Praca od dziś!
Szukamy Ciebie, a ty szukasz nas!
Dołącz do naszego zespołu #people with Energy!
Masz wątpliwości ? Zadzwoń, odpowiemy na wszystkie pytania.
Firma Trip Energy rozumie, że przyszłość leży w odnawialnych źródłach energii. Jesteśmy dynamicznie rozwijająca się firma branży OZE, oferująca korzystne i kompleksowe produkty na rynku. Dlatego szukamy osób, którzy chcieliby dołączyć do naszego zespołu sprzedażowego i pomóc nam prowadzić rewolucję energetyczną!
Zapraszamy do aplikowania na stanowisko
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Dlaczego warto u nas pracować?
- Jesteśmy firmą posiadająca strukturę dopasowaną do twojej ścieżki rozwoju poprzez szkolenia i prace grupowe.
- Działamy na szeroką skalę oraz oferujemy bogaty asortyment sprzedażowy.
- Prężnie rozwijamy się na rynku OZE i realizujemy wszystkie plany sprzedażowe.
Kogo Szukamy?
- Poszukujemy osoby pracowitej i zaangażowanej do pracy w dynamicznym środowisku.
- Oczekujemy doświadczenia w sprzedaży, technicznych umiejętności również w komunikacji z klientami.
- Prawo jazdy kat. B.
- Idealny kandydat jest otwarty, zdyscyplinowany i chętny do rozwoju.
Na czym będzie polegać twoja praca?
- Twoja praca będzie polegać na sprzedaży produktów OZE.
- Budowaniu bazy klientów, zarządzanie zespołem sprzedażowym, wdrażaniu strategii rynkowych.
- Udział w spotkaniach opracowujących prognozy sprzedaży.
- Reprezentowanie firmy poprzez dobra jakość obsługi klienta.
Jak wygląda wdrażanie handlowca do firmy?
Czas wdrożeniowy trwa w naszej firmie około 4 tygodnie:
- Etap pierwszy: zapoznanie z organizacją, strukturą, celami oraz procesami biznesowymi. Odbycie szkoleń wewnątrz firmy w celu nabycia wiedzy z branżą. Nawiązanie kontaktu z zespołem. Zapoznanie z produktami.
- Etap drugi: praca pod nadzorem dyrektora ds. sprzedaży. Rozpoczęcie pozyskiwania klientów, przygotowanie ofert sprzedażowych. Komunikacja i budowanie relacji z klientami, wyjazdy do zapoznania się do pracy w terenie.
Jak zbudowany jest dział handlowy?
Dział handlowy składa się z grup sprzedażowych prowadzonych przez dyrektorów, system działa na podstawie awansów. Otrzymanie awansu stanowiska rozpoczyna się już po pierwszych tygodniach pracy i nie ma możliwości spadku ze stanowiska.
Proces sprzedażowy w naszej firmie:
- Pozyskanie leadów, kontakt przez dostarczone numery telefonów do potencjalnych klientów.
- Spotkanie z klientem w celu doradzenia najlepszych rozwiązań.
- Oferta indywidualna- przesłanie spersonalizowanej oferty współpracy.
- Koordynowanie zamówienia wraz z działem logistyki aby zapewnić dostawę towaru i jego realizację.
Jak wygląda wynagrodzenie w naszej firmie?
System prowizyjny: uzależniony od osiągniętych wyników sprzedaży. Nie ma górnej granicy prowizji, im wyższa sprzedaż, tym większa prowizja.
Co oferuje firma?
- Możliwość z korzystania ze służbowych samochodów.
Laptop oraz telefon służbowy.
- Zatrudnienie w ramach umowy B2B.
- Pozytywna atmosferę w pracy, wspólne świętowanie urodzin pracowników.
- Wyjazdy służbowe na eventy oraz szkolenia.
- Spotkania i wyjazdy integracyjne.
Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij CV!