

INTERLAB Sp. z o.o. to firma o długiej historii, specjalizująca się w dostarczaniu rozwiązań pomiarowych dla rynku telekomunikacyjnego, systemów czujnikowych bazujących na technologii światłowodowej oraz systemów i urządzeń do pomiarów fizjologicznych. Aktualnie poszukujemy pracowników działu handlowego, którzy będą w aktywny sposób pozyskiwać nowe kontakty handlowe, prowadzić prezentacje i szkolenia produktowe oraz pomagać w budowaniu długofalowej strategii handlowej i marketingowej.
Aktualnie poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista ds. sprzedaży
Kogo szukamy?
Poszukujemy osób z predyspozycjami handlowymi, potrafiących łatwo nawiązywać kontakty oraz posiadających zmysł techniczny. Osób, nie bojących się nowych technologii, posiadających zdolność samodzielnego poszukiwania i przyswajania wiedzy, posiadających determinację do realizacji założeń i osiągania celów sprzedażowych.
Co będzie należało do twoich zadań?
- Aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych kontaktów handlowych
- Umawianie, organizowanie oraz prowadzenie prezentacji technicznych oferowanych urządzeń
- Przygotowywaniem ofert handlowych, prezentacji multimedialnych i materiałów informacyjnych
- Pomaganie klientom w doborze optymalnych rozwiązań do planowanych zastosowań
- Prowadzenie negocjacji handlowych
- Prowadzenie szkoleń po sprzedażowych
Jakie są wymagania?
- Wysokie zdolności interpersonalne i komunikacyjne
- Umiejętność aktywnego poszukiwania oraz pozyskiwania kontaktów handlowych oraz odkrywania potrzeb potencjalnych klientów
- Minimum roczne doświadczenie w sprzedaży B2B
- Bardzo dobra organizacja pracy i samodzielność w działaniu
- Dobra znajomość j. angielskiego
- Zmysł techniczny
- Punktualność, rzetelność i kreatywność
- Bardzo dobra obsługa komputera oraz umiejętność efektywnego poszukiwania informacji online
- Prawo jazdy kat. B i gotowość do odbywania częstych wyjazdów służbowych
Jak wygląda proces sprzedaży?
- Twoim zadaniem będzie samodzielne i aktywne poszukiwanie nowych kontaktów handlowych. W tym celu wykorzystujemy takie techniki jak między innymi cold calling / cold mailing oraz wspieramy nasze działania systemem CRM zintegrowanym z narzędziem do monitorowania wizyt na stronie internetowej, oraz narzędziem do monitoringu otwierania i zainteresowania klientów wysłanymi ofertami mailowymi. Stawiamy duży nacisk na sprzedaż bezpośrednią, więc kolejnym etapem po pozyskaniu kontaktu handlowego będzie przygotowanie oferty cenowej oraz próba umówienia spotkania i prezentacji oferowanego rozwiązania. Podczas wdrożenia, w prezentacjach technicznych będzie towarzyszył Ci doświadczony pracownik naszego działu handlowego. Po nawiązaniu relacji z klientem oraz odkryciu jego potrzeb produktowych, do twoich obowiązków będzie należało bieżące monitorowanie procesu decyzyjnego po stronie klienta, odpowiadanie na pytania i wątpliwości techniczne, pomoc w ewentualnym przygotowaniu różnego rodzaju dokumentacji technicznej i na końcu procesu realizacja dostawy oraz przeprowadzenie szkolenia produktowego po zrealizowanej dostawie.
- Dział handlowy w którym będziesz pracować składa się z dwóch doświadczonych handlowców, i podlega bezpośrednio pod jednego z członków zarządu naszej firmy. W pracy będziesz rozliczany z ilości pozyskanych kontaktów handlowych, ilości przeprowadzonych prezentacji oraz wartości zamkniętych sprzedaży w miesiącu.
Jak będziesz wynagradzany?
Pracowników w większość zatrudniamy w oparciu o umowę o pracę – ale jesteśmy tu elastyczni, jeżeli masz inne preferencje. System wynagrodzenia składa się z 2 elementów:
- Podstawa – pensja podstawowa uzależniona jest od umiejętności oraz doświadczenia i mieści się w zakresie 3 500 – 7 000 zł brutto.
- Prowizja miesięczna – jest to prowizja uzależniona od wartości zamkniętych sprzedaży. Prowizja jest wyliczana w prosty sposób jako % od wartości netto na fakturze dla klienta końcowego wystawionej w danym miesiącu. W praktyce, prowizja stanowi często ponad 50% całkowitego miesięcznego wynagrodzenia naszych doświadczonych pracowników. Nie ma żadnej górnej granicy prowizji, jest ona zawsze naliczana jako stały % od całości miesięcznej sprzedaży netto.
Co jeszcze oferujemy?
- Szkolenia i możliwość zdobycia wysoce specjalistycznej i potrzebnej na rynku wiedzy
- Pracę w firmie o bardzo ugruntowanej pozycji (firma funkcjonuje od 1987 roku), będącej liderem na rynku dostawców aparatury pomiarowej.
- Sprzedaż urządzeń wiodących marek na rynku aparatury pomiarowej (głównie producenci z Japonii/USA/Singapuru)
- Współpracę z doświadczonymi handlowcami z naszej firmy, którzy będą koordynować wdrożenie nowego pracownika oraz wspierać go w realizacji zadań
- Możliwość częściowej pracy zdalnej
- Niezbędne narzędzia pracy, w tym nowoczesne narzędzia informatyczne wspomagające pracę handlowców.
- Pracę w firmie o bardzo spłaszczonej strukturze organizacyjnej z bezpośrednim kontaktem z zarządem firmy
Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij swoje CV!