CAM Technology Sp. z o.o. to jedyna w Polsce firma, zajmująca się oferowaniem i wdrażaniem rozwiązania CAD/CAM hyperMILL. Naszym klientom oferujemy szeroki zakres wsparcia w zakresie nowoczesnych technologii stosowanych w branży obróbki skrawaniem z wykorzystaniem systemów wspomagający procesy produkcyjne. Jako firma specjalizujemy się również w wykonywaniu technologii dla skomplikowanych projektów z zastosowaniem innowacyjnych strategii. Dlatego niejednokrotnie zgłaszają się do nas klienci, którzy decydują się na nawiązanie z nami współpracy i wdrożenie oferowanych przez nas produktów pod konkretne projekty i skomplikowane detale.
Przedstawiciel Handlowy - Doradca Techniczny
Kogo dokładnie szukamy?
- Poszukujemy osoby, która posiada min. średnie wykształcenie techniczne oraz kilkuletnie doświadczenie zawodowe w sprzedaży. Idealnie byłoby, gdyby było ono z branży obróbki skrawaniem.
- Preferowany kandydat to osoba otwarta, umiejąca poruszać się w terenie (wymagane prawo jazdy kat. B), pomysłowa, lubiąca kontakt z innymi ludźmi i łatwo nawiązująca z nimi rozmowę. Ponieważ jest to samodzielne stanowisko cenimy dobrą organizację pracy, dyscyplinę oraz wytrwałość w realizacji codziennych zadań.
- Celujemy w osoby, które są w pełni zaangażowane, proponują rozwiązania pojawiających się problemów, aktywnie poszerzają swoją wiedzę, a przede wszystkim są nastawione na rozwój swoich kompetencji.
- Wymagamy znajomości języka angielskiego umożliwiającej swobodne porozumiewanie się.
Czym będziesz się zajmować?
- Pozyskiwaniem klientów indywidualnych i biznesowych oraz doradztwem i aktywną sprzedażą oprogramowania CAD/CAM. Leady będziesz pozyskiwał samodzielnie przy wykorzystaniu metod prospectingowych.
- Budowaniem długofalowych relacji z Klientami, przez co rozumiemy umiejętne i profesjonalne zrozumienie potrzeb Klienta oraz fachowe doradztwo dla Klienta ze strony handlowca.
- Prowadzeniem procesu sprzedaży od momentu pozyskania Klienta poprzez ofertowanie, negocjacje aż do momentu podpisania umowy oraz wykonania usługi dla Klienta.
- Regularnym prowadzeniem swoich działań sprzedażowych.
Jak przebiega wdrożenie?
Onboarding trwa ok. 2 tygodni i w tym czasie pracownik zapoznaje się z:
- Ofertą produktową firmy.
- Strukturą organizacyjną oraz pracownikami i sposobem komunikacji.
- Procedurami i procesami.
Jak będę wynagradzany?
System wynagrodzeń składa się z 2 składników:
- Podstawy – zależnej od Twojego doświadczenia oraz umiejętności (od 6 000 do 10 000 zł brutto).
- Premii kwartalnej – uzależnionej od wysokości sprzedaży (od 1 000 do 4 000 zł brutto).
Jak zbudowany jest dział handlowy i jak firma dba o atmosferę?
Dział handlowy liczy obecnie 2 osoby i zarządza nim właściciel firmy.
Atmosfera w zespole handlowym budowana jest poprzez:
- Wspólne omawianie strategii, analizowanie rynku oraz dzielenie się opiniami oraz pomysłami na poprawę efektywności.
- Wzajemną pomoc.
- Kilkukrotnie w roku wyjazdy na targi.
Co jeszcze oprócz wynagrodzenia oferuje firma?
- Niezbędne narzędzia pracy – samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy.
- Elastyczne godziny pracy.
Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij swoje CV!