Zatrudniamy ponad 260 pracowników w całej Polsce. W sprzedaży mamy więcej niż 25.000 produktów dla kompleksowego zaopatrzenia branży motoryzacyjnej, przemysłowej i budowlanej. Stawiamy na bezpośredni kontakt z klientem. Cechuje nas stabilność i wartości charakterystyczne dla przedsiębiorstwa rodzinnego. Jednocześnie już dziś stawiamy czoła przyszłym wyzwaniom – satysfakcja i cyfryzacja są naszymi priorytetami. Podsumowując: jesteśmy wiodącym europejskim przedsiębiorstwem stawiającym na dystrybucję bezpośrednią i nowoczesne kanały sprzedaży. Tyle oczywistych faktów. Jednak za marką Berner kryje się coś znacznie cenniejszego – eksperci z pasją.

Wiesz, że sprzedaż to Twoja pasja?
Potrafisz zarządzać zespołem w branży technicznej, dzielić się wiedzą i motywować do osiągania sukcesów?
Wartości i etyka zawodowa są dla ciebie bardzo ważne?
Jeśli jesteś głodny sukcesów w sprzedaży, chcesz być liderem grupy profesjonalistów masz pozytywną energię, a swoją pasją zarażasz innych – Wspaniale!
Wzmocnij nasz zespół jako:
Kierownik Regionalny (k/m)
Dział Motoryzacyjny
woj. łódzkie/mazowieckie
Berner Polska jest jedną z niewielu firm, które działają w oparciu o sprzedaż bezpośrednią na rynku budowlanym, przemysłowym, i motoryzacyjnym. To nie jest praca dla każdego - wymaga odwagi, wytrwałości, pozytywnej energii i eksperckiej wiedzy. Nie obiecujemy, że będzie łatwo - bo nie będzie, ale jeżeli chcesz zmierzyć się z największymi wyzwaniami, to nie znajdziesz lepszego połączenia wiedzy technicznej, sprzedażowej i rozwoju zawodowego niż oferta naszej firmy.
Co zapewniamy:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Jasny i klarowny system wynagrodzeń
- Profesjonalne szkolenia wdrożeniowe,
- Pakiet benefitów: opieka medyczna dla Ciebie i Twojej rodziny, karnet sportowy, ubezpieczenie grupowe, zakupy pracownicze oraz imprezy integracyjne
- Narzędzia pracy, także do celów prywatnych (samochód służbowy, laptop, smartfon)
- Możliwości rozwoju
Czego możesz oczekiwać:
- Przejmiesz odpowiedzialność za ambitne zadania: zarządzanie sprzedażą i pracownikami w regionie
- Będziesz skutecznie zarządzać pracą podległego zespołu poprzez wspólną pracę, motywowanie i ocenę
- Poprzez systematyczne szkolenia i spotkania w regionie będziesz dzielić się swoją fachową wiedzą i rekomendować najlepsze rozwiązania w zakresie polityki sprzedażowe
- Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z kluczowymi klientami firmy oraz monitorowanie rynku będą także stanowiły Twoje zadania
- Umowy o pracę wraz z pakietem świadczeń pozapłacowych oraz atrakcyjny system wynagrodzeń
- Dalszego rozwoju zawodowego oraz szans na osiągnięcie sukcesu w międzynarodowej firmie
- Nowoczesne narzędzia (smartfon, laptop, samochód służbowy) oraz szkolenia branżowe będą wspierać Twoją codzienną pracę
Co Cię wyróżnia:
- Posiadasz doświadczenie w pracy w sprzedaży bezpośredniej w branży motoryzacyjnej / chemii technicznej / narzędziowej (minimum 5 lat)
- Masz potwierdzone sukcesami doświadczenie w zakresie zarządzania zespołem
- Chcesz zarządzać zespołem w oparciu o wartości
- Posiadasz wykształcenie wyższe (preferowane techniczne)
- Z łatwością prowadzisz spotkania i rozmowy handlowe
- Silna determinacja i motywacja do osiągania sukcesów
- Lubisz kontakt z ludźmi i masz dar przekonywania
- Inicjatywa, optymizm i energia w działaniu
- Gotowość do odbywania podróży służbowych na terenie Mazowsza i północno-wschodniej Polski
Czujesz, że jest to oferta dla Ciebie?
Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij swoje CV.
Nie wahaj się i aplikuj najpóźniej do 03.10.2020 r.