Niestety oferta pracy, którą przeglądasz już wygasła.

Inne oferty, które mogą Cię zainteresować

Przedstawiciel handlowy - branża winiarska

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów

Przedstawiciel handlowy - branża winiarska NOWA

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów

Przedstawiciel handlowy - branża winiarska

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów

Przedstawiciel handlowy - branża winiarska

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów

Przedstawiciel handlowy - branża winiarska

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów

Przedstawiciel handlowy - branża winiarska

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów

Doradca klienta

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Specjalista ds. obsługi Klienta

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Konsultant ds. sprzedaży

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Przedstawiciel handlowy - branża winiarska

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów

New Business Manager

Grupa VIST Roczniak S.K.A

30

http://grupavist.pl

Ogłoszenie ważne do: 24-04-2024

Kontrakt B2B

Forma zatrudnienia

Specjalista ds. sprzedaży

Poziom stanowiska

Zdalna

Rodzaj pracy

1 - 3 lat

Poziom doświadczenia

3

Liczba wakatów

Lokalizacja

Gostynin

Kluczowe umiejętności

Prospecting Znajomość branży marketingu online (sem + seo + it) Umiejętność prowadzenia rozmowy telefonicznej z klientem

Ogłoszenie archiwalne

Opis stanowiska

Miejsce pracy

  • Wrocław
  • Zdalnie

 

Chcesz pracować w silnie rozwijającej się branży digital marketingu (SEM + SEO + IT) dla firmy z rosnącym rok rocznie przychodem o 30-40%?

Poszukujemy osoby, która potrafi domykać ciepłe zapytania oraz prawdziwego huntera. Łowcy, który potrafi przeprowadzić udane „polowanie” na klienta i uwielbia na koniec dnia czuć sukces w postaci dopiętej umowy. Jakie zadania ma mieć nasz kandydat?

 

W roli, która zajmie około 40-50% czasu:

  1. Kontakt z ciepłymi klientami z kampanii własnych/zapytań.
  2. Domykanie propozycji wartości – procesu sprzedaży.

 

W roli huntera, która zajmie 50-60% czasu:

  1. Zaczyna od analizy buyer person i tego co z rozwiązań firmowych należy w danej chwili sprzedawać.
  2. Z błyskiem w oku przechodzi do prospectingu by potem dobrać optymalne metody łowów np. linkedin, zimne telefony, wydarzenia…
  3. Z łatwością przychodzi pierwszy kontakt, niezależnie czy to wiadomość tekstowa, telefon, „zagajenie” na wydarzeniu… Szybko myśli i łączy kropki jako wytrawny rozmówca, a przy tym wsłuchuje się w potrzeby klienta i łączy je z rozwiązaniami.
  4. Największą radość sprawia mu jednak chwila, kiedy negocjacje kończą się korzystną dla obu stron umową – współpracą. Koncentruje się więc doprowadzeniu do domykania.
  5. Przykłada wagę do standaryzacji przekazania klienta do realizacji i kontakt z realizacją podczas ofertowania – by współpracownicy mogli zaopiekować się dowiezieniem wartości.
  6. Patrzy na firmę jak na system naczyń połączonych. Skupia się na wzajemnej współpracy z realizacją, partnerstwie.

 

To coś dla Ciebie? Jakie cechy pomogą Ci w tej roli?

  1. Proaktywna postawa
  2. Około 3+ rok doświadczenia w sprzedaży
  3. Znajomość digital marketing – na poziomie pozwalającym swobodnie rozmawiać z klientem i być dla niego partnerem, dopasować rozwiązania
  4. Wyborna komunikacja oraz kunszt aktywnego słuchania
  5. Przyjemność z ustawicznej nauki, ciągłego szukania lepszych sposobów pracy
  6. Prawo jazdy pozwalające Ci dotrzeć do większych klientów
  7. Excel
  8. Dobra znajomość systemów CRM
  9. Dbanie o niuanse – obieg dokumentów, FV

 

Co nie jest wymagane, ale może być dużym plusem:

  1. Znajomość j. angielskiego pozwalająca na sprzedaż zagraniczną
  2. Znajomość IT – na poziomie podstawowym pozwalającym swobodnie rozmawiać z klientem i być dla niego partnerem, dopasować rozwiązania stron/sklepów online
  3. Znajomość Clickup

 

Dlaczego warto być z nami?

  • Wpływ na powstający proces sprzedaży, wypracowywane schematy i inne aspekty. Nie wrzucimy Cię w skostniały system. Razem będziemy kreować środowisko i metody pracy.

 

Inne:

  • Praca zdalna lub hybrydowa w biurze Wrocławskim (3 dni biuro, 2 dni zdalnie).
  • Wynagrodzenie 11 000 netto – 14 000 zł
  • Możliwość awansu w zależności od wyników

 

Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij CV!

Przewidywana data zatrudnienia: od zaraz