Umiejętności sprzedażowe
Doświadczenie w pracy z klientem
Dobra organizacja pracy
Ogłoszenie archiwalne
Opis stanowiska
Firma KT-24 jest jednym z największych dystrybutorów urządzeń przemysłowych, maszyn i elektronarzędzi w Polsce. Największą część naszego asortymentu stanowią myjki ciśnieniowe, odkurzacze, sprzęt ogrodowy i profesjonalne narzędzia. Jesteśmy dealerem sprawdzonych marek, takich jak Karcher, Stiga, Milwaukee, Annovi Reverberi, Stanley, DeWalt, Black+Decker, Lehmann i wielu innych. Na bieżąco śledzimy trendy w e-commerce. Nasze oferty wyróżnia szereg przemyślanych dodatków, którymi uzupełniamy propozycje producenckie. Tym samym Klient ma możliwość zakupu urządzeń uzupełnionych o praktyczne akcesoria, zwiększające zakres zastosowań zakupionego sprzętu. Drugim dynamicznie rozwijającym się kanałem sprzedaży w naszej firmie jest sieć wykwalifikowanych handlowców i sklepów stacjonarnych z ofertą głównie dla profesjonalistów.
W związku z nieustannym rozwojem szukamy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. sprzedaży tradycyjnej
Miejsce pracy: Zielona Góra
Pracuj z nami
Doskonale zdajemy sobie sprawę z wartości stojącej za wykwalifikowanym pracownikiem. Staramy się więc budować rodzinną atmosferę w firmie, opartą o wzajemny szacunek, sympatię i pomoc w rozwoju. W KT-24 każdy ma realny wpływ na rozwój firmy. Słuchamy głosu wszystkich pracowników i wprowadzamy zmiany pomagające nam nieustannie się rozwijać.
Stawiamy na nieustanny rozwój pracowników np. poprzez szkolenia pozwalające rozwinąć posiadane kompetencje. Ważnym dla Nas jest skuteczne wdrożenie nowego pracownika, tak, aby ze zdobytą wiedzą mógł rozwijać się na swoim stanowisku pracy.
Osoba, której szukamy będzie podlegała bezpośrednio pod managera kanału sprzedaży tradycyjnej. Jesteśmy firmą, która wyznacza trendy w sprzedaży produktów z branży Dom i Ogród.
Twój zakres obowiązków:
Obsługa klientów w salonie KT-24 w Zielonej Górze
Obsługa kluczowych klientów B2B w regionie
Budowanie bazy nowych klientów
Tworzenie i realizacja planów sprzedaży (opracowanych wraz z managerem działu)
Raportowanie wg. standardów firmy
Nasze wymagania:
Doświadczenie w pracy na stanowisku handlowca min. 2 lata
Umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych
Komunikatywność
Biegłość w posługiwaniu się programami komputerowymi
Wysoka kultura osobista
Dobra organizacja pracy
Mile widziane:
Doświadczenie w obsłudze programów Navireo, CRM (na tych programach pracujemy)
Doświadczenie w sprzedaży w pokrewnej branży (urządzenia czyszczące, ogrodowe, elektronarzędzia)
Znajomość lokalnego rynku
Chęć rozwoju posiadanych kompetencji
Oferujemy:
Pracę w dobrej atmosferze, w prężnym zespole
Rozwój osobisty (szkolenia, realny udział w rozwijaniu potencjału firmy)
Możliwość awansu
Atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa plus premia), wynagrodzenie zgodne z posiadanymi kompetencjami.
Pakiet szkoleń produktowych i handlowych
Ubezpieczenie grupowe PZU
Kartę FIT PROFIT umożliwiającą wstęp do ponad 1000 klubów fitness i basenów na terenie całego kraju