Niestety oferta pracy, którą przeglądasz już wygasła.

Inne oferty, które mogą Cię zainteresować

Doradca handlowy - branża OZE [wysoki system prowizyjny wraz z podstawą]

Podstawa: 3 000 - 5 000 zł
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
3 000 - 5 000 zł
Samochód Baza kontaktów

Doradca handlowy - branża OZE [wysoki system prowizyjny wraz z podstawą]

Podstawa: 3 000 - 5 000 zł
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
3 000 - 5 000 zł
Samochód Baza kontaktów

Doradca handlowy - branża OZE [wysoki system prowizyjny wraz z podstawą]

Podstawa: 3 000 - 5 000 zł
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
3 000 - 5 000 zł
Samochód Baza kontaktów

Przedstawiciel handlowy z językiem niemieckim

Podstawa: Nieujawniona
Samochód
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód

Przedstawiciel Handlowy

Podstawa: Nieujawniona
Baza kontaktów
  • Vectra S.A.
  • B2B, B2C
  • Telco - Telefonia mobilna i stacjonarna
  • 26-03-2024
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Baza kontaktów

Specjalista ds. pozyskiwania nowych klientów

Podstawa: 4 300 - 15 000 zł
Baza kontaktów
  • Semtop
  • B2B
  • Media - Produkty i usługi mediowe (marketing, reklama)
  • 23-03-2024
Pensja podstawowa
4 300 - 15 000 zł
Baza kontaktów

Doradca handlowy - branża OZE [wysoki system prowizyjny wraz z podstawą]

Podstawa: 3 000 - 5 000 zł
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
3 000 - 5 000 zł
Samochód Baza kontaktów

Regionalny Menadżer ds. Sprzedaży

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów

Doradca Techniczno - Handlowy

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów Profil działu handlowego
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów

BDS Specjalista ds. rozwoju biznesu

Podstawa: 6 000 - 8 000 zł
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
6 000 - 8 000 zł
Samochód Baza kontaktów

Przedstawiciel techniczno-handlowy

ZMS Systemy Magazynowe Sp. z o.o.

30

http://www.zms-systemy.pl

Ogłoszenie ważne do: 30-04-2023

Umowa o pracę

Forma zatrudnienia

Specjalista ds. sprzedaży

Poziom stanowiska

Stacjonarna + Wyjazdy

Rodzaj pracy

1 - 3 lat

Poziom doświadczenia

2

Liczba wakatów

Lokalizacja

Rzeszów, Gliwice

Kluczowe umiejętności

Łatwość nawiązywania kontaktów

Ogłoszenie archiwalne

Opis stanowiska

Firma ZMS Systemy Magazynowe jest producentem wyposażenia magazynowego. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w branży. Zajmujemy się projektami, dostawą, montażem, a także serwisem. Nasze działania zostały niejednokrotnie docenione i nagrodzone prestiżowymi wyróżnieniami Gazela Biznesu oraz Gepard Biznesu, Brylanty Polskiej Gospodarki czy Diamenty Forbsa. Uczestniczymy jako wystawca w branżowych największych międzynarodowych imprezach targowych by na bieżąco podążać za trendami w branży. Doceniamy swoich pracowników, bo wiemy, że prawdziwi fachowcy to skarb, o który trzeba dbać. Posiadamy zgrany zespół profesjonalistów, którzy kochają to, co robią i zawsze są chętni, by dzielić się swoim doświadczeniem z młodą kadrą.

 

W związku z rozwojem firmy poszukujemy osób na stanowisko:

Przedstawiciel techniczno-handlowy

 

Dlaczego miałbyś u nas pracować?

  1. Otrzymasz od nas samochód służbowy, również do użytku prywatnego.
  2. Premie w naszej firmie nie posiadają górnego limitu, zarabiasz tyle na ile jesteś efektywny i skuteczny.
  3. Pracownicy są dla nas najważniejsi, dlatego inwestujemy w ich szkolenia i rozwijamy nowe technologie. Nasze podejście do zarządzania opiera się na przyjaznej i otwartej kulturze organizacyjnej, w której każdy pracownik ma możliwość wyrażania swojego zdania i wpływania na decyzje dotyczące pracy.

 

Kogo dokładnie szukamy? 

  • Szukamy kandydatów (wykształcenie min. średnie) z doświadczeniem w sprzedaży produktów technicznych. Atutem będzie doświadczenie zdobyte w branży regałów magazynowych lub wyposażenia magazynów, ale jesteśmy równie mocno otwarci na doświadczenie techniczno-handlowe zdobyte w innych branżach.
  • Zależy nam na osobach, które są skuteczne w aktywnym pozyskiwaniu i pracy z przedstawicielami e-commerce, dużych hubów logistycznych, real-estate itp.
  • Bardzo mocno zwracamy uwagę na to czy kandydat jest samodzielny, komunikatywny, dobrze zorganizowany i czy umie w praktyce posługiwać się Excelem.
  • Wymogiem koniecznym jest posiadanie prawa jazdy kat. B, ponieważ praca będzie wymagała częstych wyjazdów do klientów.

 

Czym będę się zajmował?  

  1. Twoim głównym zadaniem będzie aktywna sprzedaż regałów, antresoli, zabudów piętrowych oraz akcesoriów do magazynów na podległym obszarze.
  2. Będziesz również odpowiedzialny za obsługę posprzedażową w tym monitorowanie realizacji zamówienia, utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych oraz budowanie zaufania i lojalności Klientów.
  3. Będziesz odpowiedzialny za prowadzenie procesu sprzedaży od początku do końca (ofertowanie, negocjowanie, nadzorowanie wykonania) w tym również pomiary techniczne w celu zaproponowania Klientowi odpowiedniego rozwiązania.
  4. Będziesz samodzielnie realizował plany sprzedażowe, oraz regularnie raportował postępy.
  5. Będziesz ściśle współpracował z innymi działami w firmie, w celu zapewnienia kompleksowej i profesjonalnej obsługi Klientów, a także budowanie pozytywnego wizerunku firmy.

 

Jak przebiega wdrożenie handlowca do firmy?

  1. Pierwszym etapem wdrożenia jest szkolenie w centrali, które ma na celu zrozumienie przez Handlowca produktów oferowanych przez firmę oraz sposobu ich sprzedaży, a także zapoznanie się z zespołem handlowym.
  2. Kolejnym etapem są wizyty u Klientów, których celem jest zdobycie wiedzy na temat potrzeb i oczekiwań Klientów oraz poznanie ich specyfiki branżowej. Na tym etapie pracownik będzie wspierany przez doświadczonych handlowców oraz szefa działu, którzy pomogą mu zrozumieć specyfikę rynku i dostosować swoje działania do potrzeb Klientów.
  3. W dalszej kolejności handlowiec będzie budował bazę potencjalnych klientów poprzez działania prospectingowe np.: LinkedIn, działania telefoniczne, mailowe i przygotowywał oferty.

 

Jak zbudowany jest dział handlowy?

  • Dział handlowy w naszej firmie składa się z 10 osób i podlega bezpośrednio Dyrektorowi Zarządzającemu. Nasi Handlowcy działają zgodnie ze ściśle określonymi procedurami i łańcuchami działań.
  • Każdy pracownik ma możliwość wnioskowania o szkolenia lub warsztaty, które w jego opinii poprawią efektywność i wyniki jego pracy, a firma zorganizuje szkolenia dopasowane do potrzeb pracowników.
  • W naszym zespole panuje atmosfera zaufania i współpracy, co przekłada się na małą rotację i pozwala na stworzenie zgranej i efektywnej drużyny w dłuższej perspektywie.

 

Jak wygląda proces sprzedaży?

  1. Pierwszym krokiem jest pozyskanie leadów sprzedażowych (90% leadów Handlowiec pozyskuje własnym prospectingiem), które skutkuje nawiązaniem kontaktu i spotkaniem w formie stacjonarnej lub zdalnej.
  2. Następnie Handlowiec przygotowuje ofertę i omawia ją z Klientem. W przypadku zgody Klienta na zakup Handlowiec zleca przygotowanie umowy, zamawia towar i dba o terminowość realizacji zamówienia.
  3. Proces sprzedaży jest realizowany i monitorowany w systemie CRM.

 

Jak będę wynagradzany?

System wynagrodzenia w naszej firmie składa się z 5 głównych elementów: 


1. Podstawy wynagrodzenia – uzależnionej od stanowiska oraz doświadczenia pracownika (5000-7000 zł brutto). 
2. Premii uznaniowej - obliczanej na podstawie wypracowanego zysku. 
3. Nagrody rocznej – przyznawanej za najlepsze osiągnięcia i zaangażowanie w pracę. 
4. Dodatków świątecznych – stanowiących dodatkowe wsparcie finansowe dla pracowników.
5. Benefitów: prywatnej opieki zdrowotnej, służbowego telefonu do użytku prywatnego oraz służbowego samochodu do użytku prywatnego. Wszystkie te elementy stanowią integralną częścią wynagrodzenia handlowca i są oferowane bez dodatkowych kosztów.

 

Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij swoje CV!

 

Przewidywana data zatrudnienia: od zaraz