Firma Prymus to ceniona hurtownia chłodnicza, specjalizujemy się w dystrybucji komponentów do komercyjnych układów chłodniczych, systemów klimatyzacji i pomp ciepła. Od 35 lat budujemy swoją reputację na rynku, oferując kompleksowe rozwiązania dla partnerów z branży HVAC. Jesteśmy bezpośrednim dystrybutorem oraz importerem. Posiadamy konkurencyjne ceny naszych produktów i świetny stosunek jakości do ceny
Więcej o nas na stronie: www.prymus24.pl
Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. sprzedaży B2B z j.angielskim (chłodnictwo, klimatyzacja, pompy ciepła)
Dlaczego miałbyś u nas pracować?
- Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą z blisko 35-letnim stażem na rynku i 100% polskim kapitałem.
- Chcemy budować z Tobą długoterminową współpracę, opartą na wzajemnym szacunku i zaufaniu.
- Będziesz rozwijał się w branży HVAC-R, czyli branży będącej jednym z kluczowych sektorów gospodarki, przeżywającej obecnie dynamicznym rozwój.
- Otrzymasz możliwość kontaktów z zagranicznymi kontrahentami, dzięki czemu zdobędziesz cenne doświadczenie.
- Zapewniamy regularne szkolenia podnoszące umiejętności sprzedażowe oraz szkolenia rozwijające indywidualne zdolności i predyspozycje. Otrzymasz od nas również bezpłatny dostęp do platformy rozwijającej Twój poziom znajomości języka angielskiego.
- W dodatku mamy dla Ciebie benefity w postaci prywatnej opieki medycznej oraz ubezpieczenia na życie.
Kogo dokładnie szukamy?
- Poszukujemy osób z minimum 3-letnim doświadczeniem w sprzedaży B2B. Mile widziane jest doświadczenie w naszej branży.
- Szukamy osób ambitnych, o wysoko rozwiniętych zdolnościach komunikacyjnych i interpersonalnych, które dołączą do zespołu i pomogą w dalszym rozwoju działu handlowego
- Kandydat powinien mieć wykształcenie minimum średnie - mile widziane jest wykształcenie techniczne
- Kandydat powinien znać język angielski na poziomie B2/C1. Ważne jest, aby potrafił swobodnie komunikować się z zagranicznymi partnerami firmy.
- Idealna osoba powinna znać skuteczne techniki sprzedaży, posiadać umiejętność prowadzenia rozmów handlowych i negocjacji
- Do wykonywania Twoich obowiązków niezbędne będzie posiadanie czynnego prawa jazdy kat. B
Czym będziesz się zajmować?
- Będziesz zajmować się obsługą klienta profesjonalnego z branży HVAC-R, czyli firm zajmujących się instalacją układów chłodniczych, montażem i serwisem klimatyzacji i pomp ciepła.
- Twoja praca będzie polegała na koordynowaniu całego procesu sprzedaży od momentu pozyskania klienta aż do finalizacji zakupu. Sprzedajemy takie produkty jak czynniki chłodnicze, miedź chłodnicza, wsporniki i podstawy agregatów, pompki skroplin, kanały instalacyjne, sprężarki, chłodnice, skraplacze, wentylatory, automatyka chłodnicza, narzędzia i urządzenia serwisowe.
- Będziesz zarówno utrzymywać i rozszerzać współpracę z dotychczasowymi klientami, jak i pozyskiwać nowych. Kontakt będzie odbywał się poprzez e-mail, telefon oraz podczas bezpośrednich spotkań w siedzibach klientów.
- Około 50% leadów zapewnia firma, pozyskując je z intensywnie prowadzonych działań marketingowych, pozostałą część będziesz pozyskiwał samodzielnie przy wykorzystaniu wybranych przez Ciebie kanałów kontaktu.
- Twoim obowiązkiem będzie osiąganie założonych celów sprzedażowych.
- Będziesz również odpowiedzialny za reprezentowanie firmy na targach branżowych oraz podczas szkoleń i konferencji dla klientów organizowanych przez naszą firmę.
Jak przebiega wdrożenie handlowca do firmy?
- Pierwszy tydzień w nowej pracy to czas, gdzie nowy pracownik otrzymuje wszystkie niezbędne narzędzia pracy (telefon, komputer, samochód do użytku służbowego), poznaje strukturę firmy, kulturę organizacyjną oraz zapoznaje się z zasadami pracy panującymi w dziale handlowym. Odbywa pierwsze szkolenia z zakresu BHP, RODO, z obsługi programu sprzedażowego i CRM.
- Przez pierwszy miesiąc będziesz uczestniczyć w szkoleniach produktowych oraz sprzedażowych, jak i prowadzić pierwsze rozmowy telefoniczne i spotkania pod okiem przełożonego, który w razie potrzeby udzieli Ci ważnych wskazówek.
Jak zbudowany jest dział handlowy?
- Dział handlowy liczy kilku handlowców, którymi zarządza Kierownik Działu Handlowego. Dział handlowy współpracuje ściśle z działem technicznym, marketingu oraz z działem logistyki.
- Dbamy o to, aby zarówno w dziale handlowym, jak i w całej firmie, panowała przyjazna atmosfera, a pracownicy mieli zapewnione dobre warunki do pracy. Wyróżnia nas poczucie wspólnoty, wzajemna pomoc, zaufanie i wartości rodzinne. Zwracamy uwagę również na zachowanie balansu pomiędzy życiem zawodowym a prywatnym.
Jak będziesz wynagradzany?
Wynagrodzenie składa się z:
-
Stałej podstawy
-
Premii od sprzedaży
Wysokość obu składników jest ustalana indywidualnie na rozmowie rekrutacyjnej.
Kliknij "Aplikuj" i prześlij CV!