Niestety oferta pracy, którą przeglądasz już wygasła.

Inne oferty, które mogą Cię zainteresować

Doradca Techniczno - Handlowy

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów Profil działu handlowego
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów

Doradca Klienta d/s fotowoltaiki B2B, B2C

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów

Doradca / Doradczyni Klienta Biznesowego

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Doradca d/s dofinansowań

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów

Doradca Energetyczny

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów

Telefoniczny doradca agrotechniczny - BYDGOSZCZ

Podstawa: 4 666 - 5 550 zł
Baza kontaktów
Pensja podstawowa
4 666 - 5 550 zł
Baza kontaktów

Handlowiec

Podstawa: 4 920 zł
Baza kontaktów
Pensja podstawowa
4 920 zł
Baza kontaktów

Specjalista ds. eMobility

Prowizja: 5 000 - 50 000 zł
Pensja prowizja
5 000 - 50 000 zł

Account Manager

Podstawa: Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów
Pensja podstawowa
Nieujawniona
Samochód Baza kontaktów

Doradca ds. Sprzedaży i Usług

Podstawa: Nieujawniona
Pensja podstawowa
Nieujawniona

Specjalista ds. sprzedaży B2B z j.angielskim (chłodnictwo, klimatyzacja, pompy ciepła)

PHU PRYMUS Zygmunt Grygorczuk

14

http://www.prymus24.pl

Ogłoszenie ważne do: 07-02-2025

Umowa o pracę

Forma zatrudnienia

Specjalista ds. sprzedaży

Poziom stanowiska

Stacjonarna + Wyjazdy

Rodzaj pracy

3 - 5 lat

Poziom doświadczenia

2

Liczba wakatów

Lokalizacja

Bydgoszcz

Kluczowe umiejętności

Znajomość j. angielskiego Znajomość technik sprzedaży Doświadczenie w sprzedaży b2b

Ogłoszenie archiwalne

Opis stanowiska

 

Firma Prymus to ceniona hurtownia chłodnicza, specjalizujemy się w dystrybucji komponentów do komercyjnych układów chłodniczych, systemów klimatyzacji i pomp ciepła. Od 35 lat budujemy swoją reputację na rynku, oferując kompleksowe rozwiązania dla partnerów z branży HVAC. Jesteśmy bezpośrednim dystrybutorem oraz importerem. Posiadamy konkurencyjne ceny naszych produktów i świetny stosunek jakości do ceny

Więcej o nas na stronie: www.prymus24.pl

 

Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. sprzedaży B2B z j.angielskim

(chłodnictwo, klimatyzacja, pompy ciepła)

 

Dlaczego miałbyś u nas pracować?

  1. Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą z blisko 35-letnim stażem na rynku i 100% polskim kapitałem.
  2. Chcemy budować z Tobą długoterminową współpracę, opartą na wzajemnym szacunku i zaufaniu.
  3. Będziesz rozwijał się w branży HVAC-R, czyli branży będącej jednym z kluczowych sektorów gospodarki, przeżywającej obecnie dynamicznym rozwój.
  4. Otrzymasz możliwość kontaktów z zagranicznymi kontrahentami, dzięki czemu zdobędziesz cenne doświadczenie.
  5. Zapewniamy regularne szkolenia podnoszące umiejętności sprzedażowe oraz szkolenia rozwijające indywidualne zdolności i predyspozycje. Otrzymasz od nas również bezpłatny dostęp do platformy rozwijającej Twój poziom znajomości języka angielskiego.
  6. W dodatku mamy dla Ciebie benefity w postaci prywatnej opieki medycznej oraz ubezpieczenia na życie.

 

Kogo dokładnie szukamy?

  • Poszukujemy osób z minimum 3-letnim doświadczeniem w sprzedaży B2B. Mile widziane jest doświadczenie w naszej branży.
  • Szukamy osób ambitnych, o wysoko rozwiniętych zdolnościach komunikacyjnych i interpersonalnych, które dołączą do zespołu i pomogą w dalszym rozwoju działu handlowego
  • Kandydat powinien mieć wykształcenie minimum średnie - mile widziane jest wykształcenie techniczne
  • Kandydat powinien znać język angielski na poziomie B2/C1. Ważne jest, aby potrafił swobodnie komunikować się z zagranicznymi partnerami firmy.
  • Idealna osoba powinna znać skuteczne techniki sprzedaży, posiadać umiejętność prowadzenia rozmów handlowych i negocjacji
  • Do wykonywania Twoich obowiązków niezbędne będzie posiadanie czynnego prawa jazdy kat. B

 

Czym będziesz się zajmować?

  • Będziesz zajmować się obsługą klienta profesjonalnego z branży HVAC-R, czyli firm zajmujących się instalacją układów chłodniczych, montażem i serwisem klimatyzacji i pomp ciepła.
  • Twoja praca będzie polegała na koordynowaniu całego procesu sprzedaży od momentu pozyskania klienta aż do finalizacji zakupu. Sprzedajemy takie produkty jak czynniki chłodnicze, miedź chłodnicza, wsporniki i podstawy agregatów, pompki skroplin, kanały instalacyjne, sprężarki, chłodnice, skraplacze, wentylatory, automatyka chłodnicza, narzędzia i urządzenia serwisowe.
  • Będziesz zarówno utrzymywać i rozszerzać współpracę z dotychczasowymi klientami, jak i pozyskiwać nowych. Kontakt będzie odbywał się poprzez e-mail, telefon oraz podczas bezpośrednich spotkań w siedzibach klientów.
  • Około 50% leadów zapewnia firma, pozyskując je z intensywnie prowadzonych działań marketingowych, pozostałą część będziesz pozyskiwał samodzielnie przy wykorzystaniu wybranych przez Ciebie kanałów kontaktu.
  • Twoim obowiązkiem będzie osiąganie założonych celów sprzedażowych.
  • Będziesz również odpowiedzialny za reprezentowanie firmy na targach branżowych oraz podczas szkoleń i konferencji dla klientów organizowanych przez naszą firmę.

 

Jak przebiega wdrożenie handlowca do firmy?

  • Pierwszy tydzień w nowej pracy to czas, gdzie nowy pracownik otrzymuje wszystkie niezbędne narzędzia pracy (telefon, komputer, samochód do użytku służbowego), poznaje strukturę firmy, kulturę organizacyjną oraz zapoznaje się z zasadami pracy panującymi w dziale handlowym. Odbywa pierwsze szkolenia z zakresu BHP, RODO, z obsługi programu sprzedażowego i CRM.
  • Przez pierwszy miesiąc będziesz uczestniczyć w szkoleniach produktowych oraz sprzedażowych, jak i prowadzić pierwsze rozmowy telefoniczne i spotkania pod okiem przełożonego, który w razie potrzeby udzieli Ci ważnych wskazówek.

 

Jak zbudowany jest dział handlowy?

  • Dział handlowy liczy kilku handlowców, którymi zarządza Kierownik Działu Handlowego. Dział handlowy współpracuje ściśle z działem technicznym, marketingu oraz z działem logistyki.
  • Dbamy o to, aby zarówno w dziale handlowym, jak i w całej firmie, panowała przyjazna atmosfera, a pracownicy mieli zapewnione dobre warunki do pracy. Wyróżnia nas poczucie wspólnoty, wzajemna pomoc, zaufanie i wartości rodzinne. Zwracamy uwagę również na zachowanie balansu pomiędzy życiem zawodowym a prywatnym.

 

Jak będziesz wynagradzany?

Wynagrodzenie składa się z:

  • Stałej podstawy

  • Premii od sprzedaży

Wysokość obu składników jest ustalana indywidualnie na rozmowie rekrutacyjnej.

 

Kliknij "Aplikuj" i prześlij CV!

Przewidywana data zatrudnienia: od zaraz