Akademia LTCA to platforma szkoleń stacjonarnych, szkoleń online i webinariów w zakresie prawa, podatków, rachunkowości, kadr, płac i finansów. Od wielu lat dostarczamy praktyczną wiedzę, oferując szkolenia w różnej formie. Głównym założeniem wszystkich naszych projektów jest profesjonalne podejście do klienta oraz nacisk na praktyczną przydatność naszych usług szkoleniowych.
W związku z intensywnym rozwojem poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. sprzedaży
Zakres obowiązków
- Sprzedaż produktów platformy szkoleniowej akademialtca.pl,
- Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami biznesowymi,
- Prowadzenie negocjacji z klientami,
- Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi i przyszłymi klientami firmy,
- Budowanie baz danych.
Nasze wymagania
- Doświadczenie w sprzedaży telefonicznej (mile widziane doświadczenie w sprzedaży szkoleń),
- Wysokie umiejętności negocjacyjne, perswazyjne oraz znajomość technik sprzedażowych,
- Komunikatywność i odpowiedzialność za powierzone zadania,
- Umiejętność pracy pod presją czasu i wyników,
- Umiejętność samodzielnego planowania i realizacji założonych wyników,
- Dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności programu Excel i Power Point),
- Dodatkowym atutem będzie znajomość zagadnień prawno-podatkowych.
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w prężnie rozwijającej się firmie (umowa o pracę, umowa zlecenie, kontrakt b2b),
- Wynagrodzenie zasadnicze plus atrakcyjne premie sprzedażowe,
- Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 -16:00 lub 09:00-17:00,
- Pracę w ambitnym i zdeterminowanym na rozwój zespole,
- Niekorporacyjna atmosfera w biurze,
- Szkolenia doskonalące umiejętności,
- Możliwość rozwoju w strukturach firmy oraz podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
- Niezbędne narzędzia pracy (telefon, laptop).
Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij swoje CV!