

Jesteśmy firmą działającą w polskim przemyśle od ponad 30 lat. Szukamy osoby na stanowisko pełnomocnika handlowego do pozyskiwania i obsługi nowych klientów.
Abras S.A. dostarcza wysokiej klasy narzędzia ścierne do klientów przemysłowych w całej Polsce. Nasi klienci produkują i remontują statki, mosty, drogi, konstrukcje stalowe, pociągi i wagony, rurociągi, kotły, odlewy, instalacje energetyczne i stalowe.
To firmy duże i małe, zatrudniające tysiące ludzi lub raptem kilku pracowników, międzynarodowe koncerny i rodzinne warsztaty. Łączy nas jedno - priorytetem jest jakość.
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Przedstawiciel handlowy - obsługa klientów przemysłowych
Kogo dokładnie szukamy?
Poszukujemy osób, które:
- Posiadają wykształcenie wyższe oraz mają minimum roczne doświadczenie w sprzedaży produktów. Idealnie gdyby było to doświadczenie w przemyśle metalowym.
- Potrafią odpowiednio dopasować ofertę do potrzeb i oczekiwań Klienta w oparciu o możliwości produktowe i finansowe firmy.
- Bardzo dobrze zarządzają swoim czasem i miejscem pracy: potrafią optymalnie dopasować ilość spotkań przy uwzględnieniu dynamiki i charakteru ich systemu pracy.
- Systematycznie wykonują swoje obowiązki oraz potrafią wychwycić informacje, które mogą stać się użyteczne dla firmy np. przy tworzeniu oferty produktowej.
- Mają prawo jazdy kat. B oraz są dyspozycyjni i zmotywowani do pracy w terenie.
Czym będę się zajmować?
- Twoim głównym zadaniem będzie sprzedaż oferowanych przez firmę produktów zgodnie z obowiązującymi cenami i przyjętymi marżami, a także aktywne poszukiwanie w terenie nowych Klientów poprzez spotkania, przeprowadzanie testów produkcyjny oraz prowadzenie negocjacji.
- Oprócz sprzedaży będziesz odpowiedzialny za kontakt z Klientem tzn. aktualizowanie oferty, odwiedzanie go, udział w wydarzeniach branżowych.
- Dbaniem o wizerunek firmy poprzez kulturę osobistą, elokwencję, znajomość oferty produktowej, szacunek względem rozmówcy.
- Regularnym prowadzeniem swoich działań sprzedażowych w systemie CRM.
Jak przebiega wdrożenie i jak zbudowany jest dział handlowy?
Proces wdrożenia obejmuje swoim zakresem:
- Szkolenie z produktów,
- Wprowadzanie w systemy firmy,
- Szkolenie z procesu sprzedaży tj. przekazanie klientów, przygotowywanie ofert itp.
Dział Handlowy liczy 5 osób i zarządzany jest bezpośrednio przez zarząd.
Jak będę wynagradzany?
System wynagrodzeń składa się z dwóch składników:
- Pensji podstawowej - niezależnej od osiąganych wyników sprzedażowych (5000 zł netto).
- Prowizji od sprzedaży – liczonej procentowo od sprzedaży.
Co oprócz wynagrodzenia oferuje firma?
Umowę o pracę.
- Niezbędne narzędzia pracy, (smartfon, samochód, komputer).
- Samochód służbowy również do użytku prywatnego.
Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij swoje CV!