

Firma Sunlike Polska poszukuje:
Doradcy techniczno-handlowego
ds. instalacji fotowoltaicznych, elektrycznych systemów ogrzewania, pomp ciepła oraz rekuperacji.
Lokalizacja: województwo Śląskie
Kogo dokładnie szukamy?
- Poszukujemy osoby, która będzie posiadała doświadczenie handlowe min. 2 lata. Idealnie gdyby było to doświadczenie handlowe z naszej branży (instalacji PV, ogrzewania podczerwienią, pomp ciepła, rekuperacji, znajomość instalacji przemysłowych, sprężonego powietrza), ale tak samo cenimy również doświadczenie handlowe z innych branż.
- Idealny kandydat to osoba otwarta, umiejąca poruszać się w terenie (wymagane prawo jazdy kat. B), pomysłowa, lubiąca kontakt z innymi ludźmi i łatwo nawiązująca z nimi rozmowę. Ponieważ jest to samodzielne stanowisko cenimy dobrą organizację pracy, dyscyplinę oraz wytrwałość w realizacji codziennych zadań.
- Zwracamy również dużą uwagę na kwestie dot. chęci danej osoby do dalszego rozwoju zarówno pod względem merytorycznym jak i nabywania kompetencji miękkich.
- Praca na stanowisku Doradcy Techniczno-handlowego wymaga również elastyczności w zakresie czasu pracy co oznacza, że niekiedy spotkania z Klientami odbywają się w godzinach późno popołudniowych lub nawet wieczornych.
Czym będę się zajmował?
- Pozyskiwaniem klientów indywidualnych oraz biznesowych oraz doradztwem i aktywną sprzedażą instalacji fotowoltaicznych oraz nowoczesnych systemów grzewczych. W pozyskiwaniu klientów znacznie pomoże Ci nasz proces sprzedaży, który dostarczy dla Ciebie ok. 80% leadów dla Klientów detalicznych. Leady B2B będziesz pozyskiwał samodzielnie przy wykorzystaniu metod prospectingowych.
- Budowaniem długofalowych relacji z Klientami przez co rozumiemy umiejętne i profesjonalne zrozumienie potrzeb Klienta oraz fachowe doradztwo dla Klienta ze strony handlowca.
- Prowadzeniem procesu sprzedaży od momentu pozyskania Klienta poprzez ofertowanie, negocjacje aż do momentu podpisania umowy oraz wykonania usługi dla Klienta.
- Regularnym prowadzeniem swoich działań sprzedażowych w systemie CRM.
Jak przebiega wdrożenie handlowca do firmy?
- W pierwszym etapie w zależności od Twojej wiedzy i doświadczenia przejdziesz 2-3 dniowe szkolenie wewnętrzne dot. produktów oraz systemów wspomagania sprzedaży w siedzibie firmy.
- Kolejno odbędziesz specjalistyczne szkolenie zewnętrzne 1 lub 2 dniowe z zakresu fotowoltaiki, które kończy się uzyskaniem certyfikatu OZE.
Okres wdrożeniowy trwa w naszej firmie maksymalnie 3 miesiące. W jego trakcie zapewniamy pełne wsparcie ze strony osoby odpowiedzialnej za wdrożenie pracownika jak i całego zespołu (wspólne tworzenie, analizowanie ofert, wsparcie w rozmowach, negocjacjach z klientami, przekazywanie wiedzy technicznej, sprzedażowej).
Po okresie wdrożenia będziesz działał jako samodzielny pracownik, który wykorzystuje wiedzę zdobytą na szkoleniach, prowadzi rejestr działań w CRM oraz jest w stałym kontakcie z biurem. Bardzo cenimy otwartość i pomysłowość w Twoim spojrzeniu na nasze działania marketingowe, sprzedażowe i będziemy często zapraszali Cię do aktywnego uczestnictwa w zebraniach firmowych.
Jak zbudowany jest dział handlowy i jak się w nim pracuje?
Kilkuosobowy dział handlowy jest wspierany przez dział administracji i marketingu. Działem handlowym zarządza kierownik, który bezpośrednio podlega zarządowi. Głównymi systemami, które będą wspierać Twoją pracę od strony handlowej jest: CRM oraz system EasySolar służący do projektowania oraz ofertowania instalacji fotowoltaicznych.
Atmosfera w zespole handlowym budowana jest poprzez:
- Wspólne omawianie strategii, analizowanie rynku oraz dzielenie się opiniami oraz pomysłami na poprawę efektywności.
- Wspólny udział w targach promujących firmę.
- Wyjazdy na eventy promujące firmę – np. rajdy dolnośląskie – wspólne promowanie firmy w połączeniu z rozrywką oraz integracją.
- Spotkania integracyjne – wspólny obiad/kolacja, spotkanie w biurze….
Jak będę wynagradzany?
System wynagrodzeń w naszej firmie składa się z 3 elementów:
- Podstawy
- Prowizji sprzedażowych:
- Fotowoltaika 200 zł kW brutto,
- Pompy ciepła, podczerwień, rekuperacja = 5% od przychodu netto
- Kwartalnych premii za wyniki sprzedażowe
Co oprócz wynagrodzenia oferuje firma?
- Umowę o pracę lub B2B
- Samochód służbowy, laptop i telefon
- Wsparcie administracyjne w procesie sprzedaży: wsparcie w działaniach zmierzających do podpisania umowy, materiały reklamowe, przygotowywanie dokumentacji techniczno-odbiorowej, przygotowanie umów, wysyłanie faktur, kontakt z klientem, aktualizacja informacji odnośnie spraw bieżących, edycja ofert.
Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij swoje CV!