Jesteśmy rodzinną firmą, która powstała w 1981 roku. Jesteśmy producentami wysokiej jakości artykułów gospodarstwa domowego. Od początku stawiamy na funkcjonalność, bogactwo formy, wzornictwa i kolorystyki tworzyw sztucznych, również na rozwiązania technologiczne, zautomatyzowaną produkcję. Jesteśmy znanym i cenionym w branży producentem, co pozwoliło nam zdobyć silną pozycję na rynku AGD i owocowało budowaniem trwałych, partnerskich relacji z Klientami.
Przekazuje swoje wartości rodzinie i pracownikom takie jak odpowiedzialność, pracowitość, uczciwość, profesjonalizm, elastyczne podejście do handlu, dbanie o konstruktywne relacje z Partnerami, wysoki standard Obsługi Klienta, terminowość, a co najważniejsze – szacunek zarówno do rzemiosła jak i innych osób.
Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Przedstawiciel terenowy
Dlaczego miałbyś u nas pracować?
- Jesteśmy rodzinną firmą z ugruntowaną pozycją na rynku. Istniejemy już od ponad 43 lat!
- Nie mamy podejścia korporacyjnyjnego. W naszej firmie liczą się ludzie oraz to, jak się czują w zespole. Gwarantujemy pełne wsparcie zarówno w okresie wdrożenia jak i po nim.
Kogo dokładnie szukamy?
- Poszukujemy osób z minimum 3-letnim doświadczeniem w sprzedaży, preferowane w sprzedaży do marketów i hurtowni. Mile widziane, aby było ono poparte sukcesami sprzedażowymi.
- Idealny kandydat to typ huntera, który jest świetnym mówcą, zawsze znajdzie odpowiednie słowa, aby przekonać klienta, w dodatku prospecting nie sprawia mu żadnego problemu.
- Zależy nam na osobach, które tak jak my chcą nawiązać dłuższą współpracę i w swoich CV nie będą miały krótkich stażów pracy.
Czym będziesz się zajmować?
- Jako Przedstawiciel terenowy będziesz zajmować się sprzedażą produktów AGD, wyposażenia kuchni, łazienki oraz domu.
- Twoim zadaniem będzie prowadzenie rozmów z potencjalnymi klientami, w tym wysłuchanie ich potrzeb, proponowanie odpowiednich rozwiązań z asortymentu firmy oraz negocjowanie oferty, co ma celu doprowadzić do chęci dokonania zakupu przez klienta.
- W nawiązaniu do rozmowy będziesz przygotowywał oferty, które następnie przekażesz klientom do akceptacji.
- Na starcie otrzymasz od nas bazę klientów, jednak głównie będziesz pozyskiwać ich samodzielnie (firma dostarcza 10% leadów).
- W dodatku Twoim zadaniem będzie monitorowanie złożonych zamówień.
- Aby utrzymywać stały kontakt z klientami, będziesz systematycznie wysyłał im materiały promocyjne oraz kontaktował się z nimi w sprawie odnawiania zamówień.
- W wykonywaniu Twoich obowiązków pomoże Ci Waprowsman, czyli zintegrowany system do sprzedaży i księgowania.
Jak przebiega wdrożenie handlowca do firmy?
- Przez pierwsze 2-3 dni handlowiec odbywa szkolenia produktowe.
- Następnie będzie odbywał spotkania pod okiem właściciela, który pomoże mu w sprzedaży.
Jak będziesz wynagradzany?
Kliknij "Aplikuj" i prześlij CV!