

Doradca techniczno – handlowy
Kogo dokładnie szukamy?
- Poszukujemy osoby, która posiada min. 2 letnie doświadczenie. Idealnie, gdyby było to doświadczenie handlowe z branż związanych z wyposażeniem branży logistycznej, ale równie wysoko cenimy doświadczenie z branż związanych z automatyką i robotyką.
- Zwracamy dużą uwagę na to jak się komunikujesz oraz jak prowadzisz rozmowy z potencjalnymi Klientami. Preferowany kandydat posiada w powyższym zakresie naturalne zdolności.
- Zależy nam na osobie, która cechuję się dojrzałością w kontaktach z klientem co oznacza, że potrafi w każdej sytuacji znaleźć odpowiednie rozwiązanie, w szczególności w sprawach związanych z transakcją, przedstawieniem korzyści czy rekomendacji oferty itp.
- Idealny kandydat to osoba otwarta, umiejąca poruszać się w terenie (wymagane prawo jazdy kat. B), pomysłowa, lubiąca kontakt z innymi ludźmi i łatwo nawiązująca z nimi rozmowę. Ponieważ jest to samodzielne stanowisko cenimy dobrą organizację pracy, dyscyplinę oraz wytrwałość w realizacji codziennych zadań.
- Wymagamy znajomości języka angielskiego umożliwiającej swobodne porozumiewanie się.
Czym będę się zajmować?
- Będziesz odpowiedzialny za nawiązywanie nowych kontaktów handlowych, w dużej mierze poprzez częste podróże służbowe (aktywny prospecting przy wykorzystaniu telefonu, maila, osobistych kontaktów przy okazji wizyt na imprezach targowych, social sellingu, itp.) w zakresie rynku logistyki/wyposażenia magazynów/automatyzacji magazynów.
- Będziesz budował pozytywne relacje z Klientami w całym procesie sprzedażowym w celu uzyskania rekomendacji do kolejnych Klientów.
- Będziesz korzystał z kompleksowego oprogramowania do zarządzania klientami, ofertami (CRM - CRM Super Office) oraz Programu Configura w celu przygotowania projektu i wyceny.
- Będziesz kompleksowo obsługiwał sprzedaże – ofertował, negocjował warunki umowy, gromadził odpowiednie dokumenty, podpisanie umowy itp.
Jak przebiega wdrożenie i jak zbudowany jest dział handlowy?
Onboarding trwa ok. 1 miesiąca i w tym czasie pracownik zapoznaje się z:
- Ofertą produktową firmy od strony technicznej.
- Strukturą organizacyjną oraz innymi pracownikami i sposobem komunikacji.
- Procedurami i procesami.
Cała firma w Polsce składa się z 4 osób. Troax na świecie to prawie 1000 osób.
Jak będę wynagradzany?
System wynagrodzeń składa się z 2 składników:
- Wynagrodzenia zasadniczego – wynoszącego 6000 zł netto.
- Premii rocznej – przy osiągnięciu założonego wyniku sprzedażowego.
Co jeszcze oferuje firma poza wynagrodzeniem?
- Umowa o pracę na pełen etat.
- Samochód służbowy.
- Elastyczne godziny pracy.
- Ubezpieczenie grupowe na życie.
Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij swoje CV!