?

  • Szukamy osoby, która posiada minimum dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku.
  • Kogoś kto wie jak budować długotrwałe relacje z Klientami.
  • Osobę, której mocną stroną jest komunikatywność i autoprezentacja.
  • Docelowo dajemy duże pole do samodzielnych działań – niezbędna zatem będzie umiejętność zarządzania czasem.
  • Sprzedaż to wyzwanie, aby je podjąć powinieneś być zorientowany na cel i pozytywnie nastawiony.
  • Niezbędna będzie znajomość MS Office, w szczególności Excel.
  • Znajomość branży poleasingowego sprzętu komputerowego będzie dodatkowym atutem.

 

Czym będę się zajmować?

  • W 50% obsługą klienta w sklepie stacjonarnym w Bydgoszczy.
  • W pozostałych 50% pozyskiwaniem nowych klientów z Polski i z zagranicy, telefonicznie/mailowo oraz obsługą ich zamówień,
  • Dbaniem o stabilną i długoterminową współpracę z naszymi klientami.

W osiągnięciu satysfakcjonujących wyników sprzedaży pomogą Ci narzędzia jak:

  • przyjazny i sprawdzony przez nas system CRM, który integruje całą komunikację z klientem w jednym miejscu
  • zintegrowany z CRM telefon
  • laptop
  • inne narzędzia do skutecznego pozyskiwania klientów jak np. Woodpecker

 

Jak wygląda wdrożenie oraz jak zbudowany jest dział  handlowy?

  • W pierwszym tygodniu pracy pracownik odbędzie wstępne szkolenia techniczne oraz czas przeznaczy na sprawy administracyjne.
  • W drugim tygodniu pracownik odbędzie szkolenia polegające na szczegółowym poznaniu produktów firmy i zapoznaniu się z zasadami współpracy i funkcjonowania. Zacznie realizować konkretne zadania handlowe przy wsparciu osoby szkolącej. Docelowo, po około 1 miesiącu pracownik będzie gotowy do samodzielnej realizacji procesu sprzedażowego.

Na Dział Handlowy składa się obecnie 6 osób. Zarządzany jest bezpośrednio przez jednego z właścicieli. Atmosfera w zespole jest swobodna z jasnym przekazem wymagań i dużą odpowiedzialnością za wspólny wynik.

 

Jak zorganizowany jest proces sprzedaży?

Preferujemy następujący sposób pozyskiwanie klienta:

  1. Zapytanie klienta
  2. Zapytanie zapisane CRM
  3. Kontakt z klientem – analiza potrzeb
  4. Zaproponowanie propozycji
  5. Przesłanie oferty
  6. Decyzja klienta
  7. Sprzedaż – zebranie niezbędnych informacji.
  8. Kontakt po sprzedaży

 

Jak będę wynagradzany?

System wynagrodzeń składa się z 2 składników:

  • Stała podstawa gwarantująca stabilność finansową.
  • Premia bez górnego limitu uzależniona od osiągniętej marży i obrotu w danym miesiącu

Zatrudniamy na pełen etat, dajemy możliwość wyboru dowolnej formy zatrudnienia (umowa o prace, umowa zlecenie, B2B).

 

Kliknij przycisk „Aplikuj” i wyślij nam swoje CV!

Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Proces rekrutacyjny będzie się składał z weryfikacji CV, wideorozmowy kwalifikacyjnej, drugiej rozmowy w biurze w Osielsku.

Przewidywana data zatrudnienia: od zaraz