Niestety oferta pracy, którą przeglądasz już wygasła.

Inne oferty, które mogą Cię zainteresować

Przedstawiciel Handlowy

Podstawa: Nieujawniona
Samochód
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód

Asystent Przedstawiciela Handlowego

Podstawa: 6 000 - 9 000 zł
Samochód
Pensja podstawowa
6 000 - 9 000 zł
Samochód

Specjalista ds. sprzedaży

Podstawa: 4 666 - 4 800 zł
Baza kontaktów
Pensja podstawowa
4 666 - 4 800 zł
Baza kontaktów

Doradca Klienta d/s fotowoltaiki B2B, B2C

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów

Doradca / Doradczyni Klienta Biznesowego

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Doradca d/s dofinansowań

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów

Doradca Energetyczny

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów

Specjalista ds. eMobility

Prowizja: 5 000 - 50 000 zł
Pensja prowizja
5 000 - 50 000 zł

Key Account Manager (rynek krajowy)

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów

Account Manager

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów

Doradca techniczno-handlowy

Sunlike Polska Sp. z o.o.

6

http://www.sunlike.eu

Ogłoszenie ważne do: 20-09-2021

Umowa o pracę

Forma zatrudnienia

Przedstawiciel handlowy

Poziom stanowiska

Zdalna, Stacjonarna + Wyjazdy

Rodzaj pracy

< 1 roku

Poziom doświadczenia

1

Liczba wakatów

Lokalizacja

Łódzkie

Kluczowe umiejętności

Negocjacje Kalkulacje ofertowe Znajomość technik sprzedaży

Ogłoszenie archiwalne

Opis stanowiska

 

Firma Sunlike Polska poszukuje:

Doradcy techniczno-handlowego

ds. instalacji fotowoltaicznych, elektrycznych systemów ogrzewania, pomp ciepła oraz rekuperacji. 

Lokalizacja: województwo Śląskie 

 

Kogo dokładnie szukamy?

  • Poszukujemy osoby, która będzie posiadała doświadczenie handlowe min. 2 lata. Idealnie gdyby było to doświadczenie handlowe z naszej branży (instalacji PV, ogrzewania podczerwienią, pomp ciepła, rekuperacji, znajomość instalacji przemysłowych, sprężonego powietrza), ale tak samo cenimy również doświadczenie handlowe z innych branż.
  • Idealny kandydat to osoba otwarta, umiejąca poruszać się w terenie (wymagane prawo jazdy kat. B), pomysłowa, lubiąca kontakt z innymi ludźmi i łatwo nawiązująca z nimi rozmowę. Ponieważ jest to samodzielne stanowisko cenimy dobrą organizację pracy, dyscyplinę oraz wytrwałość w realizacji codziennych zadań.
  • Zwracamy również dużą uwagę na kwestie dot. chęci danej osoby do dalszego rozwoju zarówno pod względem merytorycznym jak i nabywania kompetencji miękkich.
  • Praca na stanowisku Doradcy Techniczno-handlowego wymaga również elastyczności w zakresie czasu pracy co oznacza, że niekiedy spotkania z Klientami odbywają się w godzinach późno popołudniowych lub nawet wieczornych.

 

Czym będę się zajmował?

  • Pozyskiwaniem klientów indywidualnych oraz biznesowych oraz doradztwem i aktywną sprzedażą instalacji fotowoltaicznych oraz nowoczesnych systemów grzewczych. W pozyskiwaniu klientów znacznie pomoże Ci nasz proces sprzedaży, który dostarczy dla Ciebie ok. 80% leadów dla Klientów detalicznych. Leady B2B będziesz pozyskiwał samodzielnie przy wykorzystaniu metod prospectingowych.
  • Budowaniem długofalowych relacji z Klientami przez co rozumiemy umiejętne i profesjonalne zrozumienie potrzeb Klienta oraz fachowe doradztwo dla Klienta ze strony handlowca.
  • Prowadzeniem procesu sprzedaży od momentu pozyskania Klienta poprzez ofertowanie, negocjacje aż do momentu podpisania umowy oraz wykonania usługi dla Klienta.
  • Regularnym prowadzeniem swoich działań sprzedażowych w systemie CRM.

 

Jak przebiega wdrożenie handlowca do firmy?

  • W pierwszym etapie w zależności od Twojej wiedzy i doświadczenia przejdziesz 2-3 dniowe szkolenie wewnętrzne dot. produktów oraz systemów wspomagania sprzedaży w siedzibie firmy.
  • Kolejno odbędziesz specjalistyczne szkolenie zewnętrzne 1 lub 2 dniowe z zakresu fotowoltaiki, które kończy się uzyskaniem certyfikatu OZE.

Okres wdrożeniowy trwa w naszej firmie maksymalnie 3 miesiące. W jego trakcie zapewniamy pełne wsparcie ze strony osoby odpowiedzialnej za wdrożenie pracownika  jak i całego zespołu (wspólne tworzenie, analizowanie ofert, wsparcie w rozmowach, negocjacjach z klientami, przekazywanie wiedzy technicznej, sprzedażowej).

Po okresie wdrożenia będziesz działał jako samodzielny pracownik, który wykorzystuje wiedzę zdobytą na szkoleniach, prowadzi rejestr działań w CRM oraz jest w stałym kontakcie z biurem. Bardzo cenimy otwartość i pomysłowość w Twoim spojrzeniu na nasze działania marketingowe, sprzedażowe i będziemy często zapraszali Cię do aktywnego uczestnictwa w zebraniach firmowych.

 

Jak zbudowany jest dział handlowy i jak się w nim pracuje?

Kilkuosobowy dział handlowy jest wspierany przez dział administracji i marketingu. Działem handlowym zarządza kierownik, który bezpośrednio podlega zarządowi. Głównymi systemami, które będą wspierać Twoją pracę od strony handlowej jest: CRM oraz system EasySolar służący do projektowania oraz ofertowania instalacji fotowoltaicznych.

Atmosfera w zespole handlowym budowana jest poprzez:

  • Wspólne omawianie strategii, analizowanie rynku oraz dzielenie się opiniami oraz pomysłami na poprawę efektywności.
  • Wspólny udział w targach promujących firmę.
  • Wyjazdy na eventy promujące firmę – np. rajdy dolnośląskie – wspólne promowanie firmy w połączeniu z rozrywką oraz integracją.
  • Spotkania integracyjne – wspólny obiad/kolacja, spotkanie w biurze….

 

Jak będę wynagradzany?

System wynagrodzeń w naszej firmie składa się z 3 elementów:

  1. Podstawy
  2. Prowizji sprzedażowych:
  • Fotowoltaika 200 zł kW brutto,
  • Pompy ciepła, podczerwień, rekuperacja = 5% od przychodu netto
  1. Kwartalnych premii za wyniki sprzedażowe

  

Co oprócz wynagrodzenia oferuje firma?

  • Umowę o pracę lub B2B
  • Samochód służbowy, laptop i telefon
  • Wsparcie administracyjne w procesie sprzedaży:  wsparcie w działaniach zmierzających do podpisania umowy, materiały reklamowe, przygotowywanie dokumentacji techniczno-odbiorowej, przygotowanie umów, wysyłanie faktur, kontakt z klientem, aktualizacja informacji odnośnie spraw bieżących, edycja ofert.

 

Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij swoje CV!

Przewidywana data zatrudnienia: od zaraz